Beste collega Forexfunners
Gezien het feit dat de
seminar nog even op zich laat wachten, wil ik voor de belangstellenden op dit forum toch (zelf) wat organiseren.
Woensdag 17 november zal ik in Eindhoven aanwezig zijn om, zo goed ik kan, jullie te helpen met beginnersvragen betreft automatisch traden. Tevens zal ik geheel kostenloos EA's (robots, mt4 only) schrijven voor wie die hier interesse in heeft. En ik kan uitleggen hoe je de robots ook daadwerkelijk kunt gebruiken.
Het adres zullen we per PB verspreiden aan de mensen die aangeven hier interesse in te hebben. Mocht nu blijken dat er niemand behoefte heeft, dan ga ik daar natuurlijk niet zitten. Hoogstwaarschijnlijk zal Golddigger (van dit forum) ook aanwezig zijn.
Het is begrijpelijk dat niet iedereen die interesse heeft ook kan komen op de genoemde datum, maar helaas ben ik slechts zelden in Nederland aanwezig en kan ik dus niet gaan schuiven
We weten allemaal dat ik
deze challenge gewoon keihard ga winnen. Om het voor jullie interessant te maken om naar de infodag te komen, zal ik op die woensdag tevens 1 van m'n strategieen vrijgeven.
Hoe ik het nog leuker voor jullie kan maken weet ik ook niet...
Wie heeft er interesse om te komen?
1. Travelist
2. Golddigger
3. Drever
4. Zoltar
5. M_luijckx
6. Roro
7. Dr Forex
8. Admin
9. Armijn
10. Sijbrand
11. Walking Hell