Nee hoor, ik heb geen specifieke reden om naar RBS te gaan. Ik beleg al jaren via Alex pro in aandelen en opties, maar omdat ik nu vaker dagelijks aanwezig ben wil ik me daarbij ook veel meer gaan toeleggen op de daghandel in cfd`s. (futures en ik, we passen niet bijelkaar)
Bij toeval kwam ik op internet RBS tegen en heb ik vorige week een demo account aangevraagd en zoek nu hier op dit forum extra info via gelijk gestemden. Wie gebruikt het nog meer, korte of langere ritjes, welke markten, welke stops zijn het beste toe te passen, welke indicatoren worden gebruikt bij het maken van korte ritjes e.d.
Het mooie aan RBS vind ik de rust van de vooraf in te stellen stops. Dit vind je (nog) niet bij Alex. (je moet eerst een order inleggen, als je in positie bent kun je pas de stops ingeven. Dat werkt natuurlijk bij daghandel) (al geven ze wel al tijden aan binnenkort met een nieuw platform te komen

)
Ik heb al veel demo`s gehad van veel verschillende platforms, maar RBS komt me het meest rustig over. En daarbij is het platform in het Nederlands, een pre voor mij. Ik vind, maar dat is persoonlijk natuurlijk, het platform van WHselfinvest veel te schreeuwerig en onrustig, je ziet veel te veel info tegelijk. Ook Binck e.d. kan in mijn ogen niet tippen aan RBS.
Maar wellicht ben ik te sceptisch en zijn er best wel andere mogelijkheden, die ook wel bij mij kunnen passen.
Ik hoor het graag.
groet,
sidonia