Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoltar Dat is niet uit zulutrade zelf te halen. Iemand kan al 15 jaar winstgevend handelen en dan pas met zulutrade beginnen, dat kan de follower echter nergens zien. Laat ze zich dus eerst voor minimaal een jaar eens bewijzen. Ik ben een half jaar zeer actief geweest met zulutrade en kwam er al snel achter dat de belangrijkste factor de levensduur van een provider is. Een provider volgen die slechts 3 maanden actief is is vragen om problemen. |
MMMM gedeeltelijk..... Je moet als volger zelf goed in de gaten houden hoeveel trades je een SPer toelaat...hoe zijn handelsijze deruit ziet, en of je zijn risico,s wil lopen en kan dragen.
Ook al heb ik een account dat beetje op een euro/usd grafiek begint te lijken...

en beetje pech heb gehad met m,n demoaccount dat niet meer bleek te werken...heb ik nog een goed gevoel over zulu.
Ik vind het nog steeds een prima systeem, en zeker ook aan te raden voor de mensen onder ons die toch ook iets meer willen dan alleen hun eigen trades...
En ondanks het feit dat ik zover ben teruggezakt zal ik weer extra m,n best doen om toch weer ooit in die top 200 te komen.
Het kan...heb ik zelf meegemaakt.....
Gelukkig is vanaf vandaag m,n account weer vrij en kan nu verder gaan op een nieuwe demo.
Was vervelend laatste 2 dagen want kon geen trade sluiten en juist 2 mooie winners hadden hem niet gepakt...maar okay na wat bellen over en weer met support afdeling zijn we der weer uit.
Moest m,n oude euro trade sluiten

anders kon ik niet overstappen op een nieuwe demo
Ook deze dip heeft me wel weer extra punten gekost,
Geeft allemaal niks, ik blijf gewoon rustig doorgaan.
OOit komt het goed en verloopt m,n ivforex accountje weer zoals vanouds