Mag ik het volgende aan de admins voorstellen:
- Een nieuw forum deel "trader van de week"
- Iedereen kan zich makkelijk inschrijven door zijn of haar mt4 te koppelen aan een mt4pips.com account. Plus500 mensen kunnen hun statement iedere week sturen (al moet er nog iets verzonnen worden dat daar niet teveel mee wordt gesjoemeld)
- Het gaat om het percentage van je account wat omhoog is gegaan die week. Ik denk dat percentage het beste is aangezien dat alles van het traden vertegenwoordigd (moneymanagement etc.) Zou je voor een "de beste trade van de week" topic kiezen dan kijk je maar naar 1 trade, en laat je de rest links liggen.
- Ik biedt me vrijwillig aan om elke zaterdag een lijstje te posten met de trader van de week
- Mensen die niet alles (bv account grootte etc.) met ons willen delen maar wel mee willen doen kunnen bijvoorbeeld alleen hun percentage mailen elke week. Zij komen dan in een "niet geverifieerd" lijstje.
Doel is dan voornamelijk dat leden elkaar een beetje in de gaten kunnen gaan houden. De meeste houden geen blog bij (of proberen dat maar haken na enkele weken weer af), maar op deze manier kun je van iedereen zien doet hij het goed of niet, heeft iemand misschien wat hulp nodig of heeft de winnaar nog wat goede tips etc.