shopify site analytics

100% op Autopiloot toch mogelijk … ?

Home Forums ForexFox.nl Forexcommunity Forex Brags en beats 100% op Autopiloot toch mogelijk … ?

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Auteur
    nick0016
    Bijdrager

@Gertje 25744 wrote:

Was is je saldo?

Zit nu op +- 80 EUR winst, nu iets meer dan een maand bezig πŸ™‚
    pakweg 1000 pips geboekt, niet slecht vind ik…

+500

jan123
    Lid

@Gertje 25686 wrote:

Hoi Jan,

De demo waar je op reageert is een nieuwe start van pippo.

Doordat FXCM voor olie [USOIL en UKOIL] en goud minstens 1 lot hanteerd, springen deze erbovenuit qua opbrengst. Heb nu grotere lots voor de valuta genomen, waardoor de cashflow iets gelijkmatiger is. Aan de andere kant, de EA trade lots van 1, 2, 6 of 12 per positie, en met olie +/- $0,40 TP wat bij 1 lot al $ 40,- is.

Goud geeft een verkeerd beeld qua pips, 0,01 = 1 pip terwijl de factor eigenlijk -10 moet zijn naar mijn mening.

Heb verleden week een nieuwe test gestart naast deze, zelfde EA maar dan met een kleiner account [en lotgroottes] om te kijken of het dan ook lukt. Zie;
    http://www.mt4i.com/users/gertje-fxcm2

Vooralsnog vind ik het experiment geslaagd, maar wacht nog een maandje met live gaan. De EA verwerkt 95% van de orders perfect, maar die laatste 5% vergen nogal wat aandacht om te voorkomen dat je broke gaat….. πŸ˜‰

Gertje ik bedoelde niet de opbrengst(in euro) maar de opbrengst qua pips(‘Net pips’).
    Ik kijk wel af en toe hoe het gaat met je forwardtest en zeker niet slecht uit.

Ik heb een beetje laat gereageerd omdat ik de laatste weken wat te druk heb

Gertje
    Lid

@jan123 25779 wrote:

Gertje ik bedoelde niet de opbrengst(in euro) maar de opbrengst qua pips(‘Net pips’).
    Ik kijk wel af en toe hoe het gaat met je forwardtest en zeker niet slecht uit.

Ik heb een beetje laat gereageerd omdat ik de laatste weken wat te druk heb

Tja, inmiddels een marge-call gekregen op beide accounts…. πŸ™‚

Pips geeft beetje verkeerde indruk van de prestaties, daar de EA met verschillende lotgroottes werkt. Een negatieve pip-count kan toch een giga-winst zijn.

crosstrader
    Bijdrager

@Gertje 25857 wrote:

Tja, inmiddels een marge-call gekregen op beide accounts…. πŸ™‚

Pips geeft beetje verkeerde indruk van de prestaties, daar de EA met verschillende lotgroottes werkt. Een negatieve pip-count kan toch een giga-winst zijn.

Maakt toch niet uit zo’n margin- call. Het zijn maar spelletjes met die robots en EA’s

Gertje
    Lid

@crosstrader 25860 wrote:

Maakt toch niet uit zo’n margin- call. Het zijn maar spelletjes met die robots en EA’s

Maakt inderdaad niet uit, geeft echter aan dat ik ‘te zwaar’ aan het traden was met deze EA. Demo’s zijn om te testen of een EA in de praktijk winst geeft.

De ene EA had in 7 weken ruim 30.000,- opgeleverd tot de margincall kwam [veroorzaakt door handmatig in grijpen!] met het resultaat dat er 65% van mijn account werd afgeboekt. Account leeft echter nog, en ik verwacht met 4 weken weer op startlevel te staan.

Heb gisteren deze EA op een live-account van 1.000,- gezet, met voorzichtige instellingen. Tot nu toe 75,- profit. Nu wachten op een margin-call… πŸ˜‰

nick0016
    Bijdrager

Mensen, nogmaals gelieve on-topic te blijven!

Je mag gerust een eigen topic openen indien je het te lastig vind πŸ˜‰

Vivalatip
    Bijdrager

Zo dan eindelijk mijn stats online, het gaat hier om een live account van 50 Euro.

//www.mt4i.com/users/vivalatip

Gertje
    Lid

@Vivalatip 26049 wrote:

Zo dan eindelijk mijn stats online, het gaat hier om een live account van 50 Euro.

//www.mt4i.com/users/vivalatip

Ziet er goed uit Viva!!

Vivalatip
    Bijdrager

Tanks Gertje, mocht het zo blijven dan komt er in de toekomst miss ook wel volg mogelijkheden.

nick0016
    Bijdrager

Lang niet meer geupdate.

Bot draait nog steeds prima naar behoren ondanks de sterke trend waar de EA in vast zat!

Update:
    fxpilot4.png
    en
    fxpilot5.png
    en als laatste
    fxpilot6.png

Het is geen money maker (~50 eur per maand op een 1K account), wel een leuk zakcentje πŸ™‚

10 berichten aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register