shopify site analytics

GKFX – Ervaringen GKFX

Home Forums Forex Trading Forex Broker forum GKFX – Ervaringen GKFX

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
  • Auteur
    Berichten
  • #111803

    ik ga er dinsdag ff mee aan de slag. het zou mooi zijn als mijn uitbetaling tegen die tijd in behandeling zou zijn genomen, maar ik heb er tot nu toe nog nix van gehoord… (dat zou kunnen komen omdat ik geen bijzonderheden in het vak voor bijzonderheden heb gezet, maarja er stond geen instructie bij…)

    +500

    #111820

    er is 150 euro uit mijn balans verdwenen, dus ik neem aan dat ze mijn cashout in behandeling hebben genomen. Ik heb daar echter geen bericht van ontvangen. misschien sturen ze geen bevestigingen.

    *edit* hij staat wel bij mijn rekening historie, maar geen mailtje van gkfx gehad bedoel ik.

    #111841

    @rikislief 30387 wrote:

    er is 150 euro uit mijn balans verdwenen, dus ik neem aan dat ze mijn cashout in behandeling hebben genomen. Ik heb daar echter geen bericht van ontvangen. misschien sturen ze geen bevestigingen.

    *edit* hij staat wel bij mijn rekening historie, maar geen mailtje van gkfx gehad bedoel ik.

    gelukt?

    #111846

    DISCLAIMER: Deze review is ongetwijfeld beÁ¯nvloed door het feit dat ik op gkfx winst heb gemaakt.

    Kwaliteit support
    Jaron (ik blijf Joran in mijn hoofd houden) was mijn contactpersoon. Via hem is al het contact dat ik heb gehad, soepel verlopen.

    Uitbetaling
    Ik heb een uitbetaling gedaan. Die is 26 april ’s avonds gedaan, en 30 april stond het op mijn bankrekening, zonder dat er kosten gerekend werden. Het account is in euro’s, dus had ik ook geen koersverlies.

    Storting
    Ik heb gestort via bankoverschrijving. Mijn geld stond binnen twee dagen op de site. Dat dit zo snel ging, kan ook komen doordat ik een screenshot van de betaling naar Jaron heb gemaild.

    Regulering:
    GKFX wordt gereguleerd door de FSA.

    Requotes
    ik had vrij regelmatig dat een trade sloot op een ander bedrag dan waarop ik klikte. ik denk dat dit mede komt door de hele kleine kliks die zij hebben, daardoor verspringt een waarde vaker en zal je ook vaker requotes hebben.

    Software
    Je kan kiezen voor de webtrader, of voor het metatrader platform. Beide werken zoals je dat verwacht, en al vaker bij andere traders gezien hebt. grafieken aanpassen, prijzen zetten etc. het is er allemaal.

    Nederlandse service
    Ik ben tevreden over de service. Na klachten van het testteam werd binnen 2 weken nieuwe betalingsmethoden toegevoegd, waardoor je niet meer persë een buitenlandboeking hoeft te doen. Het is jammer dat ze niet bereid waren om minilots toe te staan, waardoor het kleinste lot 0.1 bleef.

    Spread
    GKFX heeft lage spreads en lage kosten voor het aanhouden van trades. Ik heb nu al 2 weken een lot van 20 ounces zilver openstaan, waarvoor ik tot nu toe 15 cent kosten voor betaald heb.

    Welk platform hebben ze.
    Webtrader en metatrader.

    Waarin kan je handelen, commodities etc
    Valutaparen, grondstoffen en indices.

    Layout
    In het begin was het ff zoeken, maar alles wat ik kende van andere platforms heb ik kunnen vinden. Vrijwel alles is ook aan je eigen smaak aan te passen.

    Gebruikersvriendelijk
    Ja. Jaron lost problemen van Nederlandse gebruikers snel op. Ik wil toch nog een keer zeggen dat zij geen minilots toestaan, dus dat 0.1 het kleinste lot is dat je kan kopen.

    Storing
    Ik heb geen storingen meegemaakt bij GKFX. Ik heb wel een hele vreemde spike in de grafiek van de AEX gezien, maar dat schijnt vaker te gebeuren. Ik had op dat moment toch geen AEX, dus het had voor mij geen gevolgen.

    Bereikbaarheid (storingen)
    ik heb geen problemen gehad met de bereikbaarheid.

    Lot size
    Zoals ik (al 2x) eerder heb gezegd, de minimum lotsize is 0.1. Dit is ook niet omlaag aan te passen.

    Leverage
    de leverage verschilt per product. soms 200x, soms 1.

    Overnight premie
    ze hanteren premies om je positie open te houden, ook over het weekend. Deze zijn (in mijn ogen) echter extreem laag. Bijna 2 weken lang 20 ounces zilver aanhouden kost 15 cent.

    Overall indruk
    Ik ben over de service heel erg tevreden, over de grootte van de orders een beetje ontevreden en over hun platform erg tevreden.

    Wat voor cijfer geef je de support? 8.5
    Wat voor cijfer krijgt GKFX voor uitbetalingen? 9
    Wat voor cijfer krijgt het stortingsproces? 8 (sinds de uitbreiding met andere betaalmogelijkheden)
    Wat voor cijfer krijgt de software? 8
    Wat voor cijfer krijgt het bonus beleid? nvt.
    Wat voor cijfer krijgt het aanbod waarin je kan handelen? 7.5
    Wat voor cijfer krijgt de gebruiksvriendelijkheid? 8
    Wat voor cijfer krijgt de bereikbaarheid (storingen)? 8
    Wat voor cijfer krijgt GKFX in zijn algemeenheid? 8.5

    #111847

    @Jatrader 30409 wrote:

    gelukt?

    yup, in 4 dagen op mijn rekening met het weekend er nog tussen. zonder kosten. (misschien dat de bank mij nog kosten berekent voor het ontvangen van geld uit het buitenland, maar dat kon ik nog niet zien.)

    #111854
    Danny
    Lid

    Kwaliteit support
    Support was goed, Jaron was op diverse manieren te bereiken zoals skype, mail en via het forum.

    Uitbetaling
    Nog niet gedaan, maar zal waarschijnlijk net zo snel gaan als met storten, een dag of 2.

    Storting
    Ik geloof dat ik 1 van de eerste was die een storting deed middels bankoverschrijving, Ideal was nog niet mogelijk, maar gelukkig hebben ze hier op ingespeeld.

    Regulering:
    FSA regulatie.

    Requotes
    Regelmatig een requote gehad, even ingesteld op MT4 en sindsdien geen last meer van gehad.

    Software
    Er zijn een aantal mogelijkheden zoals webtrader, MT4 en MT4 mobile. De laatste 2 heb ik uitgeprobeerd, en met name de MT3 mobile beviel erg goed.

    Nederlandse service
    Uitermate goed, Jaron reageerde vrij snel op vragen.

    Spread
    Lage spread op een hoop paren, alsook haast geen swap. Erg prettig dus.

    Welk platform hebben ze.
    Webtrader, MT4 en MT4 mobile

    Waarin kan je handelen, commodities etc
    Valuta, CFD’s, commodities

    Layout
    KIKADEWADOE, ofwel kind kan de was doen. Goed dus.

    Gebruikersvriendelijk
    Ja alle platformen zijn gebruiksvriendelijk, ook hier KIKADEWADOE

    Storing
    Geen storingen meegemaakt

    Bereikbaarheid
    Zal wel goed zijn denk ik.

    Lot size
    Oke *ahum*RANT MODE ON* Kortom Uitermate Teleurstellend, neem de hoofdletters en u heeft mijn mening.* RANT MODE OFF* Erg maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat dit voor dit project niet aangepast kon worden, lijkt mij geen raketwetenschap om dit bij 10 accounts om te zetten. Zeker als je minimum deposit 10 euro, pond of dollar is. GKGX denk hier even over na.

    Leverage
    Naar eigen keus in te stellen bij openen van een rekening

    Overnight premie
    Zeer maar dan ook zeeeeeeeeeer laag.

    Overall indruk
    Buiten de lotsize en de omslachtige manier van het openen van een rekening om wel redelijk tevreden.

    Wat voor cijfer geef je de support? 8
    Wat voor cijfer krijgt GKFX voor uitbetalingen?
    Wat voor cijfer krijgt het stortingsproces? 7
    Wat voor cijfer krijgt de software? 7.5
    Wat voor cijfer krijgt het bonus beleid? Welk bonusbeleid???
    Wat voor cijfer krijgt het aanbod waarin je kan handelen? 8.5
    Wat voor cijfer krijgt de gebruiksvriendelijkheid? 8
    Wat voor cijfer krijgt de bereikbaarheid (storingen)? 8
    Wat voor cijfer krijgt GKFX in zijn algemeenheid? 7

    #111856

    @Danny 30422 wrote:

    Lot size
    Oke *ahum*RANT MODE ON* Kortom Uitermate Teleurstellend, neem de hoofdletters en u heeft mijn mening.* RANT MODE OFF* Erg maar dan ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer dat dit voor dit project niet aangepast kon worden, lijkt mij geen raketwetenschap om dit bij 10 accounts om te zetten. Zeker als je minimum deposit 10 euro, pond of dollar is. GKGX denk hier even over na.

    Lees het hele verhaal op forexfox.nl GKFX – Ervaringen GKFX – Pagina 10 – Forex

    Schiet toch ook niet op dat ze dan voor jullie de sizing aanpassen en voor een ander niet.
    GKFX heeft er blijkbaar voor gekozen dat ze nooit microlotjes aanbieden, dat zit dus in deze test verweven.
    GKFX zit dus eigenlijk niet te wachten op kleine deposits anders was dit wel aangepast, of loop ik nu te hard van stapel?

    #111858

    @RiskItalltoGainItall 30424 wrote:

    Schiet toch ook niet op dat ze dan voor jullie de sizing aanpassen en voor een ander niet.
    GKFX heeft er blijkbaar voor gekozen dat ze nooit microlotjes aanbieden, dat zit dus in deze test verweven.
    GKFX zit dus eigenlijk niet te wachten op kleine deposits anders was dit wel aangepast, of loop ik nu te hard van stapel?

    Wij bieden Spread Betting aan en FX/CFD trading.
    Spread betting maakt het mogelijk om te traden alsof het een micro-account is.

    We hebben er voor gekozen geen micro-lots aan te bieden voor de FX CFD accounts.

    #111865
    Danny
    Lid

    @RiskItalltoGainItall 30424 wrote:

    Schiet toch ook niet op dat ze dan voor jullie de sizing aanpassen en voor een ander niet.
    GKFX heeft er blijkbaar voor gekozen dat ze nooit microlotjes aanbieden, dat zit dus in deze test verweven.
    GKFX zit dus eigenlijk niet te wachten op kleine deposits anders was dit wel aangepast, of loop ik nu te hard van stapel?

    Zouden ze wel moeten doen, micro aanbieden of anders de minimum deposit op 1k zetten, want zeg nu eerlijk, minimum deposit 10 euro gbp of usd hanteren, en dan geen micro aanbieden, dan ben je toch niet slim bezig.

    #111867
    Dann1s
    Lid


    Bij het openen van de website voel ik een onbetrouwbare sfeer hangen. Dit kan komen doordat ik als ICT-er naar de website kijk.

    – De contactgegevens worden iets te opzichtig getoond, samen met de mogelijkheid je direct terug te laten bellen. Het wekt onbewust de indruk dat GKFX je iets te graag wil! En ver wilt gaan om jou als klant te werven. Dit schrikt de potentiële klanten weg die zo min mogelijk contact willen met het bedrijf, ofwel de mensen die zich aanmelden om te handelen.

    Verder scrollt naar mijn mening de nieuwsfeed te snel.

    Mijn tip: Werk de contactgegevens en de terugbeloptie iets meer naar de achtergrond.


    De registratie van mijn account verliep snel, net als het verifiëren van mijn ID en woonbewijs. Binnen tien minuten waren zowel de registraties als de goedkeuringen afgerond.

    Over de stortingsmogelijkheden ben ik een stuk minder tevreden. De Ideal functie werkt niet, bankoverschrijvingen via ING zijn mislukt vanwege een verkeerde IBAN/BIC code en mijn laatste storting die uiteindelijk via Moneybookers is verlopen, staat nog steeds niet op mijn handelsrekening. Dit terwijl stortingen via E-wallets normaliter direct verwerkt worden. Op het moment van schrijven wacht ik nog steeds op een deposit (32 uur later).


    Ook over mijn websiteaccount ben ik niet te spreken. Met de huidige interface heb ik al snel het gevoel dat mijn geld weg is of dat ik opgelicht ben. Dit ben ik overigen niet! Ik beschrijf puur mijn gevoel. Dit komt omdat ik op geen enkele manier (zichtbaar) mijn rekening kan beheren.

    Onder het kopje ‘Uw rekening’ verwacht ik een link tegen te komen waarin ik op zijn minst het saldo van mijn rekening kan zien. Ook verwacht ik een mogelijkheid om mijn eerder genomen posities terug te zien in een afschrift. Beide mogelijkheden zijn niet te vinden onder dit kopje. Het enige wat je kan doen is je wachtwoord/contactgegevens wijzigen en tijdelijke contactgegevens opgeven voor vakantiemomenten.

    De volgorde van de menumogelijkheden is niet logisch. Zo staat ‘introduceer een nieuwe klant’ eerder dan ‘platformen’. Aan het eind van het menu worden er knoppen gebruikt met de termen: ‘overboeken’ en ‘terugboeken’
    Deze twee termen wekken verwarring op. Beter is het om de termen Inleggen en opnemen te gebruiken. Nog beter is het op deze opties onder het menukopje ‘Uw rekening’ te plaatsen.


    Het handelen gaat vloeiend. Heb ondanks mijn trage internetverbinding nog geen enkele requote ontvangen. Het inloggen gaat snel en de grafieken kloppen.

    > De support antwoord snel. De kwaliteit beoordeel ik met een voldoende.
    > Over de stortingen ben in redelijk ontevreden en beoordeel ik daarom met een onvoldoende.
    > De uitbetalingen gaan okë.
    > GKFX wordt gereguleerd door de FSA. De regulering is prima.
    > Het aantal requotes tijdens het handelen is minimaal.
    > De software is beperkt maar basisvol. Je hebt een keuze, namelijk handelen via internet of handelen via MT4.
    > De support ondersteunt de Nederlandse taal uitstekend! Weinig spelfouten en snelle reacties.
    > GKFX biedt lage spreads, hier ben ik tevreden over.
    > Ook kan je handelen in zat producten. Zowel valutaparen als grondstoffen en indices.
    > De layout beoordeel ik zwak, zie de spoiler hierboven.
    > Ik acht de gebruikersvriendelijkheid van de broker hoog.
    > Tot nu toe nog geen storingen ondervonden.
    > De Minimum lot size is te laag, namelijk 0.1. Graag had ik in verband met mijn strategie een minimum lotgrootte van 0.01 gezien.
    > De maximale leverage bij GKFX is prima, veelal 1:200.
    > De positieve nachtpremie die ik ontvang is vele malen kleiner dan bij vele bekende brokers. Daarentegen is de negatieve nachtpremie die ik betaal relatief veel lager.

    Mijn algemene indruk is voldoende. Ik beoordeel de broker met mijn huidige ervaringen als voldoende. De ontvangen brief thuis en de goede support hebben mijn eerdere slechtere indruk anders gemaakt.

    Wat voor cijfer geef je de support? 8.5
    Wat voor cijfer krijgt GKFX voor uitbetalingen? 7.0
    Wat voor cijfer krijgt het stortingsproces? 3.5
    Wat voor cijfer krijgt de software? 5.5
    Wat voor cijfer krijgt het bonus beleid? 1.0
    Wat voor cijfer krijgt het aanbod waarin je kan handelen? 8.0
    Wat voor cijfer krijgt de gebruiksvriendelijkheid? 6.5
    Wat voor cijfer krijgt de bereikbaarheid (storingen)? 8.5

    Wat voor cijfer krijgt GKFX in zijn algemeenheid? 6.8

    #111869

    @Danny 30436 wrote:

    Zouden ze wel moeten doen, micro aanbieden of anders de minimum deposit op 1k zetten, want zeg nu eerlijk, minimum deposit 10 euro gbp of usd hanteren, en dan geen micro aanbieden, dan ben je toch niet slim bezig.

    Inderdaad, daar zijn deze testen voor:)

    #111871

    Mijn review:

    Kwaliteit support
    Zoals eerder in dit topic aangegeven was ik op monkey tilt geholpen door de Engelse support. Sommige zaken die hier normaal zijn, zijn aan hen niet uit te leggen. Vreemd dat mijn account niet automatisch werd opgepakt door Nederlanse support terwijl die wel voor handen was. Heb er bewust niet om gevraagd ivm de test.

    Uitbetaling
    Nog niet gedaan, maar omdat het Moneybookers betreft voorzie ik geen problemen.

    Storting
    Ja! Eindelijk! Een broker die Skrill/Moneybookers gebruikt. Werd pas actief tijdens de test periode, maar door wat vertraging met support, voor mij op tijd. Hier ben ik zo blij mee. Een broker die normaal Moneybookers of soortgelijke betaalmogelijkheden aanbiedt heeft al een forse voorsprong op mijn keuze om ergens te handelen.

    Regulering:
    GKFX wordt gereguleerd door de FSA.

    Requotes
    Dit is naar mijn zin te vaak gebeurd, al kan je wel aangeven bij het sluiten dat de quote iets af mag wijken, waardoor voor een requote geen toestemming gevraagd zal worden. Ik werk nauwelijks met stops want als ik posities heb in een heftige markt dan zit ik er letterlijk bovenop. Dan is het heel irritant.

    Software
    Ik heb eigenlijk alleen Metatrader gebruikt en niet de webtrader. Metatrader is niet mijn favoriete platform, ik vind het weinig gebruikers vriendelijke. Met name als ik verschillende contracten open heb staan vind ik het geen fijne software. Maar er is mee te werken. Het is niet mijn belangrijkste reden om voor een broker te kiezen.

    Nederlandse service
    Geen contact mee gehad.

    Spread
    GKFX heeft lage spreads en de kosten voor het aanhouden van trades zijn laag.

    Welk platform hebben ze.
    Webtrader en metatrader.

    Waarin kan je handelen, commodities etc
    Valutaparen, grondstoffen en indices.

    Layout
    Zoals gezegd: niet mijn favoriete software. Het plaatsen van stops gaat wat omslachtig, niet alles is makkelijk te vinden.

    Gebruikersvriendelijk
    Geen mini-lots dus voor de kleine handelaar is het niet mogelijk om aan goed bankroll management te doen in het begin. Maar het kan een bewuste keuze zijn om de kleinere handelaren buiten te houden.

    Storing
    Geen storingen meegmaakt.

    Bereikbaarheid (storingen)
    Geen storingen meegemaakt.

    Lot size
    Minimum lotsize is 0,1. Had wel 0,01 gemogen wat mij betreft.

    Leverage
    De leverage verschilt nogal soms 200x, soms veel minder.

    Overnight premie
    Deze zijn te verwaarlozen. Je moet forse posities hebben om meer dan een euro aan kosten te hebben. Erg goed.

    Overall indruk
    Neutraal gevoel overgehouden aan GKFX. Begin was niet goed, met Moneybookers was ik erg blij. Ondanks dat de software niet mijn favoriet is, zou ik hier prima kunnen blijven handelen.

    Wat voor cijfer geef je de support? 5
    Wat voor cijfer krijgt GKFX voor uitbetalingen? nvt
    Wat voor cijfer krijgt het stortingsproces? 9,5
    Wat voor cijfer krijgt de software? 7
    Wat voor cijfer krijgt het bonus beleid? 1
    Wat voor cijfer krijgt het aanbod waarin je kan handelen? 8
    Wat voor cijfer krijgt de gebruiksvriendelijkheid? 7,5
    Wat voor cijfer krijgt de bereikbaarheid (storingen)? nvt
    Wat voor cijfer krijgt GKFX in zijn algemeenheid? 7

    #111872

    @Dann1s 30438 wrote:


    Bij het openen van de website voel ik een onbetrouwbare sfeer hangen. Dit kan komen doordat ik als ICT-er naar de website kijk.

    – De contactgegevens worden iets te opzichtig getoond, samen met de mogelijkheid je direct terug te laten bellen. Het wekt onbewust de indruk dat GKFX je iets te graag wil! En ver wilt gaan om jou als klant te werven. Dit schrikt de potentiële klanten weg die zo min mogelijk contact willen met het bedrijf, ofwel de mensen die zich aanmelden om te handelen.

    Verder scrollt naar mijn mening de nieuwsfeed te snel.

    Mijn tip: Werk de contactgegevens en de terugbeloptie iets meer naar de achtergrond.


    De registratie van mijn account verliep snel, net als het verifiëren van mijn ID en woonbewijs. Binnen tien minuten waren zowel de registraties als de goedkeuringen afgerond.

    Over de stortingsmogelijkheden ben ik een stuk minder tevreden. De Ideal functie werkt niet, bankoverschrijvingen via ING zijn mislukt vanwege een verkeerde IBAN/BIC code en mijn laatste storting die uiteindelijk via Moneybookers is verlopen, staat nog steeds niet op mijn handelsrekening. Dit terwijl stortingen via E-wallets normaliter direct verwerkt worden. Op het moment van schrijven wacht ik nog steeds op een deposit (32 uur later).


    Ook over mijn websiteaccount ben ik niet te spreken. Met de huidige interface heb ik al snel het gevoel dat mijn geld weg is of dat ik opgelicht ben. Dit ben ik overigen niet! Ik beschrijf puur mijn gevoel. Dit komt omdat ik op geen enkele manier (zichtbaar) mijn rekening kan beheren.

    Onder het kopje ‘Uw rekening’ verwacht ik een link tegen te komen waarin ik op zijn minst het saldo van mijn rekening kan zien. Ook verwacht ik een mogelijkheid om mijn eerder genomen posities terug te zien in een afschrift. Beide mogelijkheden zijn niet te vinden onder dit kopje. Het enige wat je kan doen is je wachtwoord/contactgegevens wijzigen en tijdelijke contactgegevens opgeven voor vakantiemomenten.

    De volgorde van de menumogelijkheden is niet logisch. Zo staat ‘introduceer een nieuwe klant’ eerder dan ‘platformen’. Aan het eind van het menu worden er knoppen gebruikt met de termen: ‘overboeken’ en ‘terugboeken’
    Deze twee termen wekken verwarring op. Beter is het om de termen Inleggen en opnemen te gebruiken. Nog beter is het op deze opties onder het menukopje ‘Uw rekening’ te plaatsen.


    Hier ben ik nog niet helemaal over uit. De komende twee dagen ga ik nog een aantal dingen testen. Dan vul ik dit gedeelte aan.

    > De support antwoord snel. De kwaliteit beoordeel ik met een voldoende.
    > Over de stortingen ben in redelijk ontevreden en beoordeel ik daarom met een onvoldoende.
    > De uitbetalingen (Hierover uitspraak binnen 48 uur)
    > GKFX wordt gereguleerd door de FSA. De regulering is prima.
    > Het aantal requotes tijdens het handelen is (Hierover uitspraak binnen 48 uur)
    > De software is beperkt maar basisvol. Je hebt een keuze, namelijk handelen via internet of handelen via MT4.
    > De support ondersteunt de Nederlandse taal uitstekend! Weinig spelfouten en snelle reacties.
    > GKFX biedt lage spreads, hier ben ik tevreden over.
    > Ook kan je handelen in zat producten. Zowel valutaparen als grondstoffen en indices.
    > De layout beoordeel ik zwak, zie de spoiler hierboven.
    > Ik acht de gebruikersvriendelijkheid van de broker hoog.
    > Tot nu toe nog geen storingen ondervonden.
    > De Minimum lot size is te laag, namelijk 0.1. Graag had ik in verband met mijn strategie een minimum lotgrootte van 0.01 gezien.
    > De maximale leverage bij GKFX is prima, veelal 1:200.
    > De positieve nachtpremie die ik ontvang is vele malen kleiner dan bij vele bekende brokers. Daarentegen is de negatieve nachtpremie die ik betaal relatief veel lager.

    Mijn algemene indruk is op dit moment slecht. Dit heeft te maken met de ervaringen tijdens het handelen en het storten/opnemen. Ik beoordeel de broker met mijn huidige ervaringen als matig. In de avond van 4 mei verander ik mijn algemene indruk en vul ik aantal punten in mijn review bij.

    Wat voor cijfer geef je de support? 7.5
    Wat voor cijfer krijgt GKFX voor uitbetalingen? xxx (Komt nog)
    Wat voor cijfer krijgt het stortingsproces? 3.5 (Kan veranderen)
    Wat voor cijfer krijgt de software? 5.5
    Wat voor cijfer krijgt het bonus beleid? 1.0 (Is er niet?)
    Wat voor cijfer krijgt het aanbod waarin je kan handelen? 8.0
    Wat voor cijfer krijgt de gebruiksvriendelijkheid? 2.5
    Wat voor cijfer krijgt de bereikbaarheid (storingen)? 8.5

    Wat voor cijfer krijgt GKFX in zijn algemeenheid? 4.8

    Ik neem je opmerkingen serieus en zal dit aankaarten bij het management.
    Misschien kunnen er inderdaad een aantal dingen veranderen 🙂 Bedankt voor deze tips.

    Ik weet niet of je het hebt gezien maar we hebben ook een mobiel platform.

    Betreft de bonus; die hebben we wel – maar promoten deze niet actief.

    #111873

    Wij hebben een bonusbeleid maar promoten deze (nog) niet actief op de website.

    #111874
    Dann1s
    Lid

    @Jatrader 30443 wrote:

    Wij hebben een bonusbeleid maar promoten deze (nog) niet actief op de website.

    Dan zal de beoordelingsvraag voor het bonusbeleid niet van toepassing zijn. Heb het mobiele platform gezien, maar nog niet getest. Dit zal ik vandaag gaan doen :). Morgen vul ik de ontbrekende beoordelingen en ervaringen in.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 111)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register