shopify site analytics

Eén groot drama

Home Forums Markets.com Markets.com Algemeen Eén groot drama

Dit onderwerp bevat 17 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Armijn 5 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #86138

    Verwerken storting markets.com

    Het spijt me dit te moeten zeggen, maar mijn ervaring met Markets – en in het bijzonder bij het doen van stortingen – is verre van positief. Beter gezegd: ëën groot drama.

    Begin dit kalenderjaar heb ik een account geopend bij Markets en ben ik, met behulp van de gratis bonus van €50,-, wat gaan handelen. Ging allemaal heel leuk en aardig op het begin, waarna ik door m’n accountmanager gebeld werd of ik ook een storting wilde doen. Eerst was ik dat niet echt van plan, ‘mÁ¡Á¡r’ zei hei, ‘we hebben deze week een hele leuke actie: bij een storting van €100,- krijg je een extra bonus van €100,-‘. Daar ik pas student ben en ook niet in het geld zwem, heb ik dit even sterk overwogen, maar uiteindelijk besloten om wel op dit aanbod in te gaan.

    Echter, nadat ik de storting had gedaan, werd er een bonus van slechts €50,- aan mijn account toegevoegd. Dit besloot mij om even contact te leggen per e-mail met mijn account-manager hoe dit kon en of dit ook verholpen kon worden. Een week later had ik nog steeds geen reactie, dus mailde ik maar opnieuw. Vier dagen later nog steeds geen reactie, dus besloot ik een mailtje te sturen naar de afdeling support. Vandaag, een week nÁ¡ laatstgenoemde mail, word ik – eindelijk – door iemand van de afdeling support gebeld.

    Het kwam er op neer dat het een ‘foutje’ van zijn collega betrof. Die €100,- bonus bestond uit die welkomstbonus van €50,- die ik op het begin had gekregen en die tweede bonus van €50,- die ik bij de storting kreeg. Ik vertelde hem dat dat mij absoluut nÁ­ët verteld werd toen ik gebeld werd, maar dat hij me had verteld dat ik bij de storting een nieuwe bonus zou krijgen, ter hoogte van €100,- dus. Hij komt wederom met het verhaal dat het een foutje betreft van zijn collega en dat er niks aan gedaan kan worden.

    Ik vertel hem dat ik dus in principe de dupe ben van een foutje van zijn collega. Maar er kon niks aan gedaan worden, het zou zo blijven en ik zou die laatste €50,- waar ik dus in eerste instantie recht op had zeker nÁ­ët krijgen. Dat vind ik toch echt wel een waardeloze vorm van communicatie, om het nog maar niet te hebben over de dramÁ¡tische vorm van klantenservice. Je vertelt doodleuk dat het een fout van je collega betreft, maar in plaats van vervolgens je verantwoordelijkheid als bedrijf-zijnde op jete nemen, zeggen ze doodleuk dat er niks aan gedaan kan worden. Dat vind ik echt ronduit triest.

    Dat zou mij er dan ook absoluut niet toe brengen familie en/of vrienden aan te moedigen stortingen bij Markets te doen, alleen hierom al. Toch een gemiste kans, daar ik op mijn studiegebied toch een vrij groot aantal mensen tegenkom die wel geÁ¯nteresseerd zijn in het traden en hierdoor toch potentiële klanten konden vormen. Helaas, ‘wouldn’t recommend it’, mochten ze mij om mijn mening ten aanzien van Markets vragen.

    +500

    #119614

    crosstrader
    Bijdrager

    Daar liggen ze bij Markets niet wakker van dit soort klaagzangen. 😀

    #119616

    Armijn
    Lid

    Beste Albert-Jan, dank voor je reactie en vind het zelf ook ruk! Die 50e aan slechte reclame kost hun meer dan gewoon met de klant meedenken en oplossen. Een tevreden klant roept het voort.

    Gelukkig hebben we goede contacten met Markets en als ik ze deze forum thread onder hun ogen breng denk ik dat we wel een mooie oplossing voor je gaan maken. Wil je dat ik dit doe?

    Groet,

    Armijn

    #119617

    Sergee
    Bijdrager

    Dit gebeurd overal kan ik je vertellen. Jouw account manager wilde waarschijnlijk een streepje op het bord zetten, waardoor hij het expres zo deed zoals jij beschrijft.

    #119623

    Beste Armijn,

    Bedankt voor je reactie. Als er daarin iets mogelijk zou zijn, zou ik dat zeer op prijs stellen, graag! Mocht je in dat geval nog wat van mij nodig hebben qua gegevens, dan hoor ik het wel!

    Albert-Jan

    #119624

    Erik
    Lid

    Iemand belooft je gratis geld en als je dat niet krijgt ben je daar verbaasd over en open je een klaagtopic?

    Maar als je zo voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten dat je sterk hebt zitten twijfelen of je die 50 euro extra storting wel kon missen dan raad ik je sterk af om met echt geld te gaan handelen…

    #119628

    Armijn
    Lid

    @albert-jan 40179 wrote:

    Beste Armijn,

    Bedankt voor je reactie. Als er daarin iets mogelijk zou zijn, zou ik dat zeer op prijs stellen, graag! Mocht je in dat geval nog wat van mij nodig hebben qua gegevens, dan hoor ik het wel!

    Albert-Jan

    Beste Albert-Jan, Als je mij even je correspondentie wilt sturen naar armijn (at) forexfox (punt) nl dan ga ik er achter aan voor je.

    #119629

    wat een azijnpissers hier zeg, als ik zo genept zou worden door een bedrijf laat ik het ook niet zo over me heen gaan! groot gelijk dat je klaagt AJ.

    #119716

    beverk
    Lid

    Bij brokers die geld weggeven zou ik sowieso nooit een rekening openen.

    #119723

    Armijn
    Lid

    @beverk 40290 wrote:

    Bij brokers die geld weggeven zou ik sowieso nooit een rekening openen.

    Wel als je een bonushoer ben zoals ik 🙂 Heeft mij geen windeieren gelegd 🙂

    Heeft Markets al contact met je opgezocht Albert-Jan?

    #119741

    Net vanmiddag een reactie van ze gekregen, kwam er – wederom – op neer dat er niks meer mogelijk was en dat het dus hierbij bleef en dat er dus niks meer mogelijk zou zijn in het ontvangen van nog €50,-.

    #119745

    beverk
    Lid

    100 € storten en 100€ krijgen , dan moet je al niet zeuren denk ik .
    Maar de ware aard van het beestje is hier wel boven water gekomen denk ik .
    Valse beloftes en daarna 2 weken geen reactie op een mail , ik had allang de boel gesloten.
    Maar dit mag mss niet volgens de kleine lettertjes.
    De extra 50€ die je kreeg na storting , wil dat ook zeggen dat je bepaald aantal trades moet doen ?

    #119754

    Armijn
    Lid

    @albert-jan 40324 wrote:

    Net vanmiddag een reactie van ze gekregen, kwam er – wederom – op neer dat er niks meer mogelijk was en dat het dus hierbij bleef en dat er dus niks meer mogelijk zou zijn in het ontvangen van nog €50,-.

    Als je nog geen Plus500 account heb geef ik je daar 50e op ter compensatie 🙂

    #119757

    DJ-Pir
    Lid

    @beverk 40328 wrote:

    100 € storten en 100€ krijgen , dan moet je al niet zeuren denk ik .
    Maar de ware aard van het beestje is hier wel boven water gekomen denk ik .
    Valse beloftes en daarna 2 weken geen reactie op een mail , ik had allang de boel gesloten.
    Maar dit mag mss niet volgens de kleine lettertjes.
    De extra 50€ die je kreeg na storting , wil dat ook zeggen dat je bepaald aantal trades moet doen ?

    Toevallig had ik ook een account bij Markets, nu opgeheven omdat de max. leverage 200 is maar dat is een ander verhaal.

    Men is daar zeer correct en komt de afspraken goed na, althans in mijn ervaring . .

    De bonus is niet “Echt” iets wat je krijgt, het is “Speelruimte” op je account.
    Om 1 euro bonus vrij te spelen moet je eerst 10k traden.
    Dus om je 100 euro bonus ook echt van jou te laten worden zul je voor een Miljoen moeten traden . . . .

    Happy trading !, Peter

    #119763

    DJPir, dat zijn flinke bedragen, maar dat weet je toch van te voren?
    Ik heb daar ook 170e bonus staan, maar geen haast met vrijspelen. Ik kan er meteen mee traden en ben niet voornemens dat geld op te nemen. Kleine trade hier, kleine trade daar en volgend jaar is ie wel een keer vrij. Dat is toch 20% rendement waar ik niets voor hoef te doen ipv de Rabo die mij 1,7% geeft aan het eind van het jaar. En traden doe ik toch al.
    Het gaat gewoon over je instelling vooraf. Je moet niet verwachten dat je dat geld krijgt en meteen kunt pinnen en wegwezen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger