shopify site analytics

stortingsprobleem, geld verdwenen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice stortingsprobleem, geld verdwenen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 46 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Tomas 10 maanden, 3 weken geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #164543

    Theo
    Bijdrager

    Het volgende probleem heeft zich 24 uur geleden voorgedaan. Van mijn gekoppelde bankrekening heb ik geld overgemaakt (via ideal) naar mijn plus500 account. Echter er ging iets fout, ik kreeg de melding “…. geweigerd” in rood. Vervolgens heb ik de transactie nog een keer uitgevoerd. Toen ging het wel goed het geld was van mijn bankrekening afgeschreven en ik dacht dat het zoals altijd meteen bijgeschreven zou zijn, maar nee. En nu bijna 24 uur later is het geld nog steeds verdwenen. Op mijn vraag daarover via e-mail richting Plus500 krijg ik steevast de volgende mail terug: “Thank you for contacting us.

    Due to a higher amount of customer’s queries than usual, it may take us longer and up to few hours to reply.
    Please be assured that your query (#3134203) was received and we’ll provide you with our response as soon as possible.

    In the meantime, you are welcome to visit our website and find answers to most questions in the FAQ section – http://www.plus500.com/Help/FAQ.aspx

    Regards,
    Plus500 Customer Support Team
    =
    Heeft iemand dit ooit meegemaakt? En zo ja, wat is er dan aan de hand en komt het goed?

    Regards: T

    +500

    #164544

    Trade4You
    Bijdrager

    Hallo, ik heb nog nooit problemen gehad met Plus 500. Ik schrijf ook over van mijn bankrekening naar mijn account! Maar soms duurt het wel enkele dagen voor het op mijn account staat . Ik ben er zeker van dat het in orde komt! mvg

    #164545

    Gert Jan
    Bijdrager

    Hier hetzelfde.
    Ik stort met Ideal, het hele proces wordt doorlopen, Ideal zegt dat het geslaagd is.
    Dan click ik op afronden in de Ideal omgeving en er komt, betaling mislukt.
    Geen geld op de Plus500 rekening maar wel afgeschreven van Ideal.
    Meteen een mail naar Plus500 gestuurd met printscreen van bankafschrift.
    Krijg hetzelfde mailtje als de topicstarter maar toen bleef het stil.
    Net nogmaals een mailtje gestuurd.
    Het zou handig zijn als ze een telefonische helpdesk zouden hebben.
    Het geeft een beetje een naar gevoel als iemand mijn geld zoekmaakt.

    #164546

    Joris Dekkers
    Sleutelbeheerder

    Beste Theo en Gert-Jan
    Wat vervelend dat dit gebeurt, en ook vreemd want dit horen we eigenlijk nauwelijks. Wellicht waren er juist gisteren/vandaag problemen met iDeal.

    Hoe dan ook ga ik direct met de contacten van Plus500 die we hebben dit aankaarten, zodat hopelijk dit probleem sneller wordt opgelost. Kunnen jullie evt usernames doorgeven?

    #164547

    Theo
    Bijdrager

    User via PB doorgegeven. Het zou inderdaad beter zijn als Plus500 een telefonische helpdesk zou hebben. Je bent zo als klant behoorlijk machteloos en de e-mail klachtafhandeling in deze laat niet zien dat je klacht in behandeling is.

    #164548

    Bij mij hetzelfde probleem al 200 euro gestort maar nergens wat terug te vinden komt op de app wel te staan dat het gestort is en even later staat afgewezen geen geld op mijn rekening en niet op mijn account

    #164549

    Ruben
    Bijdrager

    Zelfde probleem hiero, Plus500 reageert nergens, niet op Twitter, Facebook of mails.. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben :(.. Als iemand met contacten bij Plus500 kan helpen zou ik dat heel erg op prijs stellen!

    #164550

    Tomas
    Bijdrager

    Guys, hier ik ook geld kwijt. Aan alle kanten geprobeerd contact te leggen, maar niet te doen. Geld is weg en lijkt er ook niet snel meer te komen. Zeker omdat er overal staat dat zij 24/7 bereikbaar zijn, maar ik na ruim 2 dagen nergens een teken van leven heb kunnen ontdekken van deze k*t organisatie. Snap niet dat je op zo’n serieus onderwerp zo laks kunt zijn. Nu bezig met aangifte tegen Plus500, hoop dat nieuwe potentiële beleggers dit bericht op tijd lezen.

    #164551

    Ruben
    Bijdrager

    Ik heb contact opgenomen met de ABN AMRO, zij geven aan meerdere klanten hierover te horen. De klantenservice geeft echter ook aan dat hoewel de support van Plus500 inderdaad erg langzaam is zij uiteindelijk toch zullen reageren en je zullen helpen. Of dit ook daadwerkelijk zo zal zijn moet ik nog zien, maar zodra het geld op mijn Plus500 account staat ga ik in iedergeval proberen het zo snel mogelijk weer op mijn rekening te zetten.

    Voor mensen die twijfelen over Plus500, doe jezelf een lol en zoek verder!

    #164552

    Tomas
    Bijdrager

    Nou Ruben, kunnen wij elkaar de hand schudden. Ik vraag me af als hier al zoveel gedupeerden samenkomen, hoe groot het probleem wel niet is, benieuwd of dat überhaupt ooit opgelost gaat worden. Geld verliezen met koersen hoort erbij, maar dit is oplichterij. Zelden zo kwaad geweest.

    #164553

    Gert Jan
    Bijdrager

    Hmm, ik was al bang dat ik een van de weinigen zou zijn.
    Ik heb ze al gezegd dat ze mijn geld retour mogen storten op mijn ABN Amro rekening, ik heb geen zin meer om zaken met deze partij te doen.
    Dan zoek ik wel iets anders.
    Trouwens, Verge wordt ook niet door ze ondersteund en daar heb ik er vorige week een behoorlijk aantal van gekocht en stijgt nu lekker door.

    GJ

    #164554

    Gert Jan
    Bijdrager

    Het enige dat ik tot nu toe aan antwoord gekregen heb (gisteravond) is dit.
    Ik ben vanaf die tijd nu 3 mails verder maar geen antwoord meer gehad..
    Ik heb me net maar aangemeld bij Kraken.com
    Heeft iemand al eens geprobeerd het moederbedrijf te bellen?
    https://www.topforex.com/en/contact-us/

    Patrick, Dec 15, 23:07 IST:
    Beste Gert Jan,

    Bedankt om ons te contacteren.

    Mijn naam is Patrick en ik wil inzake deze kwestie graag assisteren.

    Ik wil u hierbij informeren dat uw vraag is doorgestuurd naar de financiele afdeling. We contacteren u zodra wij hun antwoord ontvangen.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,

    Patrick

    Customer Support
    Plus500CY Ltd
    1 Siafi Street
    3042 Limassol

    • Deze reactie is gewijzigd 11 maanden geleden door  Gert Jan.
    #164557

    Sander
    Bijdrager

    Hier hetzelfde probleem , op de 14de een storting gedaan via iDeal . Staat er dat de storting is mislukt , terwijl het geld wel van mijn rekening af is . Gelijk een mail gestuurd , als antwoord dezelfde standaard mail en verder tot op heden geen enkele reactie . Ben nieuw op Plus500 , na het lezen van alleen maar goede reviews besloten het te proberen met een kleine inleg . Had ik het maar nooit gedaan , weg geld en er is niemand thuis .
    Heeft iemand al een reactie ontvangen van Plus500 ?

    Groetjes

    #164558

    Ruben
    Bijdrager

    Enige wat ik van Plus500 heb gehoord is dat mijn mail in behandeling is genomen (na 3 mails en 3 dagen)

    #164559

    Sander
    Bijdrager

    Nou dat is ook niet echt hoopvol .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger