Home › Forums › Plus500 Forum › Plus500 klantenservice › stortingsprobleem, geld verdwenen
Tags: storting
- Dit onderwerp bevat 46 reacties, 15 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 3 jaren, 3 maanden geleden door
Tomas.
-
AuteurBerichten
-
16 december 2017 om 16:56 #164560
Gert Jan
Bijdrager16 december 2017 om 21:35 #164561Wesley arentsen
BijdragerIk heb ook hetzelfde probleem.14-12 €300 gestort voor de eerste keer.Maar storting mislukt stond er in mijn beeldscherm. Maar naar 2 dagen nog niks terug gestort op mijn bankrekening. Net als velen zie ik nu tot mijn schrik. Dus Patrick ik hoop dat je ook wat voor mij kan betekenen.
wesleyarentsen@gmail.com17 december 2017 om 01:18 #164562mat1967
Bijdragerhallo,
Heb onlangs een account aangemaakt bij plus500.
OOk via ideal een storting gedaan.
Wel afgeschreven van mijn rekening maar niet zichtbaar in mijn account.
Verder upload ik mijn gegevens en geen terugkoppeling.
Krijg het gevoel dat ik ben opgelicht door plus500.
heb een account aangemaakt omdat plus500 een goede broker zou zijn.
Wat ik nu ervaar vind ik toch wel echt heel raar voor ‘een goede broker’.
Ook geen reactie via klantenservice contactformulier.
Ook ik overweeg om mijn rechtbijstand in te schakelen.17 december 2017 om 11:40 #164563Admin
SleutelbeheerderBeste forumleden. We nemen deze zaak zeer serieus en zijn op dit moment in contact met hoge officials van Plus500.
Wij hebben hen verteld acuut en adequaat deze problemen met iDeal en de trage klantenservice op te lossen. Onze contacten binnen Plus500 hebben het vermogen om klantenservice uit te breiden en te verbeteren, alsook direct in te gaan op bepaalde klantengerelateerde problemen, dus dit gaat absoluut helpen.
We hopen nog even op jullie geduld want deze problemen mogen zich inderdaad niet voordoen en we begrijpen dat jullie vertrouwen hierdoor is geschonden. We hebben Plus500 o.a. aangeraden om live chat te gaan initialiseren zodat er direct contact kan zijn.
We houden jullie op de hoogte van bepaalde stappen die worden ondernomen. Degenen die ons hun username via PB doorsturen zullen we direct kunnen helpen.17 december 2017 om 11:44 #164564Admin
Sleutelbeheerderbeste gert-jan,
u had uw username doorgestuurd maar ik heb geen PM ontvangen? Zoudt u dit nog eens kunnen sturen?
mat1967, als u ook uw username door kunt sturen, dan gaan we direct dit proberen te verhelpen voor u.
@wesley, uw emailadres is doorgestuurd en we hopen snel op een reactie17 december 2017 om 12:09 #164565Admin
SleutelbeheerderKosta Shim Plus500
From:Kosta Shim Plus500
” I checked with our Operation and there is a technical failure indeed. Our Dev team is working on thte solution and of course every deposit will be displayed in the platform”Als de gedupeerden binnen 48 uur niet hun storting in het systeem inzien, graag ons opnieuw contacteren, maar dit probleem zal zsm worden opgelost. Ik zal Plus500 vragen of men nog iets kan betekenen als genoegdoening, maar het gaat hier dus om een technische storing die een aantal dagen toepasbaar was op Plus500. Erg vervelend en namens Plus500 doe ik hier alvast excuses toekomen. Blijft staan dat wij absoluut willen dat er wellicht nog extra compensatie komt, bijv. een bonus, of iets anders, indien dit mogelijk is en binnen de reguleringsstructuur van Plus500 valt. Zoals men weet is bijv. het uitgeven van bonussen inmiddels door compliance redenen niet zomaar meer mogelijk.
17 december 2017 om 13:15 #164566Sander
BijdragerThnx .
Ik wacht het rustig af .
17 december 2017 om 13:25 #164567Gert Jan
BijdragerNogmaals mijn gebruikersnaam maar dan openbaar:
GJVO apenstaartje EMAIL.COM
En alvast bedankt voor de hulp!
Gert-Jan
-
Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door
Gert Jan.
17 december 2017 om 16:36 #164569Ruben
BijdragerMijn probleem is inmiddels deels verhopen, ik kreeg verschillende mails, notificaties en meer om op de hoogte te worden gesteld van het probleem en mijn 100.- is zojuist op mijn account gezet. Hopelijk worden jullie ook zo snel mogelijk gehoplen! Mijn documenten zijn nog niet goed gekeurd dus ik kan het geld nog niet opnemen, daar wacht ik nu dus eerst op..
-
Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door
Ruben.
17 december 2017 om 17:56 #164571Gert Jan
BijdragerIk krijg net van allerlei mails.
Ik zie het bedrag nu op Plus 500 staan.Bedankt voor alle hulp!
17 december 2017 om 18:02 #164572Ruben
BijdragerHier ook! Bedankt iedereen voor alle hulp en inzet!
17 december 2017 om 21:20 #164573Sander
BijdragerHier ook alles opgelost . Thnx voor alle hulp .
18 december 2017 om 08:17 #164574Theo
BijdragerIk was even terughoudend met blij zijn, want het viel mij ook op dat sinds vrijdagmiddag 16:00 de positie van Nederland AEX onveranderd is. Het is nu maandagochtend 08:15 en de positie staat nog steeds op 544,82. Kortom. Deze blijft hangen. Als je hierop je geld hebt ingezet zoals ik en wilder verkopen bij 548 dan loop je nu geld mis.
18 december 2017 om 08:20 #164575Theo
BijdragerHet gaat om Nederland 25
18 december 2017 om 08:20 #164576Gert Jan
BijdragerIk wilde eigenlijk mijn geld opnemen en dan naar Litebit voor crypto of deGiro voor aandelen storten.
Maar ze zijn zo traag, de documenten zijn nog niet beoordeeld.
Rara van welke rekening komt de Ideal betaling dan??
Bureaucratie ten top bij Plus500.Wegwezen!!!
-
Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.