Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m_luijckx Je bent nu toch 40 Armijn? Is het gelukt? |
Die boefjes hebben zijn overgestapt naar de Euro dus moest in een keer 2 keer zo hard mijn best doen.
(wiki)
De term miljonair is een generieke aanduiding voor een persoon die 1 miljoen eenheden van een valuta of een muntsoort vrij te besteden heeft. Iemand die meerdere miljoenen bezit, wordt multimiljonair genoemd. Hierbij wordt de waarde van het huis en andere ondeelbare, kostbare goederen niet meegerekend.
Dat de valuta relevant is, bleek tijdens de overgang van de gulden naar de euro: het aantal miljonairs daalde omdat men nu ten minste een miljoen euro diende te beschikken in plaats van de gulden, die nog niet half zoveel waard was als de euro.
(wiki)
Ik heb het wel altijd als doel gehad de afgelopen 10 jaar (stond op mijn bucketlist) en kon rustig slapen toen ik "40" werd deze zomer.
Wist je dat er in Nederland ruim 100.000 miljonairs zijn? En wist je ook dat je met deze rente stand als miljonair elk jaar armer wordt?