Hallo Ernst,
De reden dat je bij de meeste brokers niet onbeperkt gebruik kunt maken van de demo is vanwege de best hoge kosten voor dit soort accounts (Het werkt niet zoals bij pokerrooms, waar het de room vrijwel niets extra kost als je playmoney speelt, de extra kosten zitten bijvoorbeeld in de realtime prijsinfo, en alle andere extra features die brokers extern moeten inkopen en vaak per xx gebruikers moeten afrekenen) dus vandaar dat vroeg of laat bij elke broker de vraag een keer komt: "Wanneer ga je een storting maken?", omdat je dan niet langer geld kost maar wat gaat opleveren voor de broker.
Maar als je je niet prettig voelt bij real money traden dan moet je het gewoon nog niet doen, eenvoudig.
Ik denk dat de meeste mensen hier uitstekend begrijpen wat je precies wilt zeggen met:
Citaat:
|
om wat extra geld te hebben voor de leuke dingen des levens.
|
Af en toe een klappertje maken waarmee je bijvoorbeeld een extra etentje financiert of een ander leuk uitje (Of leuke gadgets die je EIGENLIJK niet nodig hebt

) zal de meeste mensen hier wel aanspreken.
Daarbuiten is forex gewoon enorm leuk om te doen en te volgen, het is immers de grootste markt ter wereld en in Nederland heeft vrijwel niemand er nog van gehoord (Is op zich vreemd en om die reden zijn wij
forexfox.nl begonnen).
Ik wens je heel veel plezier hier op Forexfox en ik hoop dat je net zoveel plezier aan forex zult beleven als wij.