Naam: Johan
Nickname op ForexFox: Admin
Leeftijd: 29 jaar
Opleiding: Atheneum, 2 jaar rechtsgeleerdheid, 2 jaar economische wetenschappen
Favoriete deel van ForexFox: Marco zijn dagelijkse update
Status op Forex forum: Administrator
Hoe lang ben je al lid van ForexFox: Meer dan 2 jaar.
Hoe ben je in aanraking gekomen met Forex: Dajo begon een paar jaar geleden over de valutahandel. Ik was direct geinteresseerd. Daarna veel gestudeerd en veel zelf getrade.
Hoe heb je ForexFox gevonden: Ik heb het zelf gebouwd :-)
Wat zou je nog willen zien op ForexFox: Geen idee, goede ideen zijn altijd welkom!
Play or Real money: Real money.
Welke trade ging helemaal de mist in: Ongeveer een jaar geleden handelde ik op Plus500 en FXCM met flink wat geld. Ik maakte de klassieke fout van steeds groter gaan handelen. Uiteindelijk resulteerde dit in de onvermijdelijke margin call. Daarna heb ik het rustig aan gedaan.
Wat is je beste trade ooit geweest: Een paar jaar voor forexfox heb ik nog eens, op aanraden van Dajo, een behoorlijke hoveelheid turbo's van een of ander azie fonds gekocht. Deze gingen snel naar een dikke plus, volgens mij zelfs 40% :-). Hier nog lekker van op vakantie geweest!
Wat zijn je ambities met Forex: Een forexbot maken die flink winstgevend is.
Lezer of meer een poster op ForexFox: Meer een lezer, maar als er interessante discussies ontstaan, meng ik me natuurlijk!
Wat is je Forex motto: Op “gevoel” de markt verslaan is de voorbode voor een margin-call
Waar trade je: Eigenlijk alleen nog plus500 tegenwoordig.
Welke Forex boek(en)heb je gelezen: Trading in the Zone.
Waar handel je het liefst in: EURUSD, EURJPY
Tip voor beginnende traders: Houd het klein tot je consistent een plus laat zien.
Toekomst van forex in Nederland: Je ziet dat steeds meer bedrijven groot gaan adverteren op bushokjes, televisie etc. etc. Dit zorgt ervoor dat ik op verjaardagen minder moeite krijg om uit te leggen wat ik doe :-). Ik denk dat forex in de komende paar jaar meer gemeengoed gaat worden, net zoals opties, turbos etc. Ik verwacht dat de drukte op forexfox nog een factor 10 omhoog kan!