Re: Liquidatie DSB Dingen kopen? Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt met dat geen hout van kloppen. Natuurlijk is niet alles helemaal in orde anders val je niet om. Maar er is wel door iedereen geprobeerd om dat laatste zetje te geven, ik denk ook dat hier veel afgunst van de heren in driedelig grijs in het spel is.
Dat het wel meeviel kun je ook zien aan de rechter die de bank in eerste instantie nog overeind wilde houden, waarop er dus halsover kop een extra bankrun moest worden georganiseerd.
Daarom ook mijn voorspelling van woensdag in de chat dat een overname nooit zal komen van Nederlandse kant. De Nederlandse banken zijn helemaal niet gebaat bij een redding. De markt wordt niet groter of kleiner van een ondergang en dat betekent dus dat de grote banken hun marktaandeel zullen zien stijgen. Bovendien kunnen ze met een faillissement de krenten uit pap vissen en de rotte appels latten liggen. Daarom zei ik dat een redding alleen maar uit het buitenland kon komen en hoop daarom ook dat lone star de boel overneemt al is het alleen maar om dat driedelig grijs een hak te zetten.
__________________ De bank kan nooit “failliet gaan” en mag daarom indien nodig geld uitbetalen in de vorm van schuldbekentenissen die gewoon op een papiertje geschreven worden.
Twitter: PippiPips
Blog: PippiPips.wordpress.com
Laatst gewijzigd door Marple; 17-10-2009 om 15:30
Reden: toevoeging bankrun
|