Home › Forums › Plus500 Forum › Plus500 klantenservice › stortingsprobleem, geld verdwenen
Tags: storting
- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 3 maanden geleden door
Tomas.
-
AuteurBerichten
-
18 december 2017 om 08:27 #164577
Hans
Bijdrager18 december 2017 om 11:06 #164587Admin
SleutelbeheerderBeste Hans,
Voor info over de problemen rond de Nederland 25 verwijs ik je graag naar dit topic. Graag hier even ontopic over het probleem met iDeal!
Bij voorbaat dank!18 december 2017 om 11:16 #164588Admin
SleutelbeheerderBeste Forexfoxers,
de problemen tussen iDeal en Plus500 zijn inderdaad opgelost, en fijn dat iedereen inmiddels is geholpen. Echter moet wel gezegd worden dat dit aan iDeal lag en niet aan plus500, in hun defense. Uiteraard zien ook zij in dat alsnog zij de problemen dan over zich afroepen en de trage klantenservice (overloaded met werk sinds de komst van vele nieuwe traders die iets met crypto’s willen) is natuurlijk niet goed te praten. We hopen dat dit snel verbetert, want zoals in het topic over de Nederland 25, als er een probleem komt wat wel volledig te wijten is aan Plus500, dan is het natuurlijk extra belangrijk dat de Klantenservice direct reageert ipv pas na 48 uur.18 december 2017 om 17:55 #164615Gert Jan
BijdragerIk krijg net een mailtje van GlobalCollect en het probleem zit wel degelijk bij Plus500.
Zie onderstaand:
Geachte heer, mevrouw Van Oostrum,Bedankt dat u contact opneemt met Ingenico ePayments, eerder bekend als GlobalCollect BV.
Ingenico ePayments is een Payment Service Provider die betalingen verwerkt voor diverse bedrijven.
Wij hebben uw betaling op 15 12-2017 om 18:37 bevestigd aan Plus500.
De vertraging ligt bij Plus500Voor verdere vragen adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met Plus500 via het volgende emailadres: Anna.Kreindler@plus500.com.
Met Vriendelijke Groet,
Charline
Customer Service20 december 2017 om 09:33 #164632Gert Jan
BijdragerHet is nog niet over.
Ik probeer nu al die tijd al mijn storting terug op mijn rekening te krijgen maar tot op heden heb ik alleen maar mailtjes gehad van:
Het wordt geevalueerd
Het wordt goedgekeurd
Het wordt gestort
En het is nog niet gestort want de storting staat nog in behandeling.
Ben al 4 dagen bezig mijn geld terug te krijgen, zonder resultaat.Echt… wat een slecht bedrijf!
GJ
20 december 2017 om 09:36 #164633Tomas
BijdragerEen GJ, mijn account was nog niet geverifieerd, heel raar dat het me wél gelukt is geld te storten, maar om het terug op m’n rekening te krijgen moet ik alle stappen om te verifiëren doorlopen.
20 december 2017 om 11:09 #164634Marinus Ruiter
BijdragerHier geen problemen met geld opnemen, dinsdag ingediend en vandaag woensdag al op mijn rekening dit is echt ontzettend snel!
Is wel belangrijk dat je alle documenten indient, ja storten kan wel maar opnemen niet dit is om witwassen tegen te gaan en moet volgens de regelgeving.
Dus er zijn ook positieve verhalen over plus al heb ik ook negatieve ervaringen zoals de koers AEX die erg lang bevroren was.
20 december 2017 om 11:45 #164635Theo
BijdragerBij iforex lag Nederland25 ook stil.
20 december 2017 om 14:16 #164636Gert Jan
BijdragerAlles was geverifieerd em OK.
Nou, ik maak me er maar niet meer druk om.
Mijn crypto’s gaan goed bij Litebit, nu wachten tot de echt grote klapper komt met Verge.
Dan kan ik mijn auto weer eens aftanken 😉GJ
21 december 2017 om 22:13 #164637havi
BijdragerIk heb ongeveer hetzelfde probleem: ik heb € 800,– gestort op mijn account echter ik heb het geld van mijn zakelijke rekening gehaald; niet wetende dat dit blijkbaar niet geoorloofd is.
Ik krijg het bericht:Info
800,00 € zal beschikbaar zijn om te handelen na het controleren van uw rekening. Gelieve uw rekening te controleren.Als ik de zakelijke rekening dan controleer dmv. het uploaden van een bankafschrift krijg ik het volgende bericht:
Na ontvangst bleek dat u een bankafschrift heeft geüpload van een bedrijfsrekening. Houd er rekening mee dat u geen bankrekening op naam van een bedrijf kunt gebruiken voor uw Plus500 rekening. Als u dit wilt verduidelijken kunt u ons ondersteuningsteam hierover e-mailen via Contacteer ons . U kunt een persoonlijke betaalmethode toevoegen via het menu “Saldobeheer”.Via menu, betalingsmethoden is ook een goedgekeurde priverekening aangemaakt echter hier komt het geld dus niet vandaan
Ik heb een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze het geld svp. moeten terugstorten: ik heb echter nog geen antwoord gehad.
Heeft iemand hier ervaring mee of ben ik mijn geld gewoon kwijt ?
Als het geld van een zakelijke rekening niet wordt geaccepteerd waarom wordt het dan niet gelijk teruggestort ?Er is ook geen helpdesk die je even kunt bellen.
22 december 2017 om 09:52 #164639Martijn Blüemink
ModeratorVoordat jullie Plus500 bashen, graag aandacht voor het volgende:
De afgelopen dagen hadden banken wereldwijd storingen, dus het probleem op Plus500 afschuiven is te makkelijk. Heel veel online branches zijn hierdoor getroffen. Zo konden de afgelopen dagen (internationale) consumenten geen geld overmaken of opnemen bij online casino’s.
Zie ook de actuele status bij bijvoorbeeld de ABN Amro, honderden mensen per dag die klagen.
22 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 01:24 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
21 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 09:04 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
20 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 18:52 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
20 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 08:48 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
19 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 11:48 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
18 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 09:20 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder
15 december 2017 Storing bij ABN-Amro
Er is vanaf 12:24 een storing bij ABN-Amro. Heb je er ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter. Lees verder22 december 2017 om 09:54 #164640Martijn Blüemink
Moderator22 december 2017 om 09:56 #164641Martijn Blüemink
ModeratorAl die reacties, lachwekkend. Plus500 heeft ook niet direct een oplossing, maar het geld komt allemaal wel weer terecht. Wacht nu maar rustig af en check de storingsberichten op allestoringen.nl,
Maandag mijn uitkering gestort nog niks binnen word er een beetje gestoord van van de ING. Dit is al de zo veelste keer. En dan bel je naar ING en dan zeggen ze ligt aan de instantie
•Antwoorden•Delen ›
Avatar
annemieke • 16 uur geleden
ik probeer iets te bestellen, maar helaas kan ik niet met Ideal betalen.•Antwoorden•Delen ›
−
Avatar
Damanja • 18 uur geleden
Gisteren is al geld overgemaakt van andere rekening nog steeds niks binnen raar ing•Antwoorden•Delen ›
Avatar
Miss • 20 uur geleden
Loonstrook sinds gisteren echter geen loon!! Had er al op moeten staan..leuk zo voor de feestdagen•Antwoorden•Delen ›
Avatar
Marian Kwant • één dag geleden
Iemand ook nog niks ontvangen AOW•Antwoorden•Delen ›
Avatar
Hendrikje Dijkeman Marian Kwant • 21 uur geleden
SVB stond opeens in de top-5 bij Allestoringen. Is inmiddels geboekt bij ING.•Antwoorden•Delen ›
Avatar
anna • één dag geleden
kan op het saldo niet zien of mijn salaris is gestort zijn er meer mensen die dat hebben-
Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door
Martijn Blüemink.
22 december 2017 om 11:09 #164643Gert Jan
BijdragerMartijn,
verklaar dan eens waarom er dan pas na 5 dagen wachten bij Plus500 in de financiele geschiedenis staat: geld overgemaakt.
En dan staat het er wel de volgende ochtend op.
Dat is geen storing van de bank
Dat is gewoon de bureaucratie bij Plus500.
Waarom moet het in vredesnaam 5 dagen duren om iets over te maken, over hoeveel schijven gaat het daar dan?
En het ergste is, ze zijn onbereikbaar.
Zorg voor een goede bereikbare helpdesk dan zouden mensen zich al geruster voelen.
Ik heb zelf in de PIN apparaten gezeten, nieuw bedrijf opgericht en zo.
Het belangrijkst voor de klant is dat hij meteen terecht kan bij een helpdesk en te woord gestaan wordt.
Dat het dan niet meteen opgelost kan worden nemen ze voor lief maar ze hebben wel een klankbord.
Daarom was ik, of mijn partners, altijd bereikbaar, 24/7.Ik blijf erbij,
Plus500 is gewoon een waardeloos bedrijf.
De Ziggo van de brokers.
GJ22 december 2017 om 12:36 #164645Martijn Blüemink
ModeratorJe hebt een goed punt over de bereikbaarheid van plus500 en daar moeten ze echt iets aan gaan doen. Maar goed, 99% van de tijd heb je ook helemaal geen support nodig. Ik heb ook weleens een keer gehad dat een storting een paar uur vertraging had, so be it. Maar goed ik heb ook vroeger gezeik gehad met upc/ziggo en nu jaren prima, niks aan de hand.
Nogmaals, er zijn wereldwijde storingen met het verwerken van overschrijvingen.
En over PLus500, ik zit er al sinds 2009 en het is geen club die zomaar geld afpakt. Ik snap dat het frustrerend is, dat er gedoe is met overschrijvingen en ontvangsten, tja so be it.
-
Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.