shopify site analytics

stortingsprobleem, geld verdwenen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice stortingsprobleem, geld verdwenen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 46 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tomas 6 maanden, 3 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #164648

    Tomas
    Bijdrager

    Martijn, ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik ervaar hoe ik het ervaar. Nu weer het volgende:

    Ik had 250 euro opgenomen, m’n saldo is nu 0,00 op plus500, maar als ik op mijn financiële geschiedenis kijk staat er dat mijn opname geannuleerd is. Wat betekent dit dan? Dat mijn geld onderweg is? Want ik interpreteer geannuleerd toch anders.

    +500

    #164656

    Tomas
    Bijdrager

    Hi all,

    Even benieuwd hier, wat is de stand van zaken van de medeslachtoffers van Plus500?

    Update vanuit mijn kant:
    DO 14 december: 250 euro gestort, toen een foutmelding –> saldo niet opgewaardeerd, geld wél afgeschreven van bankrekening, een week later alsnog door Plus500 saldo op mijn account gezet. Direct op de knop opnemen gedrukt, huidige stand van deze opname: geannuleerd. Geen idee waarom. Ben benieuwd of het bij jullie wel is opgelost.

    Grt

2 berichten aan het bekijken - 46 tot 47 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger