Mijn plan om vanavond nog ff lekker naar forex te kijken ging compleet te mist in toen ik 2 uurtjes later in het ziekenhuis zat =]
Ik ging rustig naar beneden naar de keuken om wat drinken te pakken. En ja hoor, mijn zusje van 13 zat daar op de laptop. Ik en me zusje zijn echt een stelletje mongolen en zijn altijd maar druk en weet ik het wat

. Dus we deden weer is druk hoor. Nou ben ik na 9 jaar basketbal vorig jaar December gestopt vanwege het team en school enzo. Ik kon toen dunken. Dus ik zei tegen me zusje, ga is aan de kant. Ik wil kijken hoe hoog ik nog kan springen. Ik kwam wel in de lucht, maar niet hoog. Ik had sokken aan en gleed uit. Toen lag ik. Ik lag helemaal in een scheur omdat ik net op me plaat was gegaan en ik wist helemaal nog niet wat er aan de hand was.
Dus na een halve minuut van lachen voelde ik een zwaar rot gevoel bij me 4e teen aan me linkervoet. Het eerste wat ik zei tegen me zusje nadat ik me hoofd omhoog had getilt om naar me sok te kijken was, me teen is gebroken. Ze vroeg nog, moet ik papa halen. Dus ik haalde me sok van me voet af en zei: "Lijkt me wel verstandig om papa te halen". Er zat een soort van deuk in me teen en me teen stak omhoog. Bewegen kon ik hem niet meer en lopen was ook niet bepaald leuk meer. Dus njah de huisarts bellen. Die zei dat ik 2 pijnstillers moest nemen. Maar pijnstillers vind ik totaal niks dus ik nam er maar 1tje

. De huisarts keek erna en wist al snel, er moeten röntgenfoto's gemaakt worden. Dus Dubbeldam ging naar het ziekenhuis. Naar de eerste hulp en foto's werden gemaakt.
Even later kwam er een dokter naar me toe met het verlichtende nieuws dat die niet gebroken was maar uit de kom. Hij zei er ook even leuk bij dat hij hem wel even recht ging zetten dus het happy moment was snel ten einde. Dus ja hoor, daar lag ik. En de dokter ging aan de teen trekken. Deed het pijn? Najah er worden 2 botten uitmekaar getrokken dus mijn methode was. Schreeuwen, dan merk ik er het minst van. Nou, schreeuwen deed ik ook

. Nu kan ik best de stoere jongen gaan lopen uithangen en zeggen dat het geen pijn deed. Maar volgens mij scheelde de pijnstiller enorm en de adrenalinerush ofzo enorm.
Gelukkig hoeft het maar 2 weken met pleisters erop en kan ik dit weekend gewoon carnaval vieren. Over 3 weken kan ik dus gewoon rustig naar Experience Island voor het teambuilding van mijn school. Voor de geintresseerde, hier is nog de röntgenfoto bij de bijlage. Anders edit ik hem zo wel met een link ofzo. Hierop zie je dat me 4e teen niet meer helemaal recht staat.
DUS, wat heb ik geleerd?
18 jarige jongetjes moeten volwassen worden en niet druk en stupid gaan lopen doen =].