shopify site analytics

stortingsprobleem, geld verdwenen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice stortingsprobleem, geld verdwenen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 46 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tomas 1 jaar, 10 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #164560

    Gert Jan
    Bijdrager

    Als er maandagmiddag nog geen nieuws is dan ga ik Cyprus bellen.
    Het moederbedrijf.
    Bij mij was het maar 100 euro maar ach, ik heb net met Verge en Dogecoin met 100 euro inleg alweer 300 euro gemaakt in 3 dagen, dus dan had ik het beter bij Litebit kunnen storten,

    GJ

    +500

    #164561

    Wesley arentsen
    Bijdrager

    Ik heb ook hetzelfde probleem.14-12 €300 gestort voor de eerste keer.Maar storting mislukt stond er in mijn beeldscherm. Maar naar 2 dagen nog niks terug gestort op mijn bankrekening. Net als velen zie ik nu tot mijn schrik. Dus Patrick ik hoop dat je ook wat voor mij kan betekenen.
    wesleyarentsen@gmail.com

    #164562

    mat1967
    Bijdrager

    hallo,

    Heb onlangs een account aangemaakt bij plus500.
    OOk via ideal een storting gedaan.
    Wel afgeschreven van mijn rekening maar niet zichtbaar in mijn account.
    Verder upload ik mijn gegevens en geen terugkoppeling.
    Krijg het gevoel dat ik ben opgelicht door plus500.
    heb een account aangemaakt omdat plus500 een goede broker zou zijn.
    Wat ik nu ervaar vind ik toch wel echt heel raar voor ‘een goede broker’.
    Ook geen reactie via klantenservice contactformulier.
    Ook ik overweeg om mijn rechtbijstand in te schakelen.

    #164563

    Admin
    Sleutelbeheerder

    Beste forumleden. We nemen deze zaak zeer serieus en zijn op dit moment in contact met hoge officials van Plus500.
    Wij hebben hen verteld acuut en adequaat deze problemen met iDeal en de trage klantenservice op te lossen. Onze contacten binnen Plus500 hebben het vermogen om klantenservice uit te breiden en te verbeteren, alsook direct in te gaan op bepaalde klantengerelateerde problemen, dus dit gaat absoluut helpen.
    We hopen nog even op jullie geduld want deze problemen mogen zich inderdaad niet voordoen en we begrijpen dat jullie vertrouwen hierdoor is geschonden. We hebben Plus500 o.a. aangeraden om live chat te gaan initialiseren zodat er direct contact kan zijn.
    We houden jullie op de hoogte van bepaalde stappen die worden ondernomen. Degenen die ons hun username via PB doorsturen zullen we direct kunnen helpen.

    #164564

    Admin
    Sleutelbeheerder

    beste gert-jan,
    u had uw username doorgestuurd maar ik heb geen PM ontvangen? Zoudt u dit nog eens kunnen sturen?
    mat1967, als u ook uw username door kunt sturen, dan gaan we direct dit proberen te verhelpen voor u.
    @wesley, uw emailadres is doorgestuurd en we hopen snel op een reactie

    #164565

    Admin
    Sleutelbeheerder

    Kosta Shim Plus500
    From:Kosta Shim Plus500
    ” I checked with our Operation and there is a technical failure indeed. Our Dev team is working on thte solution and of course every deposit will be displayed in the platform”

    Als de gedupeerden binnen 48 uur niet hun storting in het systeem inzien, graag ons opnieuw contacteren, maar dit probleem zal zsm worden opgelost. Ik zal Plus500 vragen of men nog iets kan betekenen als genoegdoening, maar het gaat hier dus om een technische storing die een aantal dagen toepasbaar was op Plus500. Erg vervelend en namens Plus500 doe ik hier alvast excuses toekomen. Blijft staan dat wij absoluut willen dat er wellicht nog extra compensatie komt, bijv. een bonus, of iets anders, indien dit mogelijk is en binnen de reguleringsstructuur van Plus500 valt. Zoals men weet is bijv. het uitgeven van bonussen inmiddels door compliance redenen niet zomaar meer mogelijk.

    #164566

    Sander
    Bijdrager

    Thnx .

    Ik wacht het rustig af .

    #164567

    Gert Jan
    Bijdrager

    Nogmaals mijn gebruikersnaam maar dan openbaar:

    GJVO apenstaartje EMAIL.COM

    En alvast bedankt voor de hulp!

    Gert-Jan

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Gert Jan.
    #164569

    Ruben
    Bijdrager

    Mijn probleem is inmiddels deels verhopen, ik kreeg verschillende mails, notificaties en meer om op de hoogte te worden gesteld van het probleem en mijn 100.- is zojuist op mijn account gezet. Hopelijk worden jullie ook zo snel mogelijk gehoplen! Mijn documenten zijn nog niet goed gekeurd dus ik kan het geld nog niet opnemen, daar wacht ik nu dus eerst op..

    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  Ruben.
    #164571

    Gert Jan
    Bijdrager

    Ik krijg net van allerlei mails.
    Ik zie het bedrag nu op Plus 500 staan.

    Bedankt voor alle hulp!

    #164572

    Ruben
    Bijdrager

    Hier ook! Bedankt iedereen voor alle hulp en inzet!

    #164573

    Sander
    Bijdrager

    Hier ook alles opgelost . Thnx voor alle hulp .

    #164574

    Theo
    Bijdrager

    Ik was even terughoudend met blij zijn, want het viel mij ook op dat sinds vrijdagmiddag 16:00 de positie van Nederland AEX onveranderd is. Het is nu maandagochtend 08:15 en de positie staat nog steeds op 544,82. Kortom. Deze blijft hangen. Als je hierop je geld hebt ingezet zoals ik en wilder verkopen bij 548 dan loop je nu geld mis.

    #164575

    Theo
    Bijdrager

    Het gaat om Nederland 25

    #164576

    Gert Jan
    Bijdrager

    Ik wilde eigenlijk mijn geld opnemen en dan naar Litebit voor crypto of deGiro voor aandelen storten.
    Maar ze zijn zo traag, de documenten zijn nog niet beoordeeld.
    Rara van welke rekening komt de Ideal betaling dan??
    Bureaucratie ten top bij Plus500.

    Wegwezen!!!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger