Tja... of ik me even voor wil stellen. Mijn Nickname is Guyver. Echter naam is Frank, 35 jaar uit Zuid Holland. Regelmatig op de website XE.COM de vraag gekregen of
currency trading niks voor mij is. Nou, tot nu toe altijd links laten liggen, maar wilde me er toch eens verder in gaan verdiepen.
Ben momenteel dan ook bezig met een quest, waarbij de eerste stap de juiste broker is. Helaas had ik net een halve dag voordat ik de ForexFox had ontdekt, een account geregistreerd op Markets.com na eToro en PLUS500 geprobeerd te hebben. De EA's die hier wel besproken zijn op het forum wekten heel erg mijn interesse zodat ik de tijd achter de pc wat kan verminderen doordat ik minder manual entries hoef te doen.
Ergens moet je dan toch starten en inlezen en leren lijkt me dan ook de beste start. Op PLUS500 ben ik ook met een real momey welcome bonus aan het testen en heb ik gekeken of de waarschuwing over ForEX trading hout snijden.... en tja... dat blijkt dus echt zo te zijn. Neem een positie, probeer er niet van af te wijken. Stell een Stop Loss in en zo..... alles heb ik al geprobeerd ;-). Maar gelukkig nu kan het nog. En omdat het toch om echt geld gaat, is het toch leuker om op deze manier uit te proberen. Fouten die ik in de toekomst niet meer wil maken en dus nu liever uitprobeer in de microlots met gekregen geld.
Mijn verwachtingen zijn om snel rijk te worden.... oooh wacht... ook dat was een valkuil voor Forex trading :-). Geld speelt natuurlijk altijd een rol, en het zou leuk zijn om wat extras te verdienen. De rente bij de bank is ook niet om over naar huis te schrijven en de aan- en verkoop van aandelen, trok me ook al niet zo ivm de hoge kosten. En ziehier Forex.
Het boek "The Way of the Turtle" is onderweg en mezelf eerst maar eens even lekker inlezen en zo. Markets.com heeft toch (thanks Anette) de bonus gestort en nu maar hopen dat ik ervan af kan blijven totdat ik me nog meer ingelezen heb.