shopify site analytics

€3.500,- opname geannuleerd! Help?

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice €3.500,- opname geannuleerd! Help?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #87248
    Xjinzz
    Lid

    Beste allen,

    ik ben sinds een paar maanden actief op plus500 en heb tot op heden nog nooit wat opgenomen. Ik heb nu aardig wat winst gerealiseerd en wou dus een bedrag opnemen, namelijk €3.500,-. Nu heb ik dit gisteren aangevraagd en zag ik vanmorgen vroeg dat deze geannuleerd was, er stond geen reden bij en ik heb ook geen mail ontvangen met betrekking tot deze annulering. Ik heb alles correct ingevuld, heb voor wire transfer gekozen en het naar mijn bankrekeningnummer van de abn amro gestuurd via welke ik ook geld heb gestort op plus500. Mijn account is ook volledig geverifieerd en ik werd zelfs vorige week geupgrade naar een gold membership account (wat ik meteen weer heb laten terugzetten naar een standaard account voor kleinere bedragen). Nu is mijn vraag dus, hoe kan het dat dit geannuleerd wordt?

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

    Ik lees ook dat meerdere mensen hier last van hebben, raar voor zo’n groot bedrijf.

    EDIT:

    Er is ook op een magische manier ongeveer €30,- verdwenen? Ik heb geprobeerd om € 3.618,00 op te nemen en ik kreeg dus vanmorgen maar € 3.588,00 teruggestort met de melding geannuleerd? Ik heb dit tevens weer geprobeerd om op te nemen maar ik heb toch weer wat gehandeld hierna dus heb het weer zelf geannuleerd die tweede opname van €3588,-. Maar waar zijn die €30,-? Ik denk dat ik hierna overstap naar een andere broker want hier ben ik absoluut niet van gediend.

    105tljs.png

    +500

    #123297
    Mr.Eden
    Lid

    Mail (bellen is sneller) sws plus 500 support en heb je je volledig IBAN en BIC goed ingevuld?

    Succes

    #123298
    Xjinzz
    Lid

    Ja, ik ga zo maar een fatsoenlijke mail opstellen richting hun maar ik ben er zeker van dat ik alles correct heb ingevuld.

    EDIT: waar vind ik trouwens hun telefoonnummer?

    #123301
    Armijn
    Lid

    Plus500 Opname geannuleerd!
    Meestal (lees 99% van de gevallen) ligt het probleem bij de (per ongeluk) klant zelf ( vaak weet de klant niet dat hij/zij iets verkeerds gedaan heeft)

    Bijvoorbeeld de bonus niet vrijgespeeld in de tijd die er voor stond (en die kan je dus niet uitcashen) Doe je dat wel raak je de bonus kwijt. Zou dit het geweest kunnen zijn?

    Heb je eerder al wat uitbetaald (account goed gevalideerd, met paspoort en adres)?

    Keep me posted en dan zorgen we dat het zo snel mogelijk naar je rekening gaat.

    #123304
    Xjinzz
    Lid

    Ik zal vast iets over het hoofd hebben gezien maar ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn!

    Mijn account is volledig geverifieerd en ik heb inderdaad deze bonus al vrijgespeeld. Mijn gehele equity stond trouwens gewoon als beschikbaar voor opname. Ik heb nu een mailtje gestuurd met de vraag hoe het kon dat dit geannuleerd is en wat ik hieraan kan doen. Ik hoop dat het maandag opgelost is en anders hoor je het wel in dit topic als ik verdere hulp nodig heb!

    Alvast bedankt heren!

    #123305
    Armijn
    Lid

    Top hou mij op de hoogte. Ik hou zelf altijd wat euro’s aan en betaal nooit mijn hele saldo uit. Het idee dat ze denken dat ik er nooit meer terug kom moet mij nog sneller het geld op mijn bank zetten (zit in mijn hoofd hoor) Ik ontvang altijd binnen 3 werkdagen het geld op mijn bank.

    Had je al eerder een uitbetaling gedaan?

    #123329
    Xjinzz
    Lid

    Ik heb 6/02/2015 de nieuwe opname aangevraagd voor €4.500,-. Ik heb nog zo’n €200,- op mijn rekening laten staan zodat ik nog wat kon traden in de tussentijd. Nu is het inmiddels de 10e en hier heeft wel een weekend tussen gezeten maar er staat nog steeds dat ik de opname kan annuleren dus ze hebben het nog niet eens verwerkt? Hoelang kan dit max. duren?

    #123330
    Armijn
    Lid

    Ze hebben dit pas maandag opgepakt omdat je vrijdag dit hebt gedaan, er staat dan max 48 uur voor dus ik ga er vanuit dat als je morgen kijken de annulering optie weg is.

    #123334
    Xjinzz
    Lid

    HeY armijn, thanks voor je snelle antwoorden! De optie annuleren staat nog steeds open.. Beetje raar dit, niet? Heb ook nog geen antwoord gehad via mail!

    #123335
    Armijn
    Lid

    @Xjinzz 44724 wrote:

    HeY armijn, thanks voor je snelle antwoorden! De optie annuleren staat nog steeds open.. Beetje raar dit, niet? Heb ook nog geen antwoord gehad via mail!

    Donderdag is altijd pay day daar, hang on 🙂

    En stuur ze nog eens een net mailtje als je wilt.

    #123336
    Xjinzz
    Lid

    Tja ik hoop het maar het duurt nu wel erg lang vind ik, te lang.

    #123219
    Xjinzz
    Lid

    Hey Armijn, de status is nu veranderd naar ,Goedgekeurde (Niet verzonden), ik neem aan dat ze het dan vandaag nog verzenden?

    #123223
    Armijn
    Lid

    @Xjinzz 44741 wrote:

    Hey Armijn, de status is nu veranderd naar ,Goedgekeurde (Niet verzonden), ik neem aan dat ze het dan vandaag nog verzenden?

    I told you so. Nu niks meer doen en wachten en dan maandag op je rekening kijken om het dinsdag erbij te hebben (gok ik) 🙂

    #123058
    Manolo
    Lid

    Beste mensen,

    Op dit moment ben ik, netjes gezegd, boos. Op 12 februari 2015 heb ik een uitbetaling aangevraagd (€5000). Inmiddels is precies
    Een week later; heb nog steeds niks ontvangen. Bovendien kan ik het knopje ‘opname annuleren’ alsnog indrukken. Ik heb overweer gemaild
    Met het team van plus500 over hoezo het nou zolang duurt. Zij melden dat ze uiterst voorzichtig zijn blabla. Tevens is alles wat
    Goedgekeurd moest worden al goed gekeurd. Wat kan manolo nou doen? Word er helemaal ziek van!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register