shopify site analytics

Positie Nederland 25 sinds vrijdagmiddag 16:00 uur bevroren

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Positie Nederland 25 sinds vrijdagmiddag 16:00 uur bevroren

Dit onderwerp bevat 40 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Johhny 1 jaar, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #164578

    Theo
    Bijdrager

    Sinds vrijdagmiddag 16:00 uur staat de positie Nederland 25 bij Plus500 onveranderd op 545.67 (kopen).
    Vreemd genoeg kan er wel gekocht en verkocht worden, tenminste daar lijkt het op ik heb het niet uitgeprobeerd. De koers is sindsdien flink gestegen en had allang willen verkopen maar dit werkt dus niet. Ook nu maandagochtend 08:35 staat de koers van deze posititie nog steeds op -0,03% terwijl alle andere Europese indices al flink de hoogte zijn ingeschoten. De grafiek van Nederland25 blijft op vrijdagmiddag 16:00 uur hangen. Meer slachtoffers? En de e-mail aan Plus500 levert weer de bekende nietszeggende standaard reactie op.

    +500

    #164579

    Menno Kroon
    Bijdrager

    Hi Theo,

    Ik heb precies hetzelfde probleem.
    Geen contact te krijgen met Plus500.
    Opzoek naar de live chat functie, maar deze is niet te vinden.
    Inmiddels een aantal keren gemaild, maar geen reactie tot op heden.

    Menno

    #164580

    Menno Kroon
    Bijdrager

    Theo, ik zie dat de Nederland 25 op iForex ook stil staat, lijkt niet aan Plus500 te liggen zo te zien, maar een generiek probleem te zijn.

    Dan nog zou een reactie vanuit Plus500 gewaardeerd worden.

    Groeten,
    Menno

    #164581

    Theo
    Bijdrager

    De AEX staat al op 552,28 punten. Ik had al aardig wat geld verdient kunnen hebben als Plus 500 naar behoren gewerkt zou hebben. Hopelijk wordt het opgelost voordat de koers weer inzakt.

    #164582

    Theo
    Bijdrager

    In mijn beleving is dit veel erger dan wat geld dat even ergens blijft hangen. DAt komt vaak wel weer goed, maar dit is echt dramatisch…

    #164583

    Goodluck
    Bijdrager

    Ik heb precies het zelfde met ned 25.
    Ik word er inmiddels beetje geïrriteerd
    Door.krijg ook geen reactie. Dit kost een hoop geld zo. Of word dit normaal gesproken gecompenseerd?

    #164584

    Menno Kroon
    Bijdrager

    Eens, ik ben ook aan het kijken naar een alternatief voor Plus500.
    Geen supportdesk en geen reactie op email. Laten je behoorlijk in de kou staan.

    #164585

    Admin
    Sleutelbeheerder

    Beste forexfoxers.
    Ik verwijs nog even naar onze reactie in de thread over iDeal stortingen die niet doorkomen:
    – volgens Plus500 was dit probleem overigens te wijten aan iDeal
    – ze gaven echter ook aan inderdaad dat de klantenservice met een veel te grote workload is komen te zitten als gevolg van de enorme stijging in nieuwe klanten sinds de opkomst van cryptocurrencies. Dit is blijkbaar de afgelopen week door het dak geschoten.

    Ik zal onze contacten nogmaals aanwenden of men forexfox klanten in elk geval voorrang kan geven in de klantenservice wachtrij. De live chat functie is door ons ook al eens geopperd. Daar zullen ze zeker naar kijken gezien de huidige problematiek. Het is echter ook (in dit geval helaas) een beursgenoteerd bedrijf wat betekent dat ze dit soort implementaties nooit van vandaag op morgen doorvoeren.

    We houden jullie op de hoogte en nemen ook dit probleem met de bevroren koers van Nederland 25 met ze op.

    #164586

    Admin
    Sleutelbeheerder

    over markets.com hebben we het afgelopen jaar nauwelijks klachten gekregen, mochten problemen met de klantenservice zich aanhouden bij plus500 is dit wellicht een goed alternatief?

    uit betrouwbare bronnen hebben we echter vernomen dat ook bij Markets.com veel is plat komen te liggen door de enorme crypto traffic stromen.

    #164589

    Menno Kroon
    Bijdrager

    thanks Admin,

    Enig idee hoe plus500 hiermee omgaat. Ik heb aardig wat posities openstaan die ik nu niet kan bewerken.
    Lijkt mij dat het financiele risico bij Plus500 ligt aangezien zij niet kunnen leveren op het moment.

    Krijg nul respons of reactie vanuit Plus500, maar loop wel risico. Erg ontrustend en frustrerend allemaal.

    Groeten,

    Menno

    #164590

    Bietus
    Bijdrager

    Ook hier hetzelfde probleem. Heel irritant en het kost me veel geld. Is er inmiddels meer bekend? Dit kan toch niet zomaan? Hoe wordt dit gecompenseerd door Plus500?

    #164591

    Bietus
    Bijdrager

    Overigens ook bij mij geen enkele reactie vanuit Plus500. Heb afgelopen vrijdag en vandaag al een mail gestuurd maar geen reactie. Andere contactmogelijkheden zijn er blijkbaar niet.

    #164592

    Bietus
    Bijdrager

    Wat nu als ze de positie pas weer openzetten als de koers onder de koers van afgelopen vrijdag 16:00 uur komt? Kan Plus500 dat zonder gevolgen doen?

    Ik hoop echt dat er heel spoedig een oplossing komt of een compensatie. Ben heel geirriteerd nu, vooral ook omdat je geen enkele reactie krijgt.

    #164593

    Johhny
    Bijdrager

    Hier zelfde heel stressvol en vervelend laat me weten als een goed alternatief is want dit kunnen ze echt niet maken zeer teleurgesteld hoop geld gekost dit geintje😠

    #164594

    Theo
    Bijdrager

    en van niemand ook maar enige uitleg gehad over wat er aan de hand is.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger