shopify site analytics

Uitbetaling

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Uitbetaling

  • Dit onderwerp bevat 22 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren geleden door Wisse.
8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #121596

    @Armijn 44578 wrote:

    Je moet terug storten op de rekening waar je je deposit meegemaakt hebt, als dat ban je broer is, is dat zo. Anders kan je heel makkelijk geld witwassen en dat zullen ze altijd voorkomen.

    Bedankt voor je hulp, ik heb de opname nu gewoon op de rekening gedaan waarmee ik gestort heb. ik laat jullie weten of het gelukt is.

    +500

    #123022
    sreppi
    Lid

    Het volgende: Ik stort altijd via ideal hetzij met mijn rekeningcourant, hetzij met mijn keuzeplus hypotheek.

    Nu vraag ik een bedrag terug. Het wordt geannuleerd omdat het bedrag waar ik het naar toe wil hebben,rekening courant niet in overeenstemming is met de storting. Dit doe ik al jaren zo. Waarschijnlijk een foutje gemaakt in de aanvraag.

    Kan ik dat nog ergens terugzien wat ik heb ingevuld?? Zou verhelderend werken.

    Of bedoelen ze dat het teruggestort moet worden naar mijn keuzeplushypotheek??

    Dank voor de moeite

    #122875
    sreppi
    Lid

    Dit wordt echt te gek.

    Op 13 maart een bedrag ter opname aangevraagd.

    Nu is het inmiddels 8 dagen later en geen enkele reactie. Dit kan toch niet. Duurt veel te lang.

    Geen goedkeuring,verzending laat staan betaald.

    Hoe kan dat toch. Bij ig markets is het binnen 2 dagen geregeld.

    Na een mailtje krijg ik als antwoord begin volgende week.

    Mijn conclusie is duidelijk.

    #122876
    crosstrader
    Bijdrager

    @sreppi 45114 wrote:

    Dit wordt echt te gek.

    Op 13 maart een bedrag ter opname aangevraagd.

    Nu is het inmiddels 8 dagen later en geen enkele reactie. Dit kan toch niet. Duurt veel te lang.

    Geen goedkeuring,verzending laat staan betaald.

    Hoe kan dat toch. Bij ig markets is het binnen 2 dagen geregeld.

    Na een mailtje krijg ik als antwoord begin volgende week.

    Mijn conclusie is duidelijk.

    En dat is????:rolleyes:

    #122877
    Armijn
    Lid

    En niks verkeerd gedaan, verkeerd rekening nummer ingegeven of iets anders?

    #122881
    sreppi
    Lid

    Er is niets veranderd.

    Ik vind dit veel te lang duren en U??

    #122884
    Armijn
    Lid

    @sreppi 45125 wrote:

    Er is niets veranderd.

    Ik vind dit veel te lang duren en U??

    Yep, zal wel weer goed komen maar duurt te lang, even net mailtje naar ze en ons cc ‘en?

    #122889
    sreppi
    Lid

    Is nu verzonden. Dank voor de moeite.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register