shopify site analytics

Uitbetaling

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Uitbetaling

  • Dit onderwerp bevat 22 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 5 jaren geleden door Wisse.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #88157
    Wisse
    Lid

    Beste klantenservice,

    Aangezien ik de klantenservice van plus500 zelf al 2x heb gecontact en nog steeds geen reactie heb gehad, probeer ik het hier maar.

    Ik heb op 15-1-2015 in de middag een opname gedaan met elektronische overboeking. Echter is deze nog steeds niet afgerond, terwijl dit in 3x werkdagen al gedaan zou moeten zijn. Dat was dus afgelopen dinsdag uiterlijk.

    Ik hoop hier graag snel meer over te horen.

    Mvg,

    +500

    #124214
    Armijn
    Lid

    Hoi Wisse,

    Wat staat er bij de cash out (geschiedenis) accepteert, verwerkt? Heb je het naar je bankrekening geboekt waar je het ook vanuit gestort hebt?

    #124216
    Wisse
    Lid

    Er staat nog steeds: Opnemen en het is annuleerbaar: //puu.sh/eXi95/da6f1be079.png

    Account is volledig gecontroleerd: //puu.sh/eXigD/4cf90197e8.png

    Het gaat om dezelfde rekening als waar de stortingen vandaan komen.

    #124219
    Armijn
    Lid

    Top, je had niet gestort met een creditcard nietwaar? Ouder dan 18? Eerste uitbetaling? Bedrag niet meer dan een ton 😉 Niet elke trade binnen 2 minuten afgesloten?

    Zo niet dan zal het volgende week wel netjes op je bankrekening staan.

    #124221
    Wisse
    Lid

    @Armijn 44437 wrote:

    Top, je had niet gestort met een creditcard nietwaar? Ouder dan 18? Eerste uitbetaling? Bedrag niet meer dan een ton 😉 Niet elke trade binnen 2 minuten afgesloten?

    Zo niet dan zal het volgende week wel netjes op je bankrekening staan.

    Geen creditcard, ouder dan 18. Eerste uitbetaling, had er daarvoor wel enkele geannuleerd. Inderdaad minder dan een ton. En nee niet elke trade binnen 2 minuten gesloten.

    Hoezo is dit dan nog niet gebeurd?

    #124222
    Armijn
    Lid

    Waarschijnlijk denken ze dat je weer gaat annuleren 🙂 Ze zullen maandag de order en betaling op voltooid zetten (houdt dat even in de gaten) en dan komt het in 3 werkdagen op je rekening. Mocht dit niet zo zijn trek dat even aan de bel hier dan duiken we er verder in.

    #124223
    Wisse
    Lid

    Oke, dankjewel voor de moeite.

    #123513

    En Wisse
    Status al veranderd van de uitbetaling ?
    Hou ons zeker op de hoogte aub.
    En let op met verdere trades tot je de uitbetaling krijgt.:)

    #121652

    Hoi ik had een vraagje

    Ik heb ook een uitbetaling gedaan van 500 euro maar die was hele tijd niet verzonden dus had contact opgenomen met de service en zij zeggen het volgende:

    werd geannuleerd wegens de hieronder vermelde reden:
    U hebt aangegeven geld te willen opnemen via een methode of van een rekening die niet de bankrekening is die u eerder hebt gebruikt voor het storten.

    Als u alsnog geld van uw effectenrekening wilt opnemen, kunt u een nieuw verzoek tot geldopname sturen naar dezelfde bankrekening die u al hebt gebruikt voor het storten op uw effectenrekening. maar uit de rekening waar ik geld heb gestort staat niet op mijn naam maar wel zelfde achternaam is dat geen probleem en dit is mijn eerste uitbetaling en ik ben bang dat ik dit geld niet te zien krijg (ben nieuw bij plus500)

    groetjes

    #121654
    Admin-D
    Lid

    Dit zijn ze verplicht vanuit de toezichthouders: Je zou anders met een gestolen creditcard geld kunnen opnemen en doorstorten naar je eigen skrill account.
    Of terrorrisme kunnen financieren door geld over te maken naar +500 en vandaar door te storten naar minder frisse organisaties. Vandaar dat je alleen geld kunt opnemen via de mthode en account die zijn gebruikt om te storten.

    #121656

    oke maar de bankrekening waar ik mee gestort heb is niet op mijn naam maar wel van mijn broertje we hebben dezelfde achternaam dus is dit geen probleem? kan ik gewoon op die rekening mee opnemen

    #121660
    Wisse
    Lid

    Mijn probleem is trouwens vrij snel afgehandeld. Maandagochtend was mijn opname verwerkt en dinsdag stond het op mijn rekening.

    Bedankt voor de support Armijn.

    #121661
    Armijn
    Lid

    @Oilmaniac 44571 wrote:

    oke maar de bankrekening waar ik mee gestort heb is niet op mijn naam maar wel van mijn broertje we hebben dezelfde achternaam dus is dit geen probleem? kan ik gewoon op die rekening mee opnemen

    Je moet terug storten op de rekening waar je je deposit meegemaakt hebt, als dat ban je broer is, is dat zo. Anders kan je heel makkelijk geld witwassen en dat zullen ze altijd voorkomen.

    #121662
    Armijn
    Lid

    @Wisse 44577 wrote:

    Mijn probleem is trouwens vrij snel afgehandeld. Maandagochtend was mijn opname verwerkt en dinsdag stond het op mijn rekening.

    Bedankt voor de support Armijn.

    Your welcome 🙂

    #121669

    Leuk om te horen dat deze toch in orde is gekomen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register