Home › Forums › Plus500 Forum › Plus500 Algemeen › Bestaand account vervangen door een nieuwe – saldo verdwenen?
Dit onderwerp bevat 26 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Vijo 4 jaren, 9 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
23 februari 2015 om 15:00 #123080
Inmiddels heb ik een reactie van Plus500. (zie mail hieronder)
Het nieuwe account heeft dus te maken met een nieuw reglement. Wat betreft het saldo; dit is inmiddels overgezet maar bedraagt echter rond de €2500 ipv €-157,67. Plus 500 lijkt hun administratie niet helemaal op orde te hebben. Anyway, ik kan gewoon weer vrolijk traden.
Hello,We reviewed your account and would like to inform you that as you already agreed by accepting the New User Agreement, due to a regulation change – from The Financial Conduct Authority (FCA) to the Cyprus Securities and Exchange Commission, your old account was closed on 16/02/2015 and the balance of (-157,67 €) was transferred to a new account with the same e-mail address, but under the new regulation.
You can still have access to your previous account under the email: old_mail@emailadres.nl and your old password, for information and taxation purposes, for 30 days after the opening of your new account. After that period the old account (old_mail@emailadres.nl) will be closed and you will be trading in account: mail@emailadres.nl.
This change haven’t had any effect on your account’s trading only the change in e-mail.
Your current account is exactly the same as the old one, simply under a different regulation.
Regards
Erikka
Customer Support
Plus500CY Ltd
1 Siafi Street
3042 Limassol23 februari 2015 om 15:09 #123081Weet iemand de grootste wijzigingen in het reglement te benoemen?
24 februari 2015 om 12:14 #122995Raar dat dit enkel bij jouw het geval is van update ?
Er stonden nog posities open zeg je , al eens nagekeken wat er nog open stond ?
Check even of je posities had die kort erna flinke winst gingen boeken.(zou me niet verwonderen als dit het geval is)
Mijn mening is dat ze je account mogen upgraden , maar van je open posities moeten afblijven:)
Als je bv 10 posities open hebt en zij sluiten die voor een upgrade , dan verlies je nachtpremie + je betaalde spread + eventuele winst.
Zou ook graag eens weten wat er terug veranderd is in de voorwaarden.Hebben ze het niet vermeld in de mail die je gehad hebt ?24 februari 2015 om 12:48 #122996@vijo 44934 wrote:
Inmiddels heb ik een reactie van Plus500. (zie mail hieronder)
Het nieuwe account heeft dus te maken met een nieuw reglement. Wat betreft het saldo; dit is inmiddels overgezet maar bedraagt echter rond de €2500 ipv €-157,67. Plus 500 lijkt hun administratie niet helemaal op orde te hebben. Anyway, ik kan gewoon weer vrolijk traden.
Hello,
We reviewed your account and would like to inform you that as you already agreed by accepting the New User Agreement, due to a regulation change – from The Financial Conduct Authority (FCA) to the Cyprus Securities and Exchange Commission, your old account was closed on 16/02/2015 and the balance of (-157,67 €) was transferred to a new account with the same e-mail address, but under the new regulation.
Ik denk dat ik het verkeerd interpreteer, maar staat daar nou dat je account een negatief saldo had, Plus500 sloot je account, creeërde een nieuw en gaf je zo’n € 2500 kado?
24 februari 2015 om 14:49 #122997Daarom dat ik vraag of hij nog posities open had staan met flinke winst.
Hij kan makkelijk paar duizend euro’s meer mislopen zijn op een trade die open stond.
Vind dat ze toch de laatste weken dingen doen die eigenlijk niet kunnen.
Daarom zeg ik ook dat ze van trades die open staan moeten afblijven, als je in orde bent met alles.
Verwonderd me sterk dat enkel zijn platform een update nodig had !
Update platform word automatisch gedaan naar mijn weten bij opstart van het programma.24 februari 2015 om 16:19 #122998Ik denk dat die “regulation change” waar het hier over gaat, iets is in de geest van dat klanten van Plus500 geen posities mogen hebben waarmee ze teveel “in de min” zouden komen/ of al staan.
Of iets van dien aard.25 februari 2015 om 09:10 #122999Het werkt hier weer als vanouds.
Een opname stond binnen 5 dagen op mijn bank.
Daar kan ik mee leven.
25 februari 2015 om 11:04 #123000@sreppi 44951 wrote:
Het werkt hier weer als vanouds.
Een opname stond binnen 5 dagen op mijn bank.
Daar kan ik mee leven.
Fijn om te horen. Succes met handelen.
26 februari 2015 om 10:26 #123009@vijo 44934 wrote:
Inmiddels heb ik een reactie van Plus500. (zie mail hieronder)
Het nieuwe account heeft dus te maken met een nieuw reglement. Wat betreft het saldo; dit is inmiddels overgezet maar bedraagt echter rond de €2500 ipv €-157,67. Plus 500 lijkt hun administratie niet helemaal op orde te hebben. Anyway, ik kan gewoon weer vrolijk traden./I]
?????
Tot op heden nog steeds geen reactie.
Het nieuwe account werkt inmiddels wel en ben alweer druk aan het traden. Een deel van het saldo is overgezet, maar waar het resterende deel is blijft mij een raadsel? Wel vreemd dat ze je zomaar een nieuw account geven.
Hier snap ik het eventjes niet meer. 2500€ ipv -157€ Dan nog een resterend deel ?
Ik heb nog steeds geen update gehad van mijn account , anderen wel soms ?3 maart 2015 om 10:14 #123016Ik heb nog steeds geen bevredigend antwoord van plus500, en dat is ook de reden waarom is dus niet kan vertellen wat er precies aan de hand is.
Inmiddels ben ik gewoon weer aan het traden ondanks het slechte gevoel bij deze actie. Heel even heb ik een overstap naar markets.com overwogen, echter een opdringerige telemarketeer heeft er voor gezorgd dat ik voor eerst maar bij Plus 500 blijf.
3 maart 2015 om 11:02 #123017@vijo 44972 wrote:
Ik heb nog steeds geen bevredigend antwoord van plus500, en dat is ook de reden waarom is dus niet kan vertellen wat er precies aan de hand is.
Inmiddels ben ik gewoon weer aan het traden ondanks het slechte gevoel bij deze actie. Heel even heb ik een overstap naar markets.com overwogen, echter een opdringerige telemarketeer heeft er voor gezorgd dat ik voor eerst maar bij Plus 500 blijf.
Jammer dat het nog niet bevredigend is, wacht je nog op antwoord of ligt de bal weer bij jou?
Markets is inderdaad commerciëler en bellen/mailen meer ook met aanbiedingen. Zelf handel ik hier ook naar alle tevredenheid maar ik herken wat je zegt. Ik doe wel mijn eigen ding en hoef geen telefoontjes te hebben. Ze kunnen je wel helpen bij het handelen en uitleg van het systeem geven, dat doen ze bij Plus500 weer niet.
3 maart 2015 om 12:55 #123018Ik wacht nog op een goed antwoord.
Ik kreeg een mail dat ik als gewaardeerde klant voorrang zou hebben bij de klantenservice, en mijn vragen worden voorgelegd aan het Senior Team. Maar het lijkt erop dat die niet heel snel zijn met het beantwoorden van vragen. Opmerkelijk was dat ik een Nederlandse mail van hen kreeg. Dit was nieuw voor mij
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.