shopify site analytics

2e account

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Bonus 2e account

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #87301

    Goedenavond allemaal!

    Ik zit eventjes met het volgende… Ik heb een nieuw e-mailadres. Met dit nieuwe e-mailadres heb ik een nieuw Plus500 account aangemaakt.
    Dit omdat ik het oude adres dus niet meer gebruik. Op mijn oude account heb ik gebruik gemaakt van de 25 euro bonus die je krijgt als je je telefoonnummer bevestigd.

    Nu weet ik dat als ik dit herhaal op mijn nieuwe account ik vermoedelijk problemen ga krijgen met het uitbetalen van de eventuele winsten.

    Nu is mijn vraag even of ik dus problemen voorkom door geen gebruik te maken van de telefoonbonus en of ik dan wel gebruik kan maken van de reguliere ‘stort’ bonussen?

    Of heb ik evengoed ramen ingegooid door te impulsief een tweede account te openen op hetzelfde IP-adres?

    Hoor het graag even.

    Alvast bedankt.

    +500

    #123506
    Armijn
    Lid

    Ik zou zeker geen 2de rekening openen en gewoon je email adres veranderen van je 1ste account en/of ze een e-mailtje sturen en even uitleggen wat het beste is. Je wilt later geen problemen krijgen als je wilt uitbetalen omdat je 2 accounts hebt geopend.

    #123509

    Dat dat de beste optie was had ik later ook al bedacht inderdaad.. Helaas had ik toen mijn nieuwe account al aangemaakt.
    Heb mijn vraag ook daar even bij de support neergelegd. Maar wilde graag van start gaan met m’n nieuwe account vanwege alle kansen momenteel….

    Toch nog maar even geduld hebben dan maar. Wat vermoed jij dat ze zullen voortsellen/reageren Armijn?

    #123516
    Armijn
    Lid

    Ik vermoed dat ze de 2de account gaan sluiten en op je eerste kan je doorgaan, gok ik.

    #121625

    Okë bedankt Armijn. Wacht het maar even af dan. Ben ondertussen even aan het kijken naar markets. Lijkt een gedegen tegenstander voor plus500.

    #121628
    Armijn
    Lid

    @patrickfox 44534 wrote:

    Okë bedankt Armijn. Wacht het maar even af dan. Ben ondertussen even aan het kijken naar markets. Lijkt een gedegen tegenstander voor plus500.

    Klopt, als de 50$ gratis opgehaald?

    #121634

    nee, had ook dit account al een tijd geleden aangemaakt. Dus die bonus zit er niet meer in vermoedelijk.

    #121636
    Armijn
    Lid

    @patrickfox 44545 wrote:

    nee, had ook dit account al een tijd geleden aangemaakt. Dus die bonus zit er niet meer in vermoedelijk.

    Een first deposit bonus doen ze altijd wel, mocht je daar gaan handelen.

    #121642

    Zit er sterk overna te denken, dus dat help altijd mee.

    Ontopic:

    De mail(tjes) die ik gestuurd heb naar de support van plus500 krijg k terug.. Stuur het naar het juiste adres en in het engels. Weet iemand wat er verkeerd gaat?
    Zou je anders het voorval aan jullie Plus500 contact kunnen voorleggen misschien Armijn?

    #121645
    Armijn
    Lid

    support (at) plus500 (punt) com gemaild? Wij kunnen niet namens een klant mailen, wel als er een probleem is ontstaan waar we in geloven dat het niet de schuld van de klant is.

    #121647

    Ja dat had ik geprobeerd inderdaad. Maar kreeg het mailtje terug van de server. Ik ga het gewoon nog een keer proberen :).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register