shopify site analytics

Uitbetaling Plus500 een drama! Onee, het valt mee eigenlijk

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen Uitbetaling Plus500 een drama! Onee, het valt mee eigenlijk

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
  • Auteur
    Berichten
  • #122407

    Sreppi, is het je eerste uitbetaling sinds de blokkering van de accounts en onder de 1000,-?

    +500

    #122408
    sreppi
    Lid

    1e uitbetaling na de blokkade en boven de 1000 euro

    #122409
    Brant
    Lid

    Dezelfde ervaring; als je wilt stoppen gebeurt er niets meer. Dan verificatie wat lang duurt en daarna niets meer. Probeer al 5 weken account te laten opheffen. Documenten gestuurd. Hoor niets meer. Belachelijk

    #122420
    airborn
    Lid

    @pienerik 45733 wrote:

    Even een update.
    Nog steeds geen betaling van mijn verzoek. Inmiddels wel alle benodigde documenten ingediend en goedgekeurd. Als je dan vraagt of er dan nu eindelijk betaald wordt, de documenten zijn toch goedgekeurd, dan zijn ze de documenten weer aan het controleren. Bijzonder aangezien Plus zelf een bericht stuurt dat ze goedgekeurd zijn. We wachten maar weer verder af, zit niet veel anders op. Zag wel dat ze de voorwaarden hebben gewijzigd van de user agreement. Betalingen worden tussen de drie en zeven werkdagen gedaan, grappig!

    Hebben de mensen die plus500 willen laten uitbetalen, dit ook via skrill.com geprobeert?
    Kan trefzekerder werken.

    #122423
    uznvld
    Lid

    Sinds afgelopen maandag weer een geld opname kunnen doen bij PLUS500. Ging uitstekend en als je het via Paypal laat lopen heb je het de volgende dag op je Paypal account. Het opgenomen bedrag was meer dan 5000 euro en dat was ook geen probleem. Ik blijf vooralsnog bij PLUS500, maar ik heb wel voor de zekerheid een account geopend bij IG. Waarom zie ik hier verder niets van/over IG?

    Wim

    #122424
    Armijn
    Lid

    Fijn om te horen Wim dat de geldopnames weer in orde zijn.

    #122201

    Maar weer een update. Nog steeds geen uitbetaling, alleen maar duizend keer sorry en dat ik bedankt wordt voor mijn geduld! Daar mogen ze inmiddels wel mee stoppen want ik heb al lang geen geduld meer, alleen nog maar erg veel irritatie. Verzoek staat al open sinds april dit jaar. Ik heb al een aantal keer gevraagd hoe ik een officiële klacht in kan dienen maar daar krijg ik geen reactie op. In de User Agreement staat exact omschreven hoe dat moet dus dat ik zo maar eens doen. Kijken of ik een CEO kan vinden met een mailadres en die zal ik eens een paar honderd mailtjes gaan sturen per dag. Zo vaak irriteer ik me aan Plus500. Ik heb nog nooit een bedrijf (zelf Ziggo niet (-;) meegemaakt met zo’n belabberde service en behandeling van klanten. Oooohh Jaa, we zijn klanten, zou Plus500 dat wel beseffen?

    Wat een ontzettende KUT broker. Ik zou iedereen willen adviseren om je geld er weg te halen voordat jou het overkomt.

    #122202
    Armijn
    Lid

    Je had zeker Dajo nog niet ingelicht hierover, zie boven? @Pienerik?

    #122118

    Natuurlijk heb ik dat gedaan, helaas daar ook nog niets van gehoord. Het is echt een ballentent, inmiddels al 4 maanden houden ze mijn geld achter en ik wil alleen maar uitbetalen en snel weg. Dat adviseer ik ook iedereen die bij Plus500 een account wil openen. Binnen 5 minuten een account geopend met een paar euro bonus, als je wilt uitbetalen kun je maanden wachten zonder actie, reactie of wat dan ook. Vrienden van mij hebben ook een account, hebben er gelukkig maar een paar euro op staan dus wachten ze gewoon tot er iets komt. Ook al meer dan 4 maanden, als je niets vraagt wordt er niets gecommuniceerd! Maar er is wel iets gevraagd, het geld uitbetalen. En dat doet men simpelweg niet, criminelen zijn het bij Plus!

    #122139

    @pienerik 46387 wrote:

    Natuurlijk heb ik dat gedaan, helaas daar ook nog niets van gehoord. Het is echt een ballentent, inmiddels al 4 maanden houden ze mijn geld achter en ik wil alleen maar uitbetalen en snel weg. Dat adviseer ik ook iedereen die bij Plus500 een account wil openen. Binnen 5 minuten een account geopend met een paar euro bonus, als je wilt uitbetalen kun je maanden wachten zonder actie, reactie of wat dan ook. Vrienden van mij hebben ook een account, hebben er gelukkig maar een paar euro op staan dus wachten ze gewoon tot er iets komt. Ook al meer dan 4 maanden, als je niets vraagt wordt er niets gecommuniceerd! Maar er is wel iets gevraagd, het geld uitbetalen. En dat doet men simpelweg niet, criminelen zijn het bij Plus!

    En pienerik heb je de reden al ontdekt waarom iedereen wordt uitbetaald en juist jij niet ?

    #124124

    Hoi Marco, nee, dat weet ik niet. Je schrijft dat iedereen betaald wordt behalve ik. Dat zou positief zijn aangezien Plus500 dan voldoende mensen zou hebben om mijn uitbetaling te regelen/onderzoeken/controleren of wat dan ook. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand kan zijn. Mijn documenten zijn gewoon goedgekeurd, mijn bankrekening en creditcard zijn gekoppeld en gecontroleerd. Ik zou niet weten wat voor controles je nog mee wil, als mijn bankrekening en creditcard gecontroleerd, gebruikt en gekoppeld zijn zou je zeggen dat dit het niet kan zijn.

    Je schrijft dat iedereen betaald wordt, ik ben ervan overtuigd dat dit niet het geval is, lees maar eens de klachten op Facebook en Twitter. Die zijn er dagelijks en allemaals klachten over betalingen die niet gedaan worden en antwoorden die door plus niet gegevens worden. Echt belachelijk. Plus stuurt persberichten dat de accounts niet meer geblokkeerd zijn, lees ook hier maar eens de berichten over. Dit is gewoon niet waar! Een persbericht kan namelijk ook leugens bevatten, dat zie je dagelijks bij overheden, bedrijven (Imtech?) enz. Plus komt nou niet echt betrouwbaar over, communiceren niets en behandelen de klanten die wachten op een reactie belachelijk slecht. Ik heb een mail gestuurd via de help functie en na een uur weer en na een uur weer. Kijk eens hoeveel nummers ertussen zitten, allemaal vragen en/of klachten. Geloof Plus nu maar niet, er klopt nog steeds erg weinig. Er wordt er 1 opgelost en er wachten nog honderden mensen op hun geld of reactie. Dus er zit weer niets anders op dan wachten en nog meer wachten. Bedankt Plus.

    #124130
    Armijn
    Lid

    Heb je Dajo al gemaild Pienerik?

    #124131
    Armijn
    Lid

    Heb je Dajo al gemaild Pienerik?

    #124137

    Hallo Armijn, zie mijn reactie van 29-08-2015. Ik heb Dajo reeds gemaild op 29-08-2015, zal het zo meteen nogmaals doen.

    Verder geen verandering in mijn uitbetaling. Ik weet niet waarom de titel van dit onderwerp is aangepast van “Uitbetaling Plus500 een drama!” naar “Uitbetaling Plus500 een drama! Onee, valt mee eigenlijk”?

    Het nog steeds een DRAMA! Eigenlijk kan de titel beter aangepast worden naar “Plus500 is een criminele organisatie”. Er wordt niets gecommuniceerd, alleen de standaard antwoorden van de Front Office, de Back Office beantwoord geen vragen en praten niet eens met elkaar. Moet je jezelf eens voorstellen dat je eigen bank zo met je om zou gaan. Helaas mijnheer/mevrouw, uw geld is tijdelijk niet beschikbaar. Zoek het maar lekker uit, u hoort van ons wanneer het ons uitkomt want wij zijn belangrijker dan de klant. Dus de titel mag wel wat anders, deze titel lijkt alsof het allemaal wel meevalt, dat is NIET zo.

    #124141

    Zojuist wederom gemaild.

    Hallo Dajo,

    Een tijdje geleden heb ik je gemaild over een uitbetaling van Plus500 die inmiddels al ruim 4 maanden duurt. Jij hebt toen aangegeven mogelijk hier iets in te kunnen betekenen. Weet je al iets meer?

    Ik hoor graag van je, dank je.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 53)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register