Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Armijn Ok, normaal gesproken is er pas handel op zondagavond vanaf ca 01:00. Dat de beurzen om 00:00 open gaan zal het systeem dan wel even laten zien maar plus500 kan dan nog geen quotes doorgeven omdat ze die gewoon weg nog niet binnen hebben. Ze zitten dan midden in de opstart modus. Er zijn mails verstuurd naar hun vanuit jullie en ben benieuwd naar hun antwoord. Dit is voor mij ook redelijk nieuw maar hebt zelf veel gehandeld op zondagavonden en vaak kon ik pas om half 2 los en sommige quoteringen van grondstoffen of valuta's kwamen pas veel later door. |
Ik vind het allemaal vreemd
De koers van 42 werd wel getoond op plus500 en toen kon je wel handelen.
Daarna viel het een uur uit en daardoor heb ik al mijn posities nog die intussen weer veel in waarde verminderd zijn.
Ik kan aanvaarden geld te verliezen omdat de koers de verkeerde richting uitgaat, maar niet omdat bij de broker het licht uitgaat.
Dat ditzelfde in mijn voordeel had kunnen uitspelen bij een omgekeerde positie is wel waar, maar doet eigenlijk niet terzake.
Ter vergelijking, op AVAFX waar ik ook zilverposities had, kon ik de posities die ik wilde sluiten , effectief ook op tijd sluiten.