shopify site analytics

$500 actie – vragen :

Home Forums Markets.com Markets.com Algemeen $500 actie – vragen :

Dit onderwerp bevat 16 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Mr.Eden 7 jaren, 8 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur

Armijn
    Lid

Voor de overzichtelijkheid: In dit topic alle vragen die je hebt over de afhandeling van je geld terug claim, het terugstorten van geld van je markets account naar je bankrekening. Alles waar je het fijne van wilt weten kun je hier neerzetten. We houden dit Topic scherp in de gaten dus je kunt hier een snelle reactie verwachten!

-M-

+500

Sergee
    Bijdrager

Ik heb het nu uit laten cashen. Dit doe ik omdat ik voor nu 400 euro teveel vind om te handelen, heb nog weinig ervaring met forex e.d.

Ik ga nog wel verder na deze opnamen, maar dan met een kleine 50 euro o.i.d.

@sergee 28941 wrote:

Ik heb het nu uit laten cashen. Dit doe ik omdat ik voor nu 400 euro teveel vind om te handelen, heb nog weinig ervaring met forex e.d.

Lijken we prima argumenten! S6 i.i.g. en thanks voor het vertrouwen.

NjitRam
    Lid

@sergee 28941 wrote:

Klinkt alsof we aardig met dezelfde insteek hierin zitten 😀
    Laat even hier iets weten als je de cashout ontvangen hebt.

En succes met je 50 euro uit te bouwen 😎

Sergee
    Bijdrager

Ik heb op dit moment nog steeds mijn 400 euro niet terug. Ik wacht even rustig af tot maandag of dinsdag.

@sergee 29136 wrote:

Ik heb op dit moment nog steeds mijn 400 euro niet terug. Ik wacht even rustig af tot maandag of dinsdag.

Wanneer heb je je mail gestuurd? Tot en met vrijdagochtend zou alles verwerkt moeten zijn. Vrijdagmiddag en zaterdag werkt finance niet dus dan zal het zondag of maandag gebeuren. Stuur mij maar even een PM als het er na 2 werkdagen nog niet opstaat.

Sergee
    Bijdrager

@Sijbrand 29137 wrote:

Wanneer heb je je mail gestuurd? Tot en met vrijdagochtend zou alles verwerkt moeten zijn. Vrijdagmiddag en zaterdag werkt finance niet dus dan zal het zondag of maandag gebeuren. Stuur mij maar even een PM als het er na 2 werkdagen nog niet opstaat.

Geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Heb de uitbetaling aangevraagd op 16 februari. Dit duurt dus al veel te lang. Compliance regels was al eerder goedgekeurd dus dat kan het niet zijn.

Sergee
    Bijdrager

@armijn 29212 wrote:

Sergee, stuur even een mail naar support (at) forexfox (punt) nl met je gegevens (accountnummer) Ik hoor van iedereen dat het er binnen 1 dag bij staat (je geld terug op markets) waarschijnlijk is de mail er tussen door geschoten?

Wij sturen hem dan meteen door met spoed.

Of bedoel je naar je bankrekening Sergee of heb je een andere betaal optie aangegeven?

Ik bedoel inderdaad naar mijn bankrekening.

Armijn
    Lid

@sergee 29213 wrote:

Ik bedoel inderdaad naar mijn bankrekening.

Ok Sergee, had je wel al een mail van Markets gekregen dat ze het gingen overboeken en is het bedrag ook uit je account gehaald wat je ging overboeken? Heb je al contact met ze gehad? Complaince ook helemaal goed gegaan? Je kan even de live chat op Markets gebruiken. Kom je er niet uit stuur ons dan even een mailtje met de gegevens dan gaan wij er boven op zitten.

Sergee
    Bijdrager

@armijn 29214 wrote:

Ok Sergee, had je wel al een mail van Markets gekregen dat ze het gingen overboeken en is het bedrag ook uit je account gehaald wat je ging overboeken? Heb je al contact met ze gehad? Complaince ook helemaal goed gegaan? Je kan even de live chat op Markets gebruiken. Kom je er niet uit stuur ons dan even een mailtje met de gegevens dan gaan wij er boven op zitten.

Heb een heel aantal mailtjes gekregen van ze. Heb ook telefonisch contact gehad met de vraag waarom ik het geld naar mijn bank over wilde schrijven. Compliance is helemaal goed.

Zal even in de live chat vragen naar antwoord. 🙂

Armijn
    Lid

@sergee 29215 wrote:

Heb een heel aantal mailtjes gekregen van ze. Heb ook telefonisch contact gehad met de vraag waarom ik het geld naar mijn bank over wilde schrijven. Compliance is helemaal goed.

Zal even in de live chat vragen naar antwoord. 🙂

Sergee volgens mijn informatie moet het al heel lang op je rekening staan. Kijk nog eens goed als je wilt. Zelf heb ik ook wel eens dat ze het op mijn dollarrekening gooien en dan valt het mij ook niet op omdat het dan niet op mijn betaalrekening staat.

Sergee
    Bijdrager

@armijn 29216 wrote:

Sergee volgens mijn informatie moet het al heel lang op je rekening staan. Kijk nog eens goed als je wilt. Zelf heb ik ook wel eens dat ze het op mijn dollarrekening gooien en dan valt het mij ook niet op omdat het dan niet op mijn betaalrekening staat.

Staat echt nog niet op mijn rekening. Dan bedoel ik mijn ING rekening he

Sergee
    Bijdrager

In mijn email zie ik de volgende mailtjes:
    16-02: terugtrekking verzoek
    23-02 terugtrekking goedgekeurd
    23-02 geldopname verstuurd

In de laatste mail van 23-02 zie ik het volgende staan:
    BesteSerge Dalenoord.

Bedankt voor uw keuze voor Markets.com. Uw opname van 513.00 USD is verwerkt en de fondsen zijn in uw account geplaatst. Het kan tot ongeveer 7 werkdagen duren voordat u de fondsen in uw account ziet.

Waarom in mijn account, waarom duurt het zo lang?

Op de live chat geven ze inderdaad aan dat het overgeschreven is op 23-02 en dat het 7 werkdagen kan duren.

Dann1s
    Lid

@sergee 29218 wrote:

BesteSerge Dalenoord.

Bedankt voor uw keuze voor Markets.com. Uw opname van 513.00 USD is verwerkt en de fondsen zijn in uw account geplaatst. Het kan tot ongeveer 7 werkdagen duren voordat u de fondsen in uw account ziet.

Op de live chat geven ze inderdaad aan dat het overgeschreven is op 23-02 en dat het 7 werkdagen kan duren.

Maak eens een screenshot van je laatste afschrijvingen en verbleek de niet relevante en privëgegevens. Het kan zomaar zijn dat je een verkeerde SWIFT code hebt ingevuld. Is dat het geval dan kan het zomaar nog een weekje duren voordat het op je rekening staat.

@sergee 29218 wrote:

BesteSerge Dalenoord.

Dus op de 23e zeggen ze dat het 7 werkdagen kan duren. Er zijn nu 3 werkdagen verstreken dus dan kan het toch prima dat het er nog niet opstaat?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger