Citaat:
|
Ministers, staatssecretarissen en topambtenaren hebben sinds het aantreden van dit kabinet in februari 2007 met hun creditcards voor een bedrag van een slordige 550K euro gedeclareerd.
|
Ik moest eigenlijk een beetje lachen om dit bedrag. Wat zijn we ook een stelletje ongelooflijke kruideniers in Nederland.

Een heel ambtelijk apparaat en dan nog geen 600K aan bonnetjes in bijna 2,5 jaar. Ik heb bij werkgevers gewerkt waar de
jaarlijkse declaraties ook aardig richting die kant gingen en daar werkten nog geen 50 man.
Ik vraag me af wat er in landen om ons heen zoals gedeclareerd wordt. Ik denk dat we echt zwaar onderaan de lijst staan.
Ik heb zelf even lopen browsen: Ontzettend lollig om te zien dat Alexander Klink bijv. uit eten gaat voor E43 voor 2 personen (Welke shoarmatent is dat in godesnaam? Kan nooit fatsoenlijk "op sjiek" dineren geweest zijn) Ook kun je hier bijv. in lezen dat dezelfde persoon op 21-03-2008 bij Jan Tabak in Bussum was en daar voor EUR 18.60 heeft verteerd.
I mean: Wil ik dit wel weten? Is dit niet gewoon veel te veel info? Er zijn dus ook weer TIG ambtenaren bezig geweest om dit allemaal bij elkaar te zoeken, in te scannen, te verwerken etc. etc.
Hebben we ZO weinig vertrouwen in ons ambtelijk apparaat dat we dit allemaal willen weten? Ik ben veel benieuwder naar ECHTE verspilling.
Wat kan mij het schelen of Sprenger zijn bonnetje vd Dixons in Soest aan de Van Weedestraat (op 13 oktober om 10.07) heeft bewaard om de aanschaf van een Nokia-oplader twv 9.99 te kunnen verantwoorden?
Nee het kan me geen HOUT schelen, maar stiekem vind ik het wel heel leuk om lekker te grasduinen tussen de bonnetjes

Ik doe mijn best om het meest sneue bonnetje te vinden.
Ook sneue bonnetjes zoeken?
HIER staan alle declaraties