shopify site analytics

Plus500 is een ramp momenteel

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Plus500 is een ramp momenteel

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #86897
    Damrak
    Lid

    Ik word helemaal gek gemaakt door de bizarre acties van Plus500. E-mail wordt genegeerd, ik krijg alleen maar opdrachten toegestuurd. Er is geen communicatie mogelijk. In mijn account veranderen ze telkens instellingen. Ze sturen e-mail die niet correspondeert met de account. Op de e-mail kan niet geantwoord worden. Ik heb ze vele e-mails toegestuurd, die worden inhoudelijk allemaal genegeerd. Er volgen alleen maar nieuwe commando’s
    Ik heb geen idee waar ze mee bezig zijn.

    Gelukkig heb ik er al een hele tijd niet gehandeld, er staat alleen nog een bedrag van ruim 100 euro. Het enige dat ik wil is dat het teruggestuurd wordt. Naar hetzelfde paypal-account als waar het vandaan kwam.

    Ik wil niet meer met allerlei mogelijke flauwekul lastiggevallen worden. Plus500 is totaal incompetent.

    Nu verhinderen ze dat ik dat bedrag opneem. Voor die weigering bestaat geen enkele wettelijke basis. Iemand in staat om hen dat aan het verstand te peuteren ?

    +500

    #122387
    EricK
    Lid

    Goedemorgen mede-traders,

    Ook ik ervaar problemen met het gebruik van PLUS500. Gistermiddag wilde ik EUR 1000 storten op mijn account via iDEAL. De betaling verliep vlekkeloos via de ABN AMRO Bank (bedrag netjes afgeschreven van mijn rekening), maar het Plus500-account is tot op heden niet bijgeschreven. Zodoende ben ik huiverig een nieuwe storting te doen. Heb inmiddels meerdere mails naar de supportafdeling verstuurd, echter zonder gehoor. Hebben jullie hier ook ervaring mee en enig idee hoe dit op te lossen?

    #122388
    crosstrader
    Bijdrager

    @EricK 45816 wrote:

    Goedemorgen mede-traders,

    Ook ik ervaar problemen met het gebruik van PLUS500. Gistermiddag wilde ik EUR 1000 storten op mijn account via iDEAL. De betaling verliep vlekkeloos via de ABN AMRO Bank (bedrag netjes afgeschreven van mijn rekening), maar het Plus500-account is tot op heden niet bijgeschreven. Zodoende ben ik huiverig een nieuwe storting te doen. Heb inmiddels meerdere mails naar de supportafdeling verstuurd, echter zonder gehoor. Hebben jullie hier ook ervaring mee en enig idee hoe dit op te lossen?


    H
    eb je onder een steen gelegen al die tijd dat het een zooi is bij Plus 500. Is hier al een maand of meer de hoofdmoot van deze site. Kun je het niet terug laten boeken?

    #122390
    Armijn
    Lid

    Ik zeg stuur een bericht naar mijn collega Dajo en je problemen verdwenen met het daglicht. Wat we wel veel zien is dat gebruikers lopen te klooien met verkeerde documentatie en informatie en daardoor en een vertraging optreedt.

    #122397
    Admin-D
    Lid
    #162495
    ADNILNART
    Bijdrager

    Plus500 heeft alleen klantenservice via de chat en mail. Niet telefonisch te bereiken. Dat vind ik zeker een minpuntje van Plus500. Ze hebben mijn volgers al meer dan vaak bewezen dat ze niet bereid zijn om te luisteren naar hun klanten. Als grote broker zou je dat wel moeten doen en al helemaal als je grote voetbalclubs kunt sponsoren. Plus500 is dus een broker waar je als ervaren trader nog iets uit kan halen en als beginner erg goed uit moet kijken.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 8 maanden geleden door Admin.
    #162611
    Admin
    Sleutelbeheerder

    Plus 500 heeft regelmatig problemen wat betreft support maar verder mankeert er vrij weinig aan het platform en kun je gerust je geld storten. De mobiele toepassing van Plus 500 is overigens een van de beste op de markt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register