Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dann1s Beste admin,
Graag zou ik willen weten wie de website van forexfox.nl heeft gemaakt (en geoptimaliseerd). De website heeft bijna geen fouten, is uitzonderlijk goed vindbaar via google en het design is mooi.
Typ op google forex, forex nederland of zelfs egosum. a in en de website staat op de eerste zoekpagina. Bedenkende dat er eenmalig 'egosum. a' is gepost op het forum.
Hoe heeft de ontwerper de website zodanig geoptimaliseerd dat de website zo goed vindbaar is? Die vraag spookt rond in mijn hoofd maar hoeft niet publiekelijk te worden beantwoord.
Ben benieuwd hoe de ontwerper het voor elkaar gekregen heeft het onderstaande keuzemenu in google te zetten.  |
Google werkt ongeveer op de manier dat op basis van je keywordphrase je de zoekresultaten terug krijgt die het best passen bij je keywords.
Op het moment dat je een zin hier op het forum pakt, en daar op zoekt, dan is die combinatie van worden behoorlijk uniek, en krijg je forexfox als eerste. Op het moment dat je zoekt op "forex broker" heb je wat meer concurrentie en zijn er meer factoren van belang. Onder andere jouw locatie als zoeker, maar ook de site kan redelijk getuned zijn.
Voorbeelden hiervan zijn de namen van de menu opties. Ook de titel van de site speelt een rol. Kijk maar eens naar de text op het tabblad in je browser. En zo zijn er nog wat zaken als backlinks etc die een rol spelen. De namen van de menu's en hoe dat verwerkt is in de code, zorgen ervoor dat die ook als menu in google komen.
Ik ben geen doorgewinterde kenner, maar weet er wel iets van. Ik word ongetwijfeld aangevuld of verbeterd door medefoxers.