shopify site analytics

Plus500 Klacht

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen Plus500 Klacht

Tags: 

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Auteur
    Berichten
  • #123415
    crosstrader
    Bijdrager

    @Snarf 44818 wrote:

    Ik snap je frustratie Sreppi, maar ik zou het anders formuleren:
    Het is bij Plus500 juist heel handig georganiseerd alleen volstrekt niet op de belangen van de klant en juist helemaal op die van Plus500 zelf.

    Wat vind jij hier nou van Crosstrader?

    Graag jouw objectieve mening Crosstrader, jij bent niet direct verbonden met Plus500 dacht ik.

    Waarom zou ik hier mijn mening geven. Ga naar een andere broker als je je hier niet ‘thuis voelt’. Zo simpel is het.

    +500

    #123416

    Vond dit toch wel een merkwaardige regel:

    ze volgen geen markt, bepalen hun eigen prijs zonder precies uit te leggen hoe, mogen per klant verschillende prijzen hanteren en niet de best mogelijke prijs hanteren. En de klant moet die prijs voor zich houden, mag het tegen niemand zeggen.

    Kan iemand mij vertellen of dit daadwerkelijk zo is? Lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk dat verschillende klanten verschillende koersen te zien krijgen op hetzelfde moment???

    #123417
    Snarf
    Lid

    Geen verplichting hoor, maar waarom zou je niet jouw mening geven?

    #123419
    crosstrader
    Bijdrager

    @Snarf 44833 wrote:

    Geen verplichting hoor, maar waarom zou je niet jouw mening geven?

    Omdat het een onzinnige discussie is. Het is gewoon leergeld wat de ”””””””””””’traders””””””””””””” betalen voor hun onwetendheid.

    #123421
    sreppi
    Lid

    Je weet er gewoon geen antwoord op. Wees toch eens een keer eerlijk. 14 dagen wachten op je geld.

    Al 2 maanden bezig met het veranderen van het emailadres. Is dit normaal?? Naar een andere broker dat maak ikzelf wel uit.

    #123422
    crosstrader
    Bijdrager

    @sreppi 44837 wrote:

    Naar een andere broker dat maak ikzelf wel uit.

    Dat lijkt er anders nog niet op. Haal je geld er vandaan en stop de discussie.

    #123423
    Snarf
    Lid

    Onwetendheid over de vergoedingen voor ‘ronselaars’? Over hoe met geldopnames wordt omgegaan? Over het feit dat Plu500 bank en broker tegelijk is? Ja, dat is heel onzinnig daar hebben alwetende traders gelukkig geen last van.

    #123424
    sreppi
    Lid

    Jij geeft jouw echte mening niet omdat je anders geld van hun misloopt??

    Qua handelen is het niet zo gek hier omdat ze niet de juiste koersen hanteren.

    Nogmaals het veranderen van email was bij igmarkets in 30 seconden gepiept.

    #123425
    crosstrader
    Bijdrager

    @sreppi 44840 wrote:

    Jij geeft jouw echte mening niet omdat je anders geld van hun misloopt??

    .

    Die is leuk. Geld mislopen? Ken de heren van deze site niet eens. En met P500 heb ik ook geen enkele band. Wel leuk bedacht trouwens. Zal de heren een PM sturen of we zaken kunnen doen. 🙂

    #123426
    sreppi
    Lid

    Dan kun je dus echt wel jouw eigen mening geven?? Ach ja geen mening is ook een mening.

    #123427
    crosstrader
    Bijdrager

    @sreppi 44842 wrote:

    Dan kun je dus echt wel jouw eigen mening geven?? Ach ja geen mening is ook een mening.

    Het dient geen enkel nut mijn mening. Je hebt gelezen hoe ik tegenover MM’s sta. Daar is de kous mee af.
    #123428
    sreppi
    Lid

    Ik zou zeggen brei maar lekker door met een andere kous.

    #123434
    Armijn
    Lid

    @sreppi 44840 wrote:

    Nogmaals het veranderen van email was bij igmarkets in 30 seconden gepiept.

    IGMarkets heeft ons betaald omdat ze geadverteerd hebben hier, zijn ze ook niet te vertrouwen daarom? Iedereen moet een keuze voor een broker maken die bij hun past.

    #123436
    sreppi
    Lid

    Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ze niet te vertrouwen zijn, alleen het duurt allemaal zo verrekte lang.

    #123438
    Snarf
    Lid

    Graag wil ik een aantal zaken ontwarren, ik ben gestart met deze topic, het breidt zich echter uit als een olievlek door het artikel in het FD.

    Op mijn eerste vragen over de vreemde, verdachte afhandeling van twee opnameverzoeken heeft niemand bevredigend antwoord kunnen geven.
    Dat die geldopname afhandeling past bij een patroon waaruit blijkt dat Plus500 handels systeem een serie regels en functies kent die de risico’s voor gebruikers doelbewust verhogen kan niet weerlegd worden.
    Dat hun supportteam volstrekt ontoereikend is ook niet.
    Dat het beleid en de doelen van Plus500 door dit alles heel anders zijn dan zij ons voorspiegelen is net zo duidelijk.

    Iedereen mag zijn eigen keuze maken maar voor wie verder wil gaan met deze broker heb ik twer adviezen:
    1. Lees, spel en doogrondt de gebruikersovereenkomst volledig. Wat het FD citeert staat er echt, kijk vooral onder de paragrafen 15 en 27. En ja Patrick daar staat ook dat ‘we may offer different prices to different users’. Plus500 CEO Gal Haber mag dit ontkennen in het FD maar dan kent hij zijn eigen stukken niet.
    2. Wees erg alert op vreemde prijsontwikkelingen die op je scherm verschijnen. 90% van ons gaat verliezen, als je de manier waarop niet vertrouwt maak onmiddelijk screenshots op tick en minuut niveau. Later kom je daar niet meer bij. Die data kunnen misschien ooit nodig zijn. Als ze wel frauderen, dan ontstaat er wel een groep van 16.200 (90% van 18.000) gedupeerden die een aardige vuist kunnen maken. Controleerbare data xijn dan hard nodig

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register