shopify site analytics

Reageer op: stortingsprobleem, geld verdwenen

Home Forums Plus500 Forum Plus500 klantenservice stortingsprobleem, geld verdwenen Reageer op: stortingsprobleem, geld verdwenen

#164637
havi
Bijdrager

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem: ik heb € 800,– gestort op mijn account echter ik heb het geld van mijn zakelijke rekening gehaald; niet wetende dat dit blijkbaar niet geoorloofd is.
Ik krijg het bericht:

Info
800,00 € zal beschikbaar zijn om te handelen na het controleren van uw rekening. Gelieve uw rekening te controleren.

Als ik de zakelijke rekening dan controleer dmv. het uploaden van een bankafschrift krijg ik het volgende bericht:
Na ontvangst bleek dat u een bankafschrift heeft geüpload van een bedrijfsrekening. Houd er rekening mee dat u geen bankrekening op naam van een bedrijf kunt gebruiken voor uw Plus500 rekening. Als u dit wilt verduidelijken kunt u ons ondersteuningsteam hierover e-mailen via Contacteer ons . U kunt een persoonlijke betaalmethode toevoegen via het menu “Saldobeheer”.

Via menu, betalingsmethoden is ook een goedgekeurde priverekening aangemaakt echter hier komt het geld dus niet vandaan

Ik heb een mailtje gestuurd met de opmerking dat ze het geld svp. moeten terugstorten: ik heb echter nog geen antwoord gehad.

Heeft iemand hier ervaring mee of ben ik mijn geld gewoon kwijt ?
Als het geld van een zakelijke rekening niet wordt geaccepteerd waarom wordt het dan niet gelijk teruggestort ?

Er is ook geen helpdesk die je even kunt bellen.

+500

Lost Password

Register