Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piketh en armijn, wat heb je de laatste dagen nog meegemaakt? hoor je vaak in de chat over goede trades, keep us updated!  |
Het is een geweldige roalcoaster. Ben heel veel dingen aan het testen in diverse commodities en Euro/USD. Maandag was een drama dag aangezien ik niet mijn short posities sloot in de Euro terwijl die ruim 100 pips omhoog ging (geen stoploss ingebouwd) Dinsdag ben ik de hele dag aan het pip scalpen geweest en heb een groot deel van het verlies goedgemaakt. Vandaag had ik een gamble dag (dat mag je eenmaal per kwartaal doen) en heb 10 willekeurige posities aangeklikt (oa goud, cotton, olie, gas, etc.) en de truuk is om in alle transacties winst te maken in die dag. (allemaal kleine transacties waren het) Daarnaast heb ik vandaag de boilingerband trade gedaan (kopen op low en short op high) en dat werkte vandaag uitstekend. Op een misrekening na. Ik zat weer short in Euro gegaan op 1.4412 en hij ging daarna richting de 1.4440 en gooit hem via een stoploss eruit een ging daarna netjes weer dalen (had daar flink de pee erin) maar goed, was een goed leermomentje.
Al met al ben ik er in 3 dagen niks mee opgeschoten en heb alleen etoro en plus500 rijker gemaakt. Morgen weer een nieuwe dag. Wish me luck and knowledge toe.