shopify site analytics

Geen fondsen kunnen opnemen en niet kunnen handelen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Geen fondsen kunnen opnemen en niet kunnen handelen

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #86992

    Op 18 mei ontvang ik een mail van Plus500, zie onderstaande:

    Als geauthoriseerde financiële instelling is Plus500UK Limited wettelijk verplicht om te voldoen aan de UK Money Laundering Regulations 2007 en andere regels en richtlijnen die ons – onder andere – verplichten tot identificatie en verificatie van onze klanten, de aard en het doel van de zakelijke relatie, en de herkomst van fondsen.
    Hoewel we begrijpen dat dit ongemakken met zich meebrengt, kunnen wij niet anders dan een restrictie plaatsen op uw handelsaccount, totdat we de documentatie en informatie die we op dit moment van u hebben volledig hebben kunnen controleren.
    Totdat deze controle naar tevredenheid is uitgevoerd, kunt u met uw account geen nieuwe handelsopdrachten uitvoeren, en kunt u geen fondsen storten of opnemen. Als u nog open posities heeft, kunt u uw huidige posities echter nog wel naar believen aanvullen met een additionele Onderhoudsmarge, maar u zult wederom geen fondsen kunnen opnemen totdat de controle voltooid is.
    Omdat het op dit moment drukker is dan normaal, duurt het langer om op uw vragen te reageren en om de controle van uw informatie en details te voltooien. We verzekeren u echter dat we ons best doen om uw vraag zo snel mogelijk te behandelen.
    We verzekeren u dat al uw fondsen op aparte rekeningen worden gestald. Zodra de controle succesvol is uitgevoerd, kunt u opnieuw beginnen met uw handelsactiviteiten, met inbegrip van het storten en/of opnemen van fondsen.
    We waarderen uw klandizie, en bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor enig veroorzaakt ongemak. Bedankt voor uw geduld.
    Het team van Plus500

    Inmiddels is het 22 mei en heb al diverse mails verstuurd naar support, maar helaas 0 vage antwoorden en geen steek verder.

    Begrijp dat ik geen nieuwe fondsen kan aanschaffen, maar dat ik mijn geld niet kan op kan nemen is echt te gek voor woorden.

    Hoor graag of er nog meer gebruikers zijn die hier mee te maken hebben.

    +500

    #122622
    Armijn
    Lid

    Meer mensen hebben hier nu last van, zie deze statement van Plus500
    https://www.forexfox.nl/forum/plus500-algemeen/10011-officieel-statement-van-plus500.html

    #122624
    sreppi
    Lid

    Ik kan geen geld opnemen maar kan nog wel handelen.

    #122629

    Gewoon even zelf lezen wat er aan de hand is in DIT Topic :rolleyes:

    #122635
    sreppi
    Lid

    I will be unable to open new positions.

    #122374
    kara
    Lid

    Ik ben een maand bezig op plus 500 maar nou kan ik in eens niets meer kopen als ik op kopen of short knop drukt staat er boven aanmelding rekening. Dit is gisteren middag begonnen. Ook als ik op saldo beheer drukt krijg zelfde melding diverse mails gestuurd naar support maar geen antwoord heeft iemand ervaring hier mee.

    #122378
    Armijn
    Lid

    @kara 45799 wrote:

    Ik ben een maand bezig op plus 500 maar nou kan ik in eens niets meer kopen als ik op kopen of short knop drukt staat er boven aanmelding rekening. Dit is gisteren middag begonnen. Ook als ik op saldo beheer drukt krijg zelfde melding diverse mails gestuurd naar support maar geen antwoord heeft iemand ervaring hier mee.

    Handel je met echt geld of met de bonus of in Play modus?

    #122380
    kara
    Lid

    Met echt geld maar kan in eens niks meer doen en krijg melding als ik op saldo beheer of kopen of short knop drukt aanmelding rekening terwijl ik wel ingelogd bent. Bij demo kan ik wel handelen.

    #122381
    Armijn
    Lid

    @kara 45805 wrote:

    Met echt geld maar kan in eens niks meer doen en krijg melding als ik op saldo beheer of kopen of short knop drukt aanmelding rekening terwijl ik wel ingelogd bent. Bij demo kan ik wel handelen.

    Ook een storting gedaan en geen rare dingen zoals meerdere accounts of creditcard storting die niet op je naam stond of zoiets?

    #122382
    kara
    Lid

    Ik heb wel storting gedaan met creditcard maar die is gewoon van mij staat op mijn naam. Verder heb niks gedaan geen andere account.

    #122389
    Armijn
    Lid

    @kara 45808 wrote:

    Ik heb wel storting gedaan met creditcard maar die is gewoon van mij staat op mijn naam. Verder heb niks gedaan geen andere account.

    Is je account ook gevalideerd met je creditcard (kopie bij hun)?

    #122391
    kara
    Lid

    Ja zeker. Ik ben al een maand aan het handelen bij hun en in eens afgelopen woensdag kreeg ik deze melding aanmelding rekening.

    #122396
    Admin-D
    Lid
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register