shopify site analytics

Update Plus500

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Update Plus500

Tags: ,

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #86903
    Admin-D
    Lid

    Hey allen,

    Ik ben momenteel wat minder actief op het forum, maar dat wil niet zeggen dat ik/we stil zitten.
    Ik ben druk bezig met de mensen van Plus500 om de problemen op te lossen die zijn ontstaan tijdens account-freeze van enkele weken geleden.

    Ik ben met veel mensen bezig om hun specifieke problemen aan te pakken. Dit verloopt op dit moment goed.

    Mochten er problemen zijn buiten het normale om, dan is het het makkelijkst, snelst en de hoogste kans op succes als je me gewoon direct een mail stuurt.

    @forexfox.nl">Dajo@forexfox.nl

    Ik heb in elk geval nodig: Je echte naam en het emailadres waarmee je staat ingeschreven bij Plus500.

    Verder zou ik je willen vragen om toch vooral eerlijk te zijn en het HELE verhaal eerlijk te vertellen. Uiteindelijk komen we toch wel te weten hoe de vork in de steel zit. Vaak (Niet altijd, maar vaak) blijkt dat de waarheid toch ietsje genuanceerder ligt dan in eerste instantie aan ons wordt verteld!

    Dit levert zowel bij ons als bij Plus500 niet alleen vertraging op, maar ook frustratie. Wij zijn er uiteindelijk om je te helpen en dat kunnen we het best/snelst als we op de hoogte zijn van ALLE details. Uiteraard wordt elke case vertrouwelijk behandeld en zullen wij nooit gegevens die privë zijn zonder gerechtelijk bevel vrijgeven. (Zoals NAWTE gegevens, bankdetails of inhoudelijke gegevens over de case) .

    Dus: Heb je een probleem?

    • Stuur een mail naar: @forexfox.nl">Dajo@forexfox.nl (Liever geen PM)
    • Stuur in de mail in elk geval tenminste het emailadres waarmee je staat ingeschreven bij Plus500.
    • Vertel het HELE verhaal. Ook als je zelf (al dan niet bewust) een foutje hebt gemaakt.

    Wij doen ons best iets voor je te kunnen betekenen!

    En laat ons achteraf altijd even weten of je probleem verholpen is. We hebben liever dat je boos terug komt, dan dat je kwaad wegblijft.

    Kleine note: Wij zijn GEEN onderdeel van Plus500. Het enige wat wij kunnen doen is onze relaties inzetten en onze invloed laten gelden. In sommige gevallen levert dat echter alsnog niet het gewenste resultaat op. Spijtig, maar helaas kunnen wij geen ijzer met handen breken. Onthoud dat wij alleen de messenger maar zijn. Grove taal of beledigende berichten aan ons adres zijn an sich nog wel begrijpelijk, maar niet leuk om te lezen voor de teamleden. Wij doen natuurlijk ook gewoon alleen maar ons best.

    +500

    #123361
    Admin-D
    Lid

    Even een kleine update!

    Ik help nog steeds elke week 3 tot 4 mensen met verschillende zaken.
    Veruit de meesten kan ik gelukkig helpen, enkelen echter niet. Plus500 wil niet van elke zaak alle details delen uit hoofde van privacy.
    Dit zijn vaak (uitzonderingen daargelaten)0 zaken waar er strafbare feiten zijn gepleegd. (Denk aan creditcard-fraude)

    Een paar dingen lijken na deze paar maanden op te vallen:

    – Gebruikers gebruiken (veel) geld om te traden wat ze eigenlijk niet kunnen missen en nu in de knel komen, omdat de uitbetaling van +500 langer duurt dan verwacht. Doe dit NOOIT!!! Beschouw geld wat je stort als afgeschreven. Zorg er echt voor ddat je dit geld NIET nodig hebt om aan je verplichtingen te voldoen.
    – Gebruikers gebruiken heel vaak niet hun juiste persoonlijke details. Dit geeft altijd ellende. Ook al is het via internet: Je bent gewoon bezig met financiele zaken. Geef gewoon de juiste gegevens door.
    – Gebruikers weten lang niet altijd wat ze traden. (Ik krijg vaak genoeg mailtjes om 2300 ’s avonds met de vraag waarom ze niet in de AEX kunnen handelen.) Zorg dat je weet wat je trade. Als je niet weet wat je aan het doen bent, dan is het echt beter om je geld gewoon op zak te houden of om er krasloten van te kopen.

    Aan de andere kant gaat er bij +500 ook wel eens iets mis.
    – De supportdesk bij +500 spreekt niet zo heel goed engels. Veel vragen worden niet goed begrepen en daarom krijg je verkeerde antwoorden die niks met de vraag te maken hebben.
    – De support doet er inderdaad soms wel erg lang over om met een oplossing te komen. Er worden extra kantoren opgezet om te kunnen voldoen aan alle supportvragen. Er is inmiddels een kantoor in Oost Europa, in Australië en er is een kantoor in Londen geopend. Hopelijk kunnen we daar snel de vruchten van plukken.

    Wij blijven feedback geven en support bieden, dus bovenstaand aanbod is nog steeds geldig!

    #123467
    marijke
    Lid

    Hallo Dajo,

    Ik heb je een mail gestuurd via mijn eigen mail maar ben vergeten om hieraan toe te voegen wat mijn mail is en mijn naam bij plus 500 ik zal deze nog even mee sturen wil je me laten weten wat als je het gelezen hebt en of er iets aan te doen valt?

    dank je wel

    gr marijke

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register