shopify site analytics

Problemen met adresverificatie

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Problemen met adresverificatie

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #86927
    alfred
    Lid

    Plus500 – Problemen met adresverificatie

    Ik heb ondertussen al drie keer een document opgestuurd. Twee keer een bankafschrift en ëën keer het eerste blad van mijn belastingaangifte.

    Iedere keer heb ik de vereisten doorlopen, de documenten waren duidelijk leesbaar, ze waren jonger dan zes maanden, ze hadden duidelijke grenzen, mijn adres stond erop samen met mijn naam en zelfs mijn rekeningnummer dat ik heb gebruikt om geld te storten.

    Zijn er nog andere vereisten die ik heb gemist? Plus500 antwoord ook niet op mijn e-mails waar ik vraag wat er exact mis is met de documenten in kwestie, maar de documenten die ik upload worden wel in luttele minuten bekeken en gecontroleerd.

    Kleine edit: mijn eerste verificatie heb ik gedaan door die code naar mijn adres te laten sturen en ze dan in te geven in het programma. Waarom is dat nu niet meer beschikbaar?

    +500

    #122432
    Armijn
    Lid

    Hoi Alfred, ik denk persoonlijk dat er niks mis is met je documentatie maar dat ze het gewoon (support) niet aan kan. Veel rekeningen zijn gelockt vanwege dat de papieren van de klanten niet in orde waren en deze moeten allemaal 1 voor 1 gecontroleerd worden. De UK waakhond heeft ze dit verplicht en daarom is het er nu zo’n chaos. Hopelijk is dit snel voorbij en reageren ze op je e-mail en wordt je documentatie goedgekeurd zodat je kan uitbetalen. Er zijn hier al meerdere topics over op het forum

    #122434
    alfred
    Lid

    Hebben ze daarom de ‘stuur een brief met een code naar jouw adres en geef die code vervolgens in als verificatie’ optie uitgeschakeld?

    #122438

    Er moeten binnen korte tijd meer dan 100.000 accounts geverifieerd worden…..

    uit FD van afgelopen februari…………

    Het aantal actieve klanten nam toe met 24% tot circa 106.000. Plus500 is van plan

    Geen Excuus hoor………………maar voor sommige onder ons gaat het dus gewoon even duren..

    #122448

    Ik ben gelukkig deze ‘ellende’ net voor geweest. Nieuwe account, gehandeld, bonus binnen gehengeld en daarna uitbetaald. Was echt binnen 3 dagen geregeld en stond toen alweer op mijn bankrekening. Gelukkig niet de problemen mee gemaakt die ik hier zo lees.

    #122451
    alfred
    Lid

    Wel, ik heb een antwoord gekregen op mijn e-mails, als in, al uw tickets zijn verwijderd om de rest te kunnen helpen. De documenten nogmaals verstuurd via het formulier op hun website (Plus500 | Contact Us).

    Here’s hoping

    #122452
    Armijn
    Lid

    Ik hoor van alle kanten dat accounts worden vrijgegeven en de uitbetalingen weer doorrollen. Hou vol traders..

    #122383
    Damrak
    Lid

    Nee hoor, ze negeren nog steeds e-mails en blijven zelf mails sturen waarin ze documenten eisen, terwijl ze negeren wat ik opgestuurd heb. Tot en met vandaag. Communicatie is geheel onmogelijk. Tegelijk kunnen er helemaal geen documenten geÁ¼pload worden, alles staat groen aangevinkt. Het is een totale chaos daar. En schandelijk hoe rechten met voeten getreden worden.

    #122398
    Admin-D
    Lid
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register