shopify site analytics

Betalingsmethode beheren [aanpassen wallet]

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice Betalingsmethode beheren [aanpassen wallet]

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Thijs 3 jaren geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #162094

    Thijs
    Bijdrager

    Hoi hoi,

    Ik heb een vraagje betreffende het aanpassen van mijn betalingsmethode/wallet.
    Een hele tijd geleden heb ik een account aangemaakt bij Plus500, maar wegens omstandigheden heb ik maar korte tijd gebruik gemaakt van Plus500.

    Nu wil ik de draad weer oppakken, en dus weer actief gebruik gaan maken van mijn Plus500 account.
    Destijds heb ik gebruik gemaakt van Skrill om geld te storten naar/in mijn account, maar vanaf heden zou ik graag gebruik willen gaan maken van iDeal en/of PayPal i.p.v. Skrill.

    Om problemen met mijn account te voorkomen, wil ik graag informeren welke stappen ik nu het beste kan doen om mijn “wallet” aan te passen van Skrill naar iDeal of PayPal.

    Is het zo simpel als het lijkt, dus gewoon Skrill verwijderen uit mijn wallet en daarna een storting naar mijn Plus500 account te doen met iDeal?
    En moet ik dan ook weer mijn adres gegevens e.d. opnieuw laten verifieren/controleren?

    Alvast bedankt voor de evt. hulp/reacties op mijn vragen.

    Mvg,

    Thijs

    +500

    #162153

    Hans_63
    Bijdrager

    Ik zou Skrill gewoon laten staan, en een betaling doen via iDeal.
    Dan bij “Rekening -> Controleer Account” kijken of er vanwege deze nieuwe betaalmethode iets (opnieuw) geverifieerd moet worden (je weet maar nooit).
    Als het goed is moet je nu bij “Saldo -> Opnemen” de mogelijkheid krijgen om te kiezen via welke methode je wilt laten uitbetalen.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 jaren geleden door  Hans_63. Reden: Typo
    #162155

    Admin
    Sleutelbeheerder

    Hoi Thijs,

    Je kan inderdaad gewoon Skrill laten staan en voortaan je stortingen via iDeal doen. In de meeste gevallen hoef je niet opnieuw documenten op te sturen voor verificatie als er nog steeds een vinkje staat bij documenten. Mocht je al heel lang niet meer traden bij Plus500 en je wilt een storting doen via een ander betalingskanaal kan er gevraagd worden naar eventueel bewijs of jij daadwerkelijk eigenaar bent van de rekening van waar je het bedrag overmaakt.

    #162162

    Thijs
    Bijdrager

    Okay helemaal duidelijk.

    Bedankt voor de replies/antwoorden op mijn vragen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger