Net binnengekomen op Forex Fox en laat ik mij ook direct maar even voorstellen; ik ben Milestones. Mijn grootste passie is muziek, met name jazz, en ik ben zelf ben ik als slagwerker ook jarenlang actief geweest. Inmiddels is het roer een beetje om en ben ik werkzaam in de juridische dienstverlening.
Sinds ruim een jaar geïnteresseerd in forex. Ik heb nog nooit een live trade gedaan, alleen sinds enkele maanden wat met demo's accounts in de weer. Het lijkt mij goed vooral eerst de nodige kennis op te doen. Ik ben dan ook blij dat er een Nederlands platform is.
Mijn eerste betrokkenheid bij forex was eigenlijk direct vanuit professionele overwegingen. Inmiddels hebben plannen vorm gekregen voor een eigen onderneming in de forex industrie waarmee we hopelijk een mooie positie kunnen verwerven tussen de al zovele bedrijven. De achterliggende gedacht is net als dit forum dat het voornamelijk wordt gedragen en uitgebouwd door de traders. No worries, ik zal niet te pas en te onpas (sluip)reclame posten

Ik zou er graag eens uitgebreider iets over vertellen, als de mods dat ok vinden, omdat ik denk dat veel traders het best heel aardig zouden kunnen vinden. Maar laat ik vooral eerst zelf hier eens goed rondkijken en hopelijk mijn bescheiden bijdrage kunnen leveren. Al zal ik eerst vooral veel meer vragen dan antwoorden hebben