shopify site analytics

100 Euro storting?

Home Forums Plus500 Forum Plus500 Algemeen 100 Euro storting?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Avan
    Lid

Beste,

Ik dacht eraan om een 100 Euro storting te doen op Plus500, omdat ik nu vrijwel de basis en de dingen net iets boven de basis begrijp. Alleen vraag ik me af, hoe grote winst je met 100 Euro kunt maken? Is er iemand hier toevallig die ooit 100 Euro op Plus500 heeft gestord en een redelijke winst heeft gemaakt?

Alvast bedankt.

+500

Covux
    Lid

Meer risico = meer winst.
    Mer winst=meer risico

het is aan jezelf om te bepalen hoeveel winst je wil maken.

ik raad je aan om gewoon rustig te beginnen en rustig op te bouwen.

als jij de discipline ontwikkeld om het rustig aan te doen. dan heb jij over een paar jaar een leuk potje.

je kan natuurlijk ook proberen om snel geld te verdienen en zo veel mogelijk winst te maken.
    hierdoor loop je meer risico om alles te verliezen en kan je weer geld storten.

Het is mij nooit gelukt om snel mijn geld te verdubbelen.
    ik raad je dus echt aan om het rustig aan te doen en te denken in termijnen van maanden en jaren.

Mr.Eden
    Lid

Zeker zijn er mensen die winst maken, echter moet je er niet van uitgaan dat je per definitie winst gaat maken. Als dit je eerste keer wordt om met echt geld te traden dan zal ik blij zijn als ik na 3 maanden traden op break-even sta. Traden is geen get-rich-quick gebeuren, wat belangrijk is om proberen consistent beter te worden. Ik raad je dan ook aan je trades hier bij te houden en te onderbouwen en waarom je bepaalde beslissingen maakt zodat wij je kunnen helpen.

quick tips voor 100E.
    *Open de laagst mogelijk lot-grote
    *Handel instrumenten met de laagste spread (eurusd, gbpusd … alle majors )
    *Zie dit als de ”true-learning experience”. Probeer er bewust van te worden hoe je emotioneel reageert op verliezen en winsten.
    *Hou alles hier bij.

Avan
    Lid

Bedankt voor jullie reacties Mr.Eden en Covux!

Armijn
    Lid

Ik ken iemand, wat zeg ik, ik ben het zelf 😉

Mr.Eden
    Lid

Hoe gaat het nu Avan?

Avan
    Lid

Normaal… Ik heb inmiddels al honderd Euro gestort, en een (kleine) winst van 24 Euro gemaakt. Zelf vind ik het niet heel slecht voor een beginner. Voordat ik verder ga met speculeren dacht ik er wel aan om eerst wat meer kenis op te gaan doen over technische analyse / fundamentele analyse want ik had ook wat verlies op valuta gemaakt. Zo’n 30 Euro, dit heb ik weer goed gemaakt, vooral door de EUR/USD (Door het nieuws te checken :cool::cool:). Voor de rest heb ik wat kleinere winsten gemaakt waardoor ik uit eindelijk op 24 Euro winst kom.

WOW – Held,
    je hebt een winst van 24,- op een investering van 100,- gemaakt binnen een week en noemt dat klein 😀
    Ik denk dat IEDEREEN in de beleggingswereld dat anders zou noemen, ga zo door en houdt ons vooral op de hoogte van je vorderingen.

Maar denk er aan grote winsten gaan meestal gepaard met grote risico’s….dus pas op!

@Marco 42397 wrote:

WOW – Held,
    je hebt een winst van 24,- op een investering van 100,- gemaakt binnen een week en noemt dat klein 😀
    Ik denk dat IEDEREEN in de beleggingswereld dat anders zou noemen, ga zo door en houdt ons vooral op de hoogte van je vorderingen.

Maar denk er aan grote winsten gaan meestal gepaard met grote risico’s….dus pas op!

Veel succes en hou ons op de hoogte!

robv
    Lid

Ik was mijn 100 euro binnen 30 minuten kwijt.
    Lees goed de lessen gegeven hier en op diverse internet websites en gebruik max 10 % van je kapitaal om te traden anders wordt je margin call heel snel gesloten. Er wordt aangegeven 2 % maar dat vindt ik wel erg voorzichtig. Traden lijkt veel op pokeren alles draait om statistisch denken en inschatten dus dan moet je niet te flauw zijn met je inzet.
    Ik doe nu al een jaar droogtrainen op de demo en ben van 20K naar 180K gegaan heb 225 trades gedaan waarvan 15 losses dus het kan wel, maar gouden regel ingeval van twijfel niets doen en geen indicatoren gebruiken maar gewoon de kale candlesticks en die goed bestuderen. Zijn een paar goede boeken over candlestick patronen te koop en heb daar veel profijt van gehad.
    Succes met traden.

Allemaal gokwerk hoor.
    Je kunt als kleine ‘gokker’ toch niet inschatten of de AEX 2 punten zakt of stijgt tussen 12.00 en 15.00 uur.

@robv 42423 wrote:

Ik was mijn 100 euro binnen 30 minuten kwijt.
    Lees goed de lessen gegeven hier en op diverse internet websites en gebruik max 10 % van je kapitaal om te traden anders wordt je margin call heel snel gesloten. Er wordt aangegeven 2 % maar dat vindt ik wel erg voorzichtig. Traden lijkt veel op pokeren alles draait om statistisch denken en inschatten dus dan moet je niet te flauw zijn met je inzet.
    Ik doe nu al een jaar droogtrainen op de demo en ben van 20K naar 180K gegaan heb 225 trades gedaan waarvan 15 losses dus het kan wel, maar gouden regel ingeval van twijfel niets doen en geen indicatoren gebruiken maar gewoon de kale candlesticks en die goed bestuderen. Zijn een paar goede boeken over candlestick patronen te koop en heb daar veel profijt van gehad.
    Succes met traden.

Ja, de hefbomen zijn verhoogd.
    Levensgevaarlijk om op indices met dit soort bedragen in te zetten op CFD’s.

Update Avan ??
    Ben erg benieuwd naar je avonturen namelijk :confused:

Avan
    Lid

@Marco 42481 wrote:

Update Avan ??
    Ben erg benieuwd naar je avonturen namelijk :confused:

Het gaat normaal.. Ik heb wat winstjes geboekt (In totaal 30 Euro) in de laatste twee weken, omdat ik erg intensief bezig was.. Ik volgde namelijk al het nieuws 24/7. Ik heb nu nog maar een open positie, namelijk een short positie op de EUR/USD en daar verdien ik ook nog wel wat aan.. Tot nu toe niet veel, maar paar Eurotjes. Dat is het denk ik voor zo ver.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger