shopify site analytics

Reageer op: stortingsprobleem, geld verdwenen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice stortingsprobleem, geld verdwenen Reageer op: stortingsprobleem, geld verdwenen

#164643

Gert Jan
Bijdrager

Martijn,

verklaar dan eens waarom er dan pas na 5 dagen wachten bij Plus500 in de financiele geschiedenis staat: geld overgemaakt.
En dan staat het er wel de volgende ochtend op.
Dat is geen storing van de bank
Dat is gewoon de bureaucratie bij Plus500.
Waarom moet het in vredesnaam 5 dagen duren om iets over te maken, over hoeveel schijven gaat het daar dan?
En het ergste is, ze zijn onbereikbaar.
Zorg voor een goede bereikbare helpdesk dan zouden mensen zich al geruster voelen.
Ik heb zelf in de PIN apparaten gezeten, nieuw bedrijf opgericht en zo.
Het belangrijkst voor de klant is dat hij meteen terecht kan bij een helpdesk en te woord gestaan wordt.
Dat het dan niet meteen opgelost kan worden nemen ze voor lief maar ze hebben wel een klankbord.
Daarom was ik, of mijn partners, altijd bereikbaar, 24/7.

Ik blijf erbij,

Plus500 is gewoon een waardeloos bedrijf.
De Ziggo van de brokers.
GJ

+500

Lost Password

Register