shopify site analytics

Plus 500 hoe betrouwbaar?

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen Plus 500 hoe betrouwbaar?

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 521)
  • Auteur
    Berichten
  • #95479
    Admin-D
    Lid

    Hefboom 1:40, je had €300, dus kun je voor €12.000 ongeveer aan aandelen kopen.

    +500

    #95538

    Ja ik heb het een beetje door. Ik heb 10 aandelen van google ze zijn nu $11.41 waard.

    Bedankt allemaal!

    Nog een vraag. Kan je beleggen als je 15 bent? Ik had gehoord dat het wel kan. Als je maar toestemming krijg van je ouders?

    #96859

    vandaag kan ik niet inloggen op plus500, maar ook hun website is niet meer te bereiken vanuit nederland, nog meer mensen het zelfde probleem?

    #96863
    Armijn
    Lid

    @jeroencicilia 12314 wrote:

    vandaag kan ik niet inloggen op plus500, maar ook hun website is niet meer te bereiken vanuit nederland, nog meer mensen het zelfde probleem?

    Nee kan gewoon inloggen, geen problemen hier. (Nederland)

    #96865

    Las in een ander topic dezelfde informatie.

    Mijn reactie daar:
    @travelist 12311 wrote:

    Ik heb eens gelezen dat ze dit in Belgie ook hadden, dat is uiteindelijk goed gekomen. In mijn ogen is er dus nog geen reden tot paniek. Support al gemaild? support at plus500 dot com

    #96866

    Probleem is opgelost. Ik kon vanmiddag weer bij mijn account. Van de supportafdeling ontving ik het volgende antwoord op mijn mail waarin ik om opheldering vroeg:

    Vertaald uit het Engels met” Google Translate “

    Hallo,

    Bedankt dat u contact met ons op.

    Vanwege de technische problemen met de internet providers, zijn er bepaalde landen die het IP is ten onrechte worden geÁ¯dentificeerd, waarmee de site is om als niet beschikbaar op het moment, zullen we graag antwoord op elke vraag die je kunnen komen met.

    Als u verdere hulp, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Valerie
    Customer support
    Plus500.com

    English:

    Hello,

    Thank you for contacting us.

    Due to technical issues with the internet providers, there are certain countries who’s IP is being wrongly identified, which makes the site to appear as unavailable at the moment, we will be happy to answer to any question you may come up with.

    If you require any further assistance, feel free to contact us.

    Sincerely,
    Valerie
    Customer support
    Plus500.com

    Ik heb goede ervaringen met Plus 500 maar dit viel mij tegen. Ik kon gedurende een uur of 3-4 niet bij mijn account komen. En dat kan heel vervelende gevolgen hebben als je trades open hebt staan. Bij mij vielen de gevolgen mee maar ik stuur voorlopig geen orders voor de volgende dag uit. Beetje knullig als je ze wilt aanpassen en je niet bij je account kunt komen.

    Groeten,

    flyingviking

    #96868

    @flyingviking 12321 wrote:

    Probleem is opgelost. Ik kon vanmiddag weer bij mijn account. Van de supportafdeling ontving ik het volgende antwoord op mijn mail waarin ik om opheldering vroeg:

    Vertaald uit het Engels met” Google Translate “

    Hallo,

    Bedankt dat u contact met ons op.

    Vanwege de technische problemen met de internet providers, zijn er bepaalde landen die het IP is ten onrechte worden geÁ¯dentificeerd, waarmee de site is om als niet beschikbaar op het moment, zullen we graag antwoord op elke vraag die je kunnen komen met.

    Als u verdere hulp, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,
    Valerie
    Customer support
    Plus500.com

    English:

    Hello,

    Thank you for contacting us.

    Due to technical issues with the internet providers, there are certain countries who’s IP is being wrongly identified, which makes the site to appear as unavailable at the moment, we will be happy to answer to any question you may come up with.

    If you require any further assistance, feel free to contact us.

    Sincerely,
    Valerie
    Customer support
    Plus500.com

    Ik heb goede ervaringen met Plus 500 maar dit viel mij tegen. Ik kon gedurende een uur of 3-4 niet bij mijn account komen. En dat kan heel vervelende gevolgen hebben als je trades open hebt staan. Bij mij vielen de gevolgen mee maar ik stuur voorlopig geen orders voor de volgende dag uit. Beetje knullig als je ze wilt aanpassen en je niet bij je account kunt komen.

    Groeten,

    flyingviking

    Mooi dat het opgelost is. Ze zullen hun vingers toch niet twee keer (per land..) branden, denk je wel? Met andere woorden, ik zou me niet zo’n zorgen maken.

    Succes met traden 🙂

    #96904

    ik kan nog steeds niet inloggen en ook kan niet de website van plus500 niet open, er komt dan in beeld:
    “The site is not available from Netherlands”

    #96905

    @jeroencicilia 12369 wrote:

    ik kan nog steeds niet inloggen en ook kan niet de website van plus500 niet open, er komt dan in beeld:
    “The site is not available from Netherlands”

    Het begint toch wel vervelende vormen aan te nemen, niet? Laat graag in ieder geval weten wat support er nu van zegt, ik ben er toch wel nieuwsgierig naar.

    #96913
    Mr.Eden
    Lid

    Ik kan gewoon inloggen en naar hun homepage, check je firewall is.

    #96914

    @Mr.Eden 12380 wrote:

    Ik kan gewoon inloggen en naar hun homepage, check je firewall is.

    Plus500 heeft laten weten dat ze problemen hadden met toegankelijkheid vanuit bepaalde landen, dat staat een stukje terug in dit topic.

    Daarnaast lijkt het me niet dat een vuurmuur de toegang tot een normale website kan beperken 🙂 Maar ik weet te weinig van firewalls af om daar stelling in te kunnen nemen.

    De situatie dat een probleem ontstaat wat sterk lijkt (namelijk identiek) op een probleem waarover gister gesproken werd, doet me vermoeden dat het om hetzelfde probleem gaat waarbij de oorzaak aan de kant van de broker ligt.

    Ik blijf benieuwd naar hoe dit afloopt, hopelijk krijgen we dat snel te horen.

    #96923

    hierbij de reactie van plus500:

    Vertaald uit het Engels met “Google Translate”

    Hallo,

    We zijn op dit moment in het proces van steeds drankvergunning in uw land. Dit moet een extra 2-3 maanden. Tot dan kunnen wij niet accepteren handelaren uit uw land.

    Met vriendelijke groet,

    George
    klantenondersteuning vertegenwoordiger
    Plus500.com

    Hello,

    We are currently in the process of becoming fully licensed in your country. This should take an additional 2-3 months. Until then, we cannot accept traders from your country.

    Sincerely,

    George
    Customer support representative
    Plus500.com

    #96925
    Admin-D
    Lid

    Hoewel het weekend al begonnen is daar, ga ik toch een moedige poging wagen, dit kan echt niet.

    #96926
    Armijn
    Lid

    @jeroencicilia 12390 wrote:

    We zijn op dit moment in het proces van steeds drankvergunning in uw land.

    Dit is dan toch wel erg komisch om te lezen 🙂

    #96927

    We kunnen nu Plus500 aan de schandpaal hangen, maar daarmee kunnen jullie nog steeds niet fatsoenlijk traden.

    Als ik in jullie situatie zat zou ik (tijdelijk) overstappen naar een andere broker. Dan geef je Plus500 de tijd om dit op te lossen en mocht je nadien terug willen, zullen ze erg blij zijn dat je toch nog met ze verder wilt.

    Daarnaast, wellicht dat je de volgende keer de klantenservice (in Israel!) beter in het Engels kan benaderen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 521)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register