Nou de media zit er in ieder geval boven op, kom het overal in de kranten tegen en zelfs op het journaal. Ik lees ook de reacties onder de artikelen van de mensen. Zie geen enkele positieve reactie over Nina, wel dat de mensen die erin zijn gestapt (zoals ik) erg dom zijn geweest en dat ze het hadden kunnen weten.
Ik kan mij deze dag en periode nog heel goed herinneren. Ik wist dat het lucht was maar wilde persee meedoen en op de eerste dag ook deze aandelen weer lozen. Ik las vandaag en toen ook al een berekening dat per klant zo'n 60.000e verdiend moest worden om zo'n beurskoers van 43e te rechtvaardigen.
Mijn god wat ging het mis voor zoveel mensen ik ben met de schrik vrijgekomen (had mij voor bijna 8 ton E voor inschreven dat kon gewoon van de ABN, terwijl ik dat bij lange na niet om mijn rekening had. Ik krijg ruim 20% toegewezen en schrok mij positief een rolberoerte (hoorde dit donderdag avond) en vrijdag zou de eerste dag zijn dat world online naar de beurs ging. Ik had paar limiet orders opgegeven (veel te hoog) en toen de koers in het eerste uur na opening alweer hard daalde, heb ik mijn order geroyeerd en alles bestens eruit gedaan. Dit duurde nog dagen voordat er duideljkheid kwam, alle systemen en telefoonlijnen waren overbelast...Toen ik pas dinsdag hoorde dat de order in de middag van vrijdag was uitgevoerd heb ik uit grote blijdschap schoenen gekocht voor mijn SCHOONZUSJE

. Ik heb aan het hele verhaal nog 7000 overgehouden en heb god op mijn knietjes bedankt en mijzelf plechtig beloofd om dit NOOIT meer te doen (greed is killing).