Welkom op het grootste Nederlandstalige platform met artikelen, analyses en een uitgebreid forum over alle facetten van het zelf handelen. Met name de zeer populaire wereldwijde Forex handel. Forex staat voor foreign exchange, oftewel de handel (long en short!) in valuta, aandelen maar ook grondstoffen zoals bijvoorbeeld olie, zilver en goud ...lees meer.
Je bent nu nog te gast op Forexfox en daarom heb je nog niet 100% toegang tot alle inhoud van de site. Registreren is natuurlijk gratis en duurt hooguit een minuut. Dus:
Registreer of log hier in.
Ben je nog nieuw en onbekend met het fenomeen FOREX? Geen probleem, wij zijn te bereiken op info -apestaartje- forexfox.nl. Dus heb je vragen, opmerkingen of heb je hulp nodig? Schroom niet om een mailtje te sturen. Zoek je dingen liever zelf uit? Een uitgebreide uitleg vind je hier!
Ik reis vrijdag af naar Rio de la Miel om samen met mijn buurman Bert Jaap op zoek te gaan met metaaldetectoren op ons land. We gaan zoeken rond het huis, in de boomgaarden, bij de oude verlaten olijven fabrieken, funderingen van een oud klooster, bij de waterputten en riviertjes en natuurlijk alles wat op ons pad komt.
Alles wordt op zeer onprofessionele manier vast gelegd voor het nageslacht maar nemen jullie wel semi-live mee in de mijn droom wereld en die van mijn buurman die semi professioneel zoeker is
Ik zal proberen om vanaf maandag 7 november elke dag een kort fimpje online te zetten zodat jullie kunnen zien wat we allemaal uit de grond halen of niet en het vervolg van deze zoektocht.
Ik ben zelf erg weg van de serie die op Discovery te zien is waarbij een paar mensen gevolgd worden die daar goud aan het zoeken zijn en dat heeft mij nog een keer extra getrickerd om deze grote wens van mijn "to do" lijstje af te halen.
Enjoy.
Als er vragen, opmerkingen, tips zijn hoor ik dat graag nog voor vrijdag voordat ik in het vliegtuig stap.
Erg leuk. Je bent aangestoken door gold rush. Ik had dezelfde ideeën zoals je weet. Ik hoop dat je wat gaat vinden en zie graag de rest van je filmpjes.
p.s. in het begin geloofde ik echt dat je daar was
__________________ Analyse your trade together and trade your analasys alone!
Met criminelen moet je niet in zee gaan, maar je moet er ook niet naar toe rijden!
De forexmarkt is voor ons een vraag, maar voor de grote banken een weet!
allemaal zelfbedacht
Ben vandaag terug gekomen uit Spanje en hebben erg veel filmpjes gemaakt die ik hier regelmatig ga posten. Hoe meer reacties hoe sneller de nieuwere filmpjes online komen naar onze zoektocht naar het goud.
Ik houd de leukere filmpjes nog maar even achter, geen reacties betekend normaal gesproken dat jullie het niet leuk vinden en dan houd ik ze mooi in mijn prive collectie en op FB en misschien jullie alle zoekfilmpjes en misschien wel de Romeinse helm die gevonden gaat worden