shopify site analytics

3 newbie vragen.

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen 3 newbie vragen.

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Admin 2 jaren, 4 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

plus500member
    Bijdrager

Hallo
    ik ben sinds kort een beetje aan het spelen met plus500 (demo) en heb hier 3 kleine vraagjes over.
    1: Hoe krijg ik dit programma in het Nederlands? het is me 1x gelukt (door wijze van geluk) maar daarna krijg ik steeds weer de engelse versie.
    2: het is me opgevallen dat je een aantal dingen moet verifiëren.
    – Je woon adres
    – dan nog eens een foto van een bankafschrift
    – dan nog eens je mob nr
    – dan nog eens je mail adres
    – dan nog eens een foto van id kaart of rijbewijs.
    is dat niet beetje overdreven allemaal? kunnen ze het niet gewoon bij mijn bank nagaan ofzo?
    Dit is ook allemaal verplicht om weer uiteindelijk uitbetaald te worden?

Daarnaast ben ik ook op zoek naar de voorwaarden/regels etc in het Nederlands.

+500

Admin
    Sleutelbeheerder

Hi newbie,

Leuk dat je aan het oefenen bent op Plus500.
    Wat betreft de documenten, het is inderdaad nodig om deze te laten uploaden op het platform om uitbetaald te krijgen. Dit is dan ook zo gedaan. Je hoeft alleen een ID en een bewijs van residentie op te sturen in de vorm van een brief met jou naam, adres en datum (mag niet ouder zijn dan 6 maanden).
    Bij verificatie van je mobiel nummer ontvang je 25 euro bonus bij Plus500.

Hier vind je verder de voorwaarden: http://www.plus500.nl/General/TermsAndAgreements.aspx
    Als je eenmaal inlogt op het platform kan je heel eenvoudig de Nederlandse taal selecteren. Als je dat eenmaal hebt gedaan zal dit altijd in het Nederlands moeten verschijnen.

Succes met traden!!

plus500member
    Bijdrager

bedankt voor je antwoord.
    nog een ander vraagje: is het bij u of andere members het ook zo dat de live chat het niet doet?
    elke keer krijg ik een connection lost melding. (terwijl me internet het gewoon prima doet)

Admin
    Sleutelbeheerder

Je zou het nu nogmaals kunnen proberen. Eventuele problemen zijn nu opgelost. Mocht het probleem nog steeds terugkomen laat het ons in dat geval weten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger