Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huigouwehand@planet.nl Hey Ingmar,
En hallo Dajo, weer een nieuw inzicht erbij, dit is echt leuk.
Ik heb diep respect voor je discipline Ingmar...Top!
Favorite is olie, vandaar je black gold logo.
Even iets anders.
Ik verwacht HERSTEL van de EURO....!!!??? Jawel.
Gewaagde uitspraak op jouw forum.( qua te verwachten crash).
Misschien moet ik er zelf een starten.
Dit is mijn idee:
De EURO is een zeer serieuze steun(weerstand) aan het testen op weekbasis( zie link).
Voor de zevende maal in zes jaar. TechSmith | Screencast.com, online video sharing, USD WEEK
<a href="http://www.screencast.com/t/NzE3YmNhZ">USD WEEK</a>
Nu kan er herstel optreden onder een aantal voorwaarden.
Als je naar de daggrafiek kijkt zal de koers zich boven de rode Hor.WS.en de blauwe Dalende WS
moeten gaan bewegen, wil er van enig herstel sprake zijn. (zie link) TechSmith | Screencast.com, online video sharing, USD dag basis
<a href="http://www.screencast.com/t/ZmZjNGNhMj">USD dag basis</a>
Sterk staaltje Bodemvissen, maar wel spannend...
Ben benieuwd wat je hier van vindt?
Succes.
Huig. |
He Dajo en Huig,
Sorry voor late reacties me vriendin en ik hebben besloten om uitmekaar te gaan dus had veel regel dingen.
Als dit achter de rug is zal ik ook weer wat meer posten.
Heb hier mijn view op de euro gedaan op het moment zie linken voor screenshots.
Ik denk zelf dat het moment van kopen voor de euro eraan zit te komen hou het dan ook nauw in de gaten voor een langer termijn positie.
Er wordt gespeculeerd dat de ecb en de fed al aan het kopen zijn, Als je de eur/chf chart kijkt van vandaag is er toch wel wat aan de hand.
Zelf hou ik niet van de eur/chf maaar was maar een richtijn.
Zelf zou ik een close boven de 1.25 willen zien omdat het ook boven de monthly pivot s3 1.2464 dus 1.25 round nr
Hier zijn de links naar de charts met uitleg.
TechSmith | Screencast.com, online video sharing, 2010-05-19_1741 TechSmith | Screencast.com, online video sharing, 2010-05-19_1743 TechSmith | Screencast.com, online video sharing, 2010-05-19_1747 TechSmith | Screencast.com, online video sharing, 2010-05-19_1755
O ja voor de rest wil ik eerst nog aan het einde van de week het COT rapport zien (commitments of traders)