shopify site analytics

Bestaand account vervangen door een nieuwe – saldo verdwenen?

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen Bestaand account vervangen door een nieuwe – saldo verdwenen?

Dit onderwerp bevat 26 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Vijo 4 jaren geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #87162

    Vijo
    Lid

    Plus500 past reglementen aan

    Goedemorgen,

    Ik ben nu sinds een jaar of twee actief op Plus 500. Tot op heden ging alles vlekkeloos (echter nog nooit een uitbetaling gehad) en was ik erg enthousiast over Plus 500. Echter toen ik maandag weer zou gaan traden waren ineens mijn posities en saldo verdwenen.
    Kort daarna kreeg ik een email dat Plus 500 een nieuw account voor mij had gemaakt; en ik mijn oude gegevens (bijv. mijn financiële geschiedenis) kon opvragen door in te loggen via old_mijn@emailadres.nl.

    Nu kan ik echter met beide accounts geen handel bedrijven en krijg ik constant de melding; De verificatie van uw rekening is mislukt. Neem contact op met de klantenservice. Uiteraard heb ik dit gedaan en kreeg meteen de vraag om mijn accountgegevens door te geven. Dit heb ik gedaan, maar sindsdien geen reactie van Plus 500. Ik heb ze inmiddels nog twee mails gestuurd maar wederom geen reactie.

    Nu heb ik eigenlijk drie vragen;

    – Waarom hebben ze mij een nieuw account gegeven?
    – Waar is mijn saldo gebleven?
    – Hoe zorg ik ervoor dat ik met mijn nieuwe account toch weer kan traden?

    Iemand op de hoogte met deze situatie?

    +500

    #123036

    Armijn
    Lid

    Beste Vijo,

    Dank voor je bericht. Ik herken deze vraag helemaal niet (in de zin dat ik hem eerder ben tegen gekomen). Op je 3 vragen kan ik ook geen antwoord geven op dit moment omdat ik het gewoon weg niet weet wat er gebeurd is.

    Je handelt dus al 2 jaar en hebt een aantal stortingen gedaan en je hebt automatisch al een gold account gekregen? Je hebt je oude account wel al gevalideerd in het verleden (ook als heb je nog niet uitbetaald) dus je paspoort en adres gegevens aan ze doorgeven via een upload? Kan je die email hier neer zetten van ze (haal je eigen info er dan even uit)? Je bent bij het openen van je account toen wel al 18+? Gestort met een creditcard of via je bankrekening?

    Support heeft het druk maar ze zitten er boven op weet ik nu dus antwoord ga je sowieso krijgen en andres weer een nette mail sturen naar ze. Stond er een aanzienlijk saldo op?

    Keep me posted en dan gaan we dit varkentje even wassen, no worries.

    #123039

    Vijo
    Lid

    Dag Armijn,

    Bedankt voor je spoedige reactie!

    Ik handel inderdaad al twee jaar en heb al een aantal stortingen gedaan. (waar ik nu spijt van heb) Mijn gold account heb ik weer terug laten zetten gezien ik hier niets voor voelde.
    Al mijn gegevens heb ik doorgegeven, ik was destijds 18+ en ook een opnameverzoek leverde geen problemen op. Deze heb ik echter moeten annuleren om een Margincall te voorkomen; dus ik weet niet of ik het bedrag ook daadwerkelijk op mijn rekening zou hebben gekregen. Stortingen heb ik via Ideal gedaan.

    Dit is de mail die ik van hen kreeg;

    Hallo,

    We hebben een nieuwe rekening voor u geopend bij Plus500.
    U kunt met uw e-mail inloggen op uw nieuwe rekening: mail@emailadres.nl en wachtwoord.
    U kunt uw oude rekeninghistorie inzien met:
    old_mail@emailadres.nll met uw wachtwoord.

    Uw oude rekening blijft slechts toegankelijk voor de komende 30 dagen. Uw rekening is overgebracht wegens een accountupgrade.

    #123040

    Armijn
    Lid

    Weet je zeker dat deze mail van Plus500 afkomt en geen spam is of een hoax om je account te kraken (just checking?)

    Wanneer heb je ze gemaild en dit werkt nu niet he?

    #123041

    Vijo
    Lid

    @armijn 44887 wrote:

    Weet je zeker dat deze mail van Plus500 afkomt en geen spam is of een hoax om je account te kraken (just checking?)

    Wanneer heb je ze gemaild en dit werkt nu niet he?

    Hoe bedoel je precies “dit werkt nu niet”?!

    Ik heb ze maandagochtend gemaild, en heb maandagavond een reactie gehad. Als het een hoax is doen ze het goed met een klantenserivce. Ze hebben alleen mijn emailadres gekregen toen ze hier om vroegen en geen wachtwoord of dergelijke.

    Door het feit dat mijn “oude” account echt afgesloten is en ik hier niet meer mee kan traden denk ik niet dat het spam of een hoax is.

    Ik hoop dat jullie wat voor mij kunnen betekenen.

    #123042

    Armijn
    Lid

    Je hebt ze maandag gemaild en daarna nog een keer? Als je reactie van Plus500 gekregen heb is het natuurlijk geen hoax, maar wilde even zeker weten 🙂

    Probeer even de software van je PC af te halen en opnieuw te downloaden via hun website. Ik heb ook wel eens deze melding gehad bedenk ik mij nu (verificatie rekening mislukt) en dan even proberen in te loggen als je wilt.

    #123044

    Vijo
    Lid

    Ik heb ze nadien nog twee keer gemaild maar op deze mails heb ik geen reactie gekregen. (alleen een automatisch antwoord dat mijn bericht is ontvangen)

    Ik maak op moment gebruik van de app, en de webtrader. De app heb ik verwijderd en opnieuw geinstalleerd; maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.

    #123046

    Armijn
    Lid

    Ok en heb je wachtwoord goed (misschien even nieuwe ww opvragen via hun systeem)? Ok, als ze de mail ontvangen hebben ga ik ervan uit dat ze gewoon bij je terug komen ermee (ze willen je graag als klant hebben en houden lijkt mij zo). Mochten ze morgen nog niet gereageerd hebben, mail ze dan morgen nog even vriendelijk (had je ze in het Engels of Nederlands terug gemaild?) en cc onze support van forexfox even erbij, dat wil meestal ook wel werken 😉

    #123048

    robertk
    Bijdrager

    Ok, dus je hebt verschillende platformen geprobeerd en bij elke krijg je de verificatie error. Ik heb deze verificatie error ook een paar keer gehad maar dat kwam in mijn geval omdat ik probeerde in te loggen met mijn MT4 account op Ctrader. Support liet weten dat ik moest kiezen tussen de platformen.

    Daarnaast heb je soms twee verschillende soorten accounts waarbij je met 1 account daadwerkelijk kunt traden, en met de ander alleen de charts kan inzien maar geen toegang hebt tot de trades in desbetreffend account. Heb je misschien wachtwoorden/usernames van deze twee accounts door elkaar gehaald?

    #123049

    Vijo
    Lid

    Ik kan gewoon inloggen zowel op het oude als het nieuwe account dus met het wachtwoord verder geen problemen. Mijn emails waren in het Engels.

    Indien ik morgen nog geen antwoord heb ga ik het nogmaals proberen. Wat is jullie emailadres? support (at) forexfox.nl?

    #123050

    Armijn
    Lid

    @vijo 44896 wrote:

    Indien ik morgen nog geen antwoord heb ga ik het nogmaals proberen. Wat is jullie emailadres? support (at) forexfox.nl?

    Yes it is. Zie boven reactie van Robert, lukt dat misschien??

    #123051

    Vijo
    Lid

    @robertk 44895 wrote:

    Ok, dus je hebt verschillende platformen geprobeerd en bij elke krijg je de verificatie error. Ik heb deze verificatie error ook een paar keer gehad maar dat kwam in mijn geval omdat ik probeerde in te loggen met mijn MT4 account op Ctrader. Support liet weten dat ik moest kiezen tussen de platformen.

    Daarnaast heb je soms twee verschillende soorten accounts waarbij je met 1 account daadwerkelijk kunt traden, en met de ander alleen de charts kan inzien maar geen toegang hebt tot de trades in desbetreffend account. Heb je misschien wachtwoorden/usernames van deze twee accounts door elkaar gehaald?

    Ik heb slechts een account aangemaakt. Plus 500 heeft mij maandag blijkbaar nog een account gegeven en heeft het originele account onbruikbaar gemaakt. Bij dit nieuwe account moest ik wederom documenten uploaden; dit heb ik dan ook gedaan, ondanks dat ik helemaal niet op een nieuw account zit te wachten. Beide accounts hebben hetzelfde wachtwoord en ook de gebruikersnaam (mijn emailadres) is gelijk, echter om op mijn originele account in te loggen moet ik ‘old_’ voor de gebruikersnaam plaatsen.

    Daarnaast maak ik uitsluitent gebruik van Plus500. Van verwarring met andere brokers/accounts is dus geen sprake.

    Ik hoop dat het CC ‘en van jullie emailadres zorgt voor een spoedige reactie! Tot zover bedankt voor jullie tijd.

    #123052

    Armijn
    Lid

    We reageren in ieder geval sneller dan Plus500 🙂

    #123059

    Vijo
    Lid

    Tot op heden nog steeds geen reactie.

    Het nieuwe account werkt inmiddels wel en ben alweer druk aan het traden. Een deel van het saldo is overgezet, maar waar het resterende deel is blijft mij een raadsel? Wel vreemd dat ze je zomaar een nieuw account geven.

    #123061

    Armijn
    Lid

    @vijo 44911 wrote:

    Tot op heden nog steeds geen reactie.

    Het nieuwe account werkt inmiddels wel en ben alweer druk aan het traden. Een deel van het saldo is overgezet, maar waar het resterende deel is blijft mij een raadsel? Wel vreemd dat ze je zomaar een nieuw account geven.

    Ok, probleem is dus bijna opgelost. Had je nog een bonus bedrag op je account staan en deze nog niet helemaal vrijgespeeld (die vervalt namelijk na x periode)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger