ik denk dat een groot deel van de forexfox gebruikers mijn blog over zulutrade wel eens hebben gelezen hoe ik vertelde van mijn winsten..
199 begonnen en is nu uit eindelijk al uitgebreid tot een 700 euro denk ik ?
in het begin wil je natuurlijk zoveel mogelijk signaalaanbieders hebben.. waarom ook niet ze zijn allemaal 100% winstgevend !
maar ik moet helaas zeggen dat dit geen langetijdsplan is ..
veel traders hebben soms hun trade wel dagen/weken open staan voordat ze winst behalen
sommige traders hebben een enorme DD
en het grootste gedeelte zijn eigenlijk gelukszoekers en dat is jammer want je vertrouwt wel je geld aan hun toe...
ik begon met veel traders die mij destijds goed leken
heb in totaal 3x een margin call gehad.. teveel open verlies trades gehad
iedere keer liep het weer omhoog en ik heb nu max nog 1 signaalaanbieder tegelijk openstaan met voorheen wel 4
ik moet ook zeggen dat er misschien maar een stuk of 10 echt goede signaalaanbieders zijn .. misschien nog niet eens !
een tijdje terug ben ik ook begonnen met het signaal aanbieden.. dit liep goed, zeer goed zelfs.. 100% winst
alleen door een domme fout heb ik mijn enige verliezen ookheel ver laten komen 2x -250 pips
ja.. een domme domme fout geen SL ingesteld.. ach het komt wel goed. niet dus !
heb het er laatst weer over gehad met pieter (vivalatip) en toch maar weer begonnen als signaalaanbieder..
omdat ik gewoon vind dat heel veel signaalaanbieders prutsers / valsspelers zijn..
en nu denk je valsspelers ?
ja .. laat ik er gewoon is 1 uit de top 10 erbij halen
fastgrow..
http://img153.imageshack.us/img153/4756/huhe.png
en dit gaat bijna 120 pagina's door
hier is een trucje voor vertel ik verder niet maar je ziet nu dat er bij zulu aangegeven word 248profits + zonder ooit - pips gehad te hebben .. zo kunnen de echte goede traders nooit in de top 10 komen te staan als er zulke ganzen tussen staan .. en daarom moet je altijd vreder kijke dan de top 10/ top 100
heel veel mensen trappen hier in en gaan hem volgen.
beginnen ze dan uit eindelijk echt te traden is 30 a 40% verlies .. (want als je volgers hebt kan je dit spelletje niet meer spelen)
ik moet zeggen het heeft me wel wat geld opgeleverd maar.. heb ook veel verloren soms wel tot 700 euro in een week !
daarom begin ik nu weer zelf als signaalaanbieder..
en ik trade eigenlijk alleen trades waarvan ik zeker van ben dat die tot een profit lijden..
en met een vaste sl. van -100 pips ..
iedereen die met zulutrade wil beginnen .. het kan winstgevend zijn.. alleen het is net als met het forextraden.. je moet er wel wat verstand van hebben !