shopify site analytics

Theo

Aangemaakte reacties

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #164635

    Theo
    Bijdrager

    Bij iforex lag Nederland25 ook stil.

    +500

    #164619

    Theo
    Bijdrager

    Ik kan niet geloven dat nederland25 bevroren is omdat er niet genoeg in gehandeld wordt. Als dat wel zo zou zijn kun je dus geen enkel indexfonds meer vertrouwen en gast het hele systeem op de helling. Denemarken en Hongarije werken wel. Die fondsen zouden dan ook op het punt kunnen staan om bevroren te worden. Klopt het trouwens dat dit probleem universeel is en ook bij andere brokers voorkomt?

    #164598

    Theo
    Bijdrager

    Inderdaad, zeer vreemd verhaal en niet correct denk ik. Want als er 1 persoon met 10000 posities op zit kan ie zomaar de klos zijn. Als je sprinters hebt van een bepaalde index kun je gewoon de enige zijn voor onbepaalde tijd. Daar betaal je ook voor.

    #164594

    Theo
    Bijdrager

    en van niemand ook maar enige uitleg gehad over wat er aan de hand is.

    #164582

    Theo
    Bijdrager

    In mijn beleving is dit veel erger dan wat geld dat even ergens blijft hangen. DAt komt vaak wel weer goed, maar dit is echt dramatisch…

    #164581

    Theo
    Bijdrager

    De AEX staat al op 552,28 punten. Ik had al aardig wat geld verdient kunnen hebben als Plus 500 naar behoren gewerkt zou hebben. Hopelijk wordt het opgelost voordat de koers weer inzakt.

    #164575

    Theo
    Bijdrager

    Het gaat om Nederland 25

    #164574

    Theo
    Bijdrager

    Ik was even terughoudend met blij zijn, want het viel mij ook op dat sinds vrijdagmiddag 16:00 de positie van Nederland AEX onveranderd is. Het is nu maandagochtend 08:15 en de positie staat nog steeds op 544,82. Kortom. Deze blijft hangen. Als je hierop je geld hebt ingezet zoals ik en wilder verkopen bij 548 dan loop je nu geld mis.

    #164547

    Theo
    Bijdrager

    User via PB doorgegeven. Het zou inderdaad beter zijn als Plus500 een telefonische helpdesk zou hebben. Je bent zo als klant behoorlijk machteloos en de e-mail klachtafhandeling in deze laat niet zien dat je klacht in behandeling is.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Lost Password

Register

Advertisment ad adsense adlogger