Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajo Het enige risico wat je hebt als broker is volgens mij: Of je genoeg klanten weet in te koppen.
Met bakken geld verdienen valt het denk ik nog best tegen.
Ga maar na: als je 1 trade doet van 10.000 EURUSD bij bijv. FXGM, dan heb je $3. $1.50 gaat direct weer naar de marketmaker, dan heb je nog een emmer personeel, afschrijvingen, website, die handelssystemen kosten ook geld, al dat marketingmateriaal, advertentiekosten etc. etc.
Ik denk dat er onder de streep misschien van die hele $3 misschien $0.15 ~ $0.25 pure winst is. Dan heb je wel een behoorlijke emmer traders nodig voordat dat een beetje begint aan te tikken. |
Als een Bekende nederlandse handelaar/bankier etc.. een forexsysteem op zou zetten zie ik daar best wel een grote kans in om te slagen. Forex is in nederland nog erg onbekend, als er een bekend persoon zich er voor inspant het bekender te maken en een goed gebruiksvriendelijk systeem gebruikt zie ik hier best wel potentie in. Nederland heeft een hoop mensen die het wel interessant zouden vinden om eens in forex te handelen denk ik