Ik bedoel het anders: ik heb vaak dat ik in een aantal discussies deelneem en een aantal dagen later ben ik dan benieuwd hoe ver dat discussie al gevorderd is. Maar omdat ik dan niet altijd de discussienaam meer weet, weet ik niet waarin ik mijn post heb gepost.
Dus vaak vind ik -per toeval- mijn eigen posts terug en zie ik dat de discussie al veel verder gevorderd is.
Bij fok.nl hebben ze dat als volgt opgelost. In de discussie wordt vaak 'tvp' gepost, zodat de posters deze discussies makkelijker terug kunnen vinden. 'Tvp' staat namelijk voor 'terugvindpost' en omdat zij kunnen zien waarin ze allemaal gepost hebben en wát ze gepost hebben, zijn de discussies gemakkelijk terug te vinden. Echter is dat 'tvp' nutteloze spam en dus flink irritant, alleen zou het wel fijn zijn als je kon aanvinken dat een bepaalde discussie onder je favoriete discussies behoort, zodat je deze discussies niet hoeft te zoeken in het forumoverzicht, maar gewoon in je eigen pagina ofzo.
En wat betreft Mr.Eden: ik bedoelde het ook meer als optie die ook later -wanneer forexfox.nl volgroeit is en een groot aantal posts bevat- gebruiken kan, natuurlijk.