He Huig,
Ben niet zoeen hele technical guy gebruik de tools zeker wel naast het traden voor dat ik de dag begin probeer ik A setups te zoeken op verschillende markten.
- Sta om 5 uur op voor dat london opengaat dan zoek ik voor setups.
-Op basis daarvan kies ik de beste uit kijk in meerdere markten maar vooral forex eur/usd, usd/cad correlatie olie vooral usd/cad en de gbp crosses. daarnaast de indexes en wat futures me favoriet is olie.
- Ik trade alleen a setups en me targets zijn ook op basis van confluence en atr.
-Voor de rest is de dag heel saai wachten tot me prijs bij de areas komt en dan de juiste price action.
Voor de crosses ben ik een nieuwe tool aan het testen van een engelsman gekregen is op basis van alle fibonacci nummers ben er een beetje mee aan het demotraden.
Het werkt echt sterk alleen om de juiste plekken te vinden is nog lastig.
Maar komt goed hij gebruikt het alleen op de gbp/usd 1 min chart en scaled zijn positie, hij doet dit omdat die geen zin heeft om de hele dag voor zijn scherm te hangen.
Die luxe heb ik nog niet volgende goal.
Zie link
http://content.screencast.com/users/...05-10_1932.png
En om de verveling dan een beetje tegen te gaan kijk ik naar de fundamentals en hoor je wel eens wat, dus maak ik me eigen analalys op basis van wat er wordt gespeculeerd.
ALs je kijkt naar 1929 hadden we een crash dit scenario hebben we nu al gehad de econimische crissis Part 1 hebben we net achter de rug.
Toen later is er een recovery gekomen zoals wij nu ook hebben, maar als je kijkt naar alles zijn we helemaal niet in een recovery dus de market is gewoon overbought.
In 1930 begon de great depression dit is een zware economische tijd geweest qau fundamenteel gezien, en wat de charts mij laten zien Gaan we dit scenario weer herhalen.
Ik kan er compleet naast zitten maar als je zag hoe de markt afgelopen week reageerde op overbought en als je terugkijkt naar de chart zie je dat je meerdere dingen tegen komt die ervoor hebben gezorgd dus wat gaat zoeen shs doen als die is gevormd? Fundamenteel wordt ook al een hoop gezegd dat het eigenlijk helemaal niet zo goed gaat als iedereen denkt.
Mischien is iedereen veel te naief en dat het kwartje niet lang meer duurt voor dat die valt.
We moeten eerst maar eens zien hoe dit allemaal gaat lopen.
Beter van de Aex Huig
Jij ook succes